abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218801212
De anti-trumpers Fico en Orban en weigeren op het Amerikaanse verzoek in in te gaan.

quote:
Slovakia and Hungary push back against Trump’s pressure to cut Russian oil and gas imports, saying they won’t move until the EU finds reliable alternatives. Slovak Economy Minister Denisa Saková warned that acting prematurely could seriously damage their industry and economy.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lz3sjcqjpk27
  donderdag 18 september 2025 @ 09:37:41 #102
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218801292
Rusland die stuurt asiel zoekers naar het front, en ook de toeristen

Dat maakt daar geen verschil waarvoor je komt
https://www.rtl.nl/nieuws(...)aar-het-oorlogsfront
quote:
Opgepakt in Oekraïne
Keniaanse toerist in Rusland: 'Ik werd misleid en naar het front gestuurd'

© Anadolu / Diego Herrera CarcedoKeniaanse toerist in Rusland: 'Ik werd misleid en naar het front gestuurd'
RTL Nieuws
In Oekraïne is een Keniaan opgepakt, die volgens hemzelf als toerist naar Rusland was gekomen, maar daar werd misleid en vervolgens als soldaat naar het front werd gestuurd.
Hij werd aangehouden in de regio Charkiv.
Paspoort afgepakt
Hij zou door een man zijn uitgenodigd naar Rusland te komen.
Vervolgens bood die persoon hem 'een baan' aan. Nadat hij een aantal documenten had ondertekend, begreep hij dat het om een baan als soldaat ging.

"Toen mijn handtekening stond, werden mijn paspoort en telefoon afgepakt.
Hij zei dat ik die later terug zou krijgen.
Maar toen werd ik opgehaald door andere mensen, die me zeiden in een auto te stappen."

Rusland rekruteert massaal buitenlandse soldaten voor het front in van de oorlog in Oekraïne.
Uit Noord-Korea bijvoorbeeld. Ook Afrikanen worden ingezet als kanonnenvoer.
Na een weekje basistraining werd hij naar een militair kamp gestuurd, waar volgens hem chaos heerste.
Soldaten grepen verse rekruten hardhandig vast en schreeuwden tegen ze.

Duizenden rekruten
Evans vertelt aan de krant dat veel rekruten onervaren waren en uit allerlei landen, zoals Belarus, Tadzjikistan, uit Rusland zelf, en uit verschillende Afrikaanse landen.
De Oekraïense president Zelensky meldde eerder al dat legereenheden huurlingen hadden opgepakt uit landen als China, Oezbekistan en Pakistan.
"Er komen regelmatig verhalen naar buiten dat ze een baan krijgen aangeboden in Rusland, of een baan bijvoorbeeld ergens ver achter het front voor het Russische leger", legt Colijn uit. "
Maar dan worden ze bedrogen en naar het front gestuurd.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218801309
Logisch, als je naar Rusland op vakantie gaat steun je dat land. Dus wil je voor ze vechten.
pi_218801408
Ik stoor me vooral aan die Nederlander die schijnbaar in Moskou woont en continu doet alsof het een of andere heilstaat is. Immink ofzo.
  donderdag 18 september 2025 @ 10:18:27 #105
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218801616
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik stoor me vooral aan die Nederlander die schijnbaar in Moskou woont en continu doet alsof het een of andere heilstaat is. Immink ofzo.
Dat is ook gewoon wachten tot ie niet meer nuttig wordt geacht en met een ouwe AK47 richting het front wordt geduwd. En dan hebben we hier weer 2 kleine blonde kindjes met blauwe betraande oogjes in de media dat die gemene Russen hun papa de oorlog in hebben gestuurd. En of ze niet asjeblieft met mama Olga Anna naar het veilige Nederland terug mogen komen, want papa had een NL paspoort en in Rusland doen ze niet aan sociaal vangnet. Want dat is woke.
  donderdag 18 september 2025 @ 10:34:43 #106
323876 michaelmoore
pi_218801731
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of dat zo is, maar gesteld dat Poetin oorlog wil. Waarom ga je dan mee in de wens van Poetin?
dit is nu een echt russisch appartement die overal in Ruzzia staan ,
gebouwd in 1955 tot 1965 , een hele kleine lift , (als er al een lift is) met twee voordeuren ,
een stalen voor de veiligheid met 6 sloten en een dikke houten tegen de tocht

een verrot balkon en mensen slapen in de woonkamer en de kleine keuken

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 18-09-2025 12:24:06 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218801786
Oh gelukkig. Toch gewoonde dagelijkse olieplan actie.

quote:
🔥 On the night of September 18, Special Operations Forces struck the Volgograd Refinery.

This refinery is the largest producer of fuel and oil products in the Southern Federal District. The annual processing volume is 15.7 million tons, which is 5.6%. The refinery has been stopped.

pi_218801899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Hmmm hoe bedoel je? Kan je niet het hele draadje lezen als je de twitter link opent?
Dat idd ik heb geen twitter.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218801965
quote:
Footage confirms a large fire at the AVT-4.. one of the key installations at the Gazprom Neftekhim Salavat refinery in Bashkortostan.

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lz3xyv3r4k27
Goeie fik. Die is voorlopig buiten gebruik.
pi_218802125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat idd ik heb geen twitter.
Je kunt de URL uit de quote halen en dit zelf in The Reader App gooien.
  donderdag 18 september 2025 @ 12:20:20 #111
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_218802615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:37 schreef michaelmoore het volgende:
Rusland die stuurt asiel zoekers naar het front, en ook de toeristen

Dat maakt daar geen verschil waarvoor je komt
https://www.rtl.nl/nieuws(...)aar-het-oorlogsfront
[..]

Wellicht Php zien we binnenkort voorbij steppen *O*
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 18 september 2025 @ 12:21:16 #112
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_218802626
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:20 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Kunnen we een geheim teken afspreken?

Zodat we in de filmpjes weten dat hij het is?
  donderdag 18 september 2025 @ 12:56:06 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218802918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als de instructeurs dood zijn en er geen noemenswaardige operaties zijn geweest waar potentiële instructeurs nieuwe ervaring hebben opgedaan?

Dan lijkt de training me nogal "I am from Russia, I learn fighting from book" niveau.
Er is nooit meer gelegenheid geweest om ervaring op te doen dan juist nu.
The End Times are wild
  donderdag 18 september 2025 @ 12:57:53 #114
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218802928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]
100% zeker dat ik je afgelopen jaren een handvol keer heb zien posten dat de Russen alleen reserves in zetten en het echte werk nog moet komen.
Dat klopt ook, en dat is ook een breed gedeelde assumptie dat dat gebeurt. Ze produceren veel, maar we zien het maar mondjesmaat.
De Westerse media outlet rapporteert daar met enige regelmaat over zoals onderstaand.

quote:
Secretaris-generaal Mark Rutte van de NAVO waarschuwt dat binnen vijf jaar de Russen de NAVO kunnen aanvallen. “Rusland produceert in drie maanden wat de NAVO in een heel jaar produceert”, aldus Rutte tijdens een discussie gisteravond in Londen. Volgens de oud-premier produceert de Russische defensie-industrie alleen al dit jaar 1.500 tanks, 3.000 gepantserde voertuigen en 200 Iskander-raketten.

Rutte hield een speech in het Chatham House in Londen. Om een aanval te voorkomen, moeten de bondgenoten hun aantal lucht- en raketafweersystemen vervijfvoudigen, duizenden extra tanks en pantservoertuigen aanschaffen en miljoenen artilleriegranaten produceren.
Bron: https://brusselsenieuwe.n(...)den-niet-beschermen/
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 18 september 2025 @ 12:59:46 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218802939
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:20 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Jij kraait hier het hardst dat ik genegeerd moet worden en dat men geen aandacht moet besteden aan mij. Ik kan je oprecht vertellen dat jij één van die users bent om juist mijn aandacht te vragen op te eisen. Taggen, mijn naam noemen, posts liken.

Ik heb slecht nieuws voor je. Binnenkort een lange vakantie voor de boeg dus kan dan lastig posten of meelezen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218802960
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij kraait hier het hardst dat ik genegeerd moet worden en dat men geen aandacht moet besteden aan mij. Ik kan je oprecht vertellen dat jij één van die users bent om juist mijn aandacht te vragen op te eisen. Taggen, mijn naam noemen, posts liken.

Ik heb slecht nieuws voor je. Binnenkort een lange vakantie voor de boeg dus kan dan lastig posten of meelezen.
Heb je een mooie volledig verzorgde vakantie naar Rusland aangeboden gekregen? O~)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  PR/Manusje van alles donderdag 18 september 2025 @ 13:07:27 #118
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_218802981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heb je een mooie volledig verzorgde vakantie naar Rusland aangeboden gekregen? O~)
paar weekjes De Krim natuurlijk.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 18 september 2025 @ 13:18:46 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218803041
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het wordt een heel ander continent.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 september 2025 @ 13:42:47 #120
323876 michaelmoore
pi_218803204
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het wordt een heel ander continent.
Ruzzia blijft KGB
dezelfde mensen en hun kinderen zijn nu weer de baas en de USSR bllijft hun natte droom
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 18 september 2025 @ 14:01:01 #121
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218803297
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat klopt ook, en dat is ook een breed gedeelde assumptie dat dat gebeurt. Ze produceren veel, maar we zien het maar mondjesmaat.
De Westerse media outlet rapporteert daar met enige regelmaat over zoals onderstaand.
[..]
Bron: https://brusselsenieuwe.n(...)den-niet-beschermen/
Dus nu is wat Rutte zegt wel ineens van toepassing. Maar goed, dan weet je dus waar de stelling "waar blijven die Armata's" vandaan komt.

Vanuit o.a. jezelf (En Rutte dan). Weliswaar niet letterlijk. Maar beetje weldenkend persoon kan de cynische ondertoon wel plaatsen bij de alom herhaalde boodschap van bepaalde users en mensen.
pi_218803334
twitter

Bizar, misschien wel de meeste officieren in 1 actie gedood in de hele oorlog.
pi_218803355
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:41 schreef Ulx het volgende:
Oh gelukkig. Toch gewoonde dagelijkse olieplan actie.
[..]

Ook eentje met beeldmateriaal 1400km over de rens

twitter

twitter

Nog niet geraakt sinds de start van de augustus campagne dus dat is weer extra druk.
pi_218803375
1 ding waar Oekraiense lange afstand drones een stuk beter in zijn geworden is precisie, ook al raakt er maar 1 drone, ze weten steeds de AVT units te raken.
pi_218803392

Die gespannen netten hielpen helemaal niets _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')