Wel opvallend dat kree ineens afwezig is...quote:Op woensdag 17 september 2025 02:27 schreef hemarookworst het volgende:
denk dat er eentje iets vibrerend in z'n aars heeft gezien die rrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Speciaal voor jou dan evenquote:Op woensdag 17 september 2025 02:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je je oude UI niet terug doen waarin je de vloer aanveegde met users?
Je bent geen scheidsrechter, je bent een persoon die punten wil scoren op een online forum ten koste van anderen die dat willenquote:
Laat me met rust. Ik zit me net lekker af te trekken op die geile behaarde poot van je.quote:Op woensdag 17 september 2025 02:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent geen scheidsrechter, je bent een persoon die punten wil scoren op een online forum ten koste van anderen die dat willen
Nice!quote:Op woensdag 17 september 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik ben wel blij.
Ben door naar de laatste ronde van mijn sollicitatie!
Wow maat, maar wees niet te blij als er veel rondes zijn, dat geeft alleen maar aan dat ze je vanaf het begin niet genoeg waardeerdenquote:Op woensdag 17 september 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik ben wel blij.
Ben door naar de laatste ronde van mijn sollicitatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |