Oh die ken ik niet, heb je daar ook een plaatje van?quote:Op woensdag 17 september 2025 17:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ieuuwww lijkt wel die Bart van B&B![]()
B&B vol liefde , is hem niet hoor maar hij lijkt er wel opquote:Op woensdag 17 september 2025 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, heb je daar ook een plaatje van?
quote:Op woensdag 17 september 2025 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
B&B vol liefde , is hem niet hoor maar hij lijkt er wel op
Vorige vriendje zag er ook aardiger uit eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2025 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrrrr, met zijn koude vissenogen.
Wel een vreemd plaatje, met 6 ballen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:04 schreef pullup het volgende:
Zoontje van Ramona is ook al weer 1. Nog geen foto's laten zien tot nu toe
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat lijkt wel een baby van 40 jaar oudquote:
Ja beetje fallus shaming ...quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel een vreemd plaatje, met 6 ballen.
op schoot bij opa vermoed ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een baby van 40 jaar oud
Het gaat me om dat hoofd.quote:
Die kop van d'r blijft zo staan zo langzamerhand.quote:
Dat stolp flesje is Chanel No 5....parfum!!!! en is best wel duur.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:51 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat nieuwe vriendje heeft inderdaad wel geld zat geloof ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat stolp flesje is Chanel No 5....parfum!!!! en is best wel duur.
Heeft ze die auto ook niet lang gehad, niet zo lang geleden maakte ze reclame voor een dealer waar ze een auto kocht/kreeg.quote:
Ingeruild voor een nieuw modelletje. Dylan was hetquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Waar is haar kerel, ben zijn naam kwijt
Nieuwequote:Op zondag 2 november 2025 16:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze die auto ook niet lang gehad, niet zo lang geleden maakte ze reclame voor een dealer waar ze een auto kocht/kreeg.
oja dylan thnx.. is hij de papa vh kindje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ingeruild voor een nieuw modelletje. Dylan was het
Ja dat wel, ging ook nog een jaartje goed maar het is ondertussen al wel even uit. Het duurde ook wel even voordat de nieuwe zich aandiendequote:Op dinsdag 4 november 2025 12:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oja dylan thnx.. is hij de papa vh kindje?
Ze gaan steeds minder op elkaar lijken vind ikquote:Op donderdag 6 november 2025 12:17 schreef pullup het volgende:
Ze gaan weer eens samen op stap als twinnies
[ afbeelding ]
Precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 6 november 2025 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaan steeds minder op elkaar lijken vind ik
Als Billy een dag niet heeft gepost, zou een wijkagent even moeten kijken of alles goed gaat met haar.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als Billy een dag niet heeft gepost, zou een wijkagent even moeten kijken of alles goed gaat met haar.
Lullig om zo'n foto openbaar te zetten (lijkt me voor de vader) Hou het lekker privé. Maar ja ben sowieso niet zo van kinderen op s.m.quote:
Nou ik vind het juist wel ok, hij blijft de vader, mijn ex ,vader van mijn kinderen is mijn beste vriend gebleven, dat wis je niet uit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lullig om zo'n foto openbaar te zetten (lijkt me voor de vader) Hou het lekker privé. Maar ja ben sowieso niet zo van kinderen op s.m.
kaaklijn o.a. wordt wel heel erg scherpquote:Op maandag 1 december 2025 21:36 schreef pullup het volgende:
Uhm nu vind ik hem eigenlijk zelfs echt veel te dun worden
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |