Beetje wel, maar ik ben wel blij.quote:
Nice!quote:Op woensdag 17 september 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik ben wel blij.
Ben door naar de laatste ronde van mijn sollicitatie!
Wow maat, maar wees niet te blij als er veel rondes zijn, dat geeft alleen maar aan dat ze je vanaf het begin niet genoeg waardeerdenquote:Op woensdag 17 september 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima.quote:Op woensdag 17 september 2025 03:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wow maat, maar wees niet te blij als er veel rondes zijn, dat geeft alleen maar aan dat ze je vanaf het begin niet genoeg waardeerden
Klinkt als iemand die genoegen neemt met het minimalequote:Op woensdag 17 september 2025 03:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima.
Maak me minder zorgen om deze ronde dan om de vorige. Moet het alleen nog even doen.
Oh nee hoor maar ik moet wel ergens beginnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 03:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die genoegen neemt met het minimale
Bij het minimum. Ik begrijp deze reactie van jou niet eigenlijk..quote:Op woensdag 17 september 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nee hoor maar ik moet wel ergens beginnen.
quote:Op woensdag 17 september 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dit is zeker niet het minimum makker. In tegendeel.quote:Op woensdag 17 september 2025 03:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bij het minimum. Ik begrijp deze reactie van jou niet eigenlijk..
Gefeliciteerd! You can do itquote:Op woensdag 17 september 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welterusten Killem.quote:Op woensdag 17 september 2025 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ben weg. Welterusten, mensen!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 17 september 2025 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ben weg. Welterusten, mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |