Ik vraag me oprecht af waarom je denkt dat dit een argument is.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zoals je al vaker is uitgelegd draait er echt geen kerncentrale zonder staatssteun.
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Het lage vertrouwen in de politiek is iig weer bevestigd vandaag.
Gelukkig heeft de leider van wat thans 's lands grootste partij in de 2e kamer is er alle baat bij om dit vertrouwen te herstellen.quote:
Omdat de andere argumenten op zijn?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af waarom je denkt dat dit een argument is.
Tjezus wat eng joh.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:01 schreef matthijst het volgende:
Eng mannetje die Timmermans.
"Asielzoekerscentrum in mijn dorp, waar ik nu niet meer woon"
Niet daarom.quote:
Het klinkt misschien gek, maar het zou me hogelijk verbazen als de meeste mensen wel weten of er opvang bij hun in de gemeente is.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:01 schreef matthijst het volgende:
Daarom een beetje raar om te roepen dat er een asielzoekerscentrum om de hoek is.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar het zou me hogelijk verbazen als de meeste mensen wel weten of er opvang bij hun in de gemeente is.
Maak je niet zo druk manquote:Op woensdag 17 september 2025 14:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Daarom een beetje raar om te roepen dat er een asielzoekerscentrum om de hoek is.
Naja, in het dorp waar ik niet meer woon.
Maar jij gaat graag kijken bij het lokale opvangcentrum, in de hoop dat je lastig gevallen wordt en er over kunt klagen? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 17 september 2025 14:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Daarom een beetje raar om te roepen dat er een asielzoekerscentrum om de hoek is.
Naja, in het dorp waar ik niet meer woon.
Wilders was weer aan het haatzaaien.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:01 schreef matthijst het volgende:
Rechts is er niet voor de samenleving.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
Dit leeft echt totaal niet.
Wilders, het kabinet Schoof, de hele Haagse duiderskliek eromheen, ze hebben alle interesse in de politiek vakkundig mors- en morsdood gemaakt. Wat overblijft is een oceaan aan cynisme.
Yepquote:Op woensdag 17 september 2025 14:18 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Een van de vele inmiddels.
Maar alleen die boven modaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, Dilan is begonnen.
De 'hardwerkende Nederlanders' worden weer eens uit de kast getrokken
Zie aanvullingquote:Op woensdag 17 september 2025 14:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar alleen die boven modaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |