Die tijd is voorbij, dat geloof ik wel maar ik hoor liever concrete oplossingen. Betere integratiecursussen? Werkverschaffing? Bepaalde begeleiding? Ik weet ook niet wat werkt hoor.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
De tijd van naief zijn is wel voorbij. Dat zullen heel veel asielzoekers en statushouders etc zelf ook erkennen, ook zij hebben last van de groep die er een zooitje van maakt.
3-4 ton, een leraar verdient niet slecht heur.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat voor hypotheekbedrag hoort er bij een hypotheekrenteaftrek van 400 euro per maand? Heb het gevoel dat dat niet de hypotheek van een leraar is.
Laagste drie decielen krijg ik inderdaad dit beeld; niet nader ingedoken hoe dat precies zit qua meerekenen van toeslagen, arbeidskortingen en dergelijke:quote:Op woensdag 17 september 2025 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral de laagste inkomensschijf is gestegen volgens mij.
Maar ik zal dat stuk van de Correspondent zo wel eens opzoeken.
Mits-ie samenwoont.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
3-4 ton, een leraar verdient niet slecht heur.
Als Timmermans dit zou zeggen heeft ie er 20 zetels bij.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
De tijd van naief zijn is wel voorbij. Dat zullen heel veel asielzoekers en statushouders etc zelf ook erkennen, ook zij hebben last van de groep die er een zooitje van maakt.
In die zin zou je kunnen stellen dat types als Wilders het probleem alleen maar erger maken omdat er geen enkele constructieve oplossing uit komt.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die tijd is voorbij, dat geloof ik wel maar ik hoor liever concrete oplossingen. Betere integratiecursussen? Werkverschaffing? Bepaalde begeleiding? Ik weet ook niet wat werkt hoor.
Maar tot nu toe komt politiek niet verder dan "ASIELSTOP NU!!!". Los van of het haalbaar is. Als je nu een asielstop doet heb je nog altijd die groep die overlast geeft. Waarom hoor ik daar dan ook geen eventuele maatregelen voor?
Alsof met een asielstop alle problemen in Nederland morgen opgelost is. Dat mis ik van politiek Den Haag en helaas nul vertrouwen in dat het beter gaat vanaf november.
Is het dan geen idee om ze uit dat opvangcentrum te halen en mee te laten doen met de maatschappij? Het is geen gevangenis, maar toch bijna.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk dualiteit in. In mijn woonplaats heeft de lokale aldi beveiliging sinds er een opvanglocatie geopend is. Ik hoef je niet uit te leggen waarom dat is, want dat bevestigen ze zelfs in het pand zelf.
Daar ben ik heen gegaan omdat ik een klein meisje snel weg zag rennen met een tas vol boodschappen. Die was dus op pad gestuurd door haar ouders. Nu komt het mooie, een van de medewerkers daar is zelf een statushouder en ik quote hem letterlijk: "the only language those people speak is of dominance"
Ook zei hij dat hij zich kapot schaamde en nog wat dingen die ik niet op het forum kan en mag zeggen.
En jij weet zeker dat jij geen haatzaaiend eng mannetje ben?quote:Op woensdag 17 september 2025 14:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Enge mannetjes zijn die haatbaardjes die mensen vermoorden. De eerwraakclan.
Engere mannetjes zijn de kereljes zoals Timmermans, die zegt dat hij miljoenen mensen kent die graag helpen bij asielzoekerscentra.
Dat gebeurt al, asielzoekers mogen nu (sneller) aan het werk. Dat is goed voor de integratie en je vist meteen de mensen eruit die helemaal niks willen.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Is het dan geen idee om ze uit dat opvangcentrum te halen en mee te laten doen aan de maatschappij? Het is geen gevangenis, maar toch bijna.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:53 schreef Tjoent het volgende:
Jaaa dames, goed juichen en buigen voor Ouwehand hoor![]()
Tot je zelf het volgende slachtoffer bent:
[ afbeelding ]
We gaan innoveren door de uni's af te knijpen. Dat gaat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:51 schreef xpompompomx het volgende:
Ah gatver, Yesilguz durft het over "innovatie" te hebben.
Ik heb nergens invloed, dus maak je niet druk.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat jij geen haatzaaiend eng mannetje ben?
Ja, die weten niet hoe ze optimaal gebruik moeten maken van het systeem en doen wat ze in het thuisland ook zouden doen in die situatie. In veel landen is dat heel normaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gebeurt al, asielzoekers mogen nu (sneller) aan het werk. Dat is goed voor de integratie en je vist meteen de mensen eruit die helemaal niks willen.
Alleen, zoals het nu gaat zul je altijd een hardnekkige groep hebben die niks anders willen dan de hand ophouden en of te stelen. Die mensen hebben in feite geen reet te maken met asielzoekers of vluchtelingen, het zijn ordinaire criminelen die misbruik maken van de situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |