Die Jenny denkt ( door de volgers van haar moeder) dat ze een geweldige zangeres is , sneuquote:Op woensdag 17 september 2025 11:35 schreef poohenzo het volgende:
fam. Jelies deelt een story van Jennie op die boot al zingend.....arme mensen op die boot hahahaha
(ja ik heb tijd teveel vandaag)
Maar dan denken mensen dat ze niet ziek isquote:Op woensdag 17 september 2025 14:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dan: zeg gewoon niks. Iedereen weet dat je de hele dag niks doet. Wat wil je nu? Een schouderklopje omdat je met het feestje mee bent gegaan? Dat is wat ouders doen.
Dat jaarlijkse magister gezeik van haar. Dat is echt niet de reden dat Jim van school is gegaan. De lat bij de Geertsen ligt wat dat betreft erg laag. Toen er eventueel sprake van was dat 1 van de tweeling een "hoger advies" zou kunnen krijgen heeft zij dat direct de kop in gedrukt. Ze wil ze allemaal in een opleiding die ze makkelijk aan kunnen zodat zij hun handen er direct vanaf de brugklas af kunnen trekken.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Er zit een scala van mogelijkheden tussen ze alles zelf uit te laten zoeken vanaf dag 2 op de middelbare en elke avond in magister checken of ze hun huiswerk wel gemaakt hebben.
Betrokkenheid de school van je puber vind ik essentieel. En dat kan ook zonder je kind van school te jagen.
Zij roeptoetert altijd over andere maar ze moet eens in de spiegel kijken wat ook zij grijpt gratis zooi bij elkaar. Ik hoor haar nog roepen over influencers die menstruatie ondergoed deden promoten. ‘Wie gaat er nu in z’n blote reet op Instagram’ Nu promoot ze het zelf ook inclusief die bh’s waar ze met haar tetten showt.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:30 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Niet fulltime, maar wel een normale baan inderdaad en een opleiding. Vind haar nog wel een uitzondering op de fluflu regel.
Maar kom op zeg, ze hebben even gevaren en gekletst met elkaar. Geen samenwerkings activiteiten of leer casussen oid die je na een lange werkdag nog eruit hoeft te persen 's avonds. Ik snap dat het vermoeiender kan zijn maar he-le-maal leeg vind ik zo overdreven.
En deviervankim over die loopband.. gelukkig zie je niemand in creamy shapewear. Of in menstruatie ondergoed. Zo hypocriet vind ik haar altijd 😅
Die indruk heb ik ook weleens: de kinderen Geerts moeten vooral naar een schooltype dat ze makkelijk aankunnen, zodat Maarten en Annemarie hun handen vrij hebben. Nou is een passend niveau echt wel heel belangrijk, maar dan vooral vanuit het kind gezien en niet vanuit de mening van de ouders en wat praktisch voor hen is. Werkt ook de andere kant op, want een niveau wat te hoog is en met hangen en wurgen gehaald wordt is ook niet fijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat jaarlijkse magister gezeik van haar. Dat is echt niet de reden dat Jim van school is gegaan. De lat bij de Geertsen ligt wat dat betreft erg laag. Toen er eventueel sprake van was dat 1 van de tweeling een "hoger advies" zou kunnen krijgen heeft zij dat direct de kop in gedrukt. Ze wil ze allemaal in een opleiding die ze makkelijk aan kunnen zodat zij hun handen er direct vanaf de brugklas af kunnen trekken.
Het tempo op sommige niveau's ligt hoog in de brugklas, vooral bij de leerlingen die de basisschool zonder enkele moeite doorlopen hebben. Nooit hebben leren plannen etc. En ja dan is het wel belangrijk om in het begin even goed mee te kijken met huiswerk. Maar dat is iets dat in huize Geerts nooit gestimuleerd zal worden.
Die nachtmerrie is mij bespaard gebleven 😂😂quote:Op woensdag 17 september 2025 14:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet over haar en haar werk gedroomd 🫣
Goed verwoord allemaal 👍🏼quote:Op woensdag 17 september 2025 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Oh ja, die Michelle Bollen en d'r hele entourage vergeet ik!
Misschien nog wel het zieligst van allemaal... veel te jong getrouwd, veel te jong 4 kindjes gemaakt. Huwelijk was al jaren niets meer, voor de geiligheid er een andere vrouw bij gehaald, verassing; dat werkt ook niet!
Nu 7 kinderen de dupe en madam gaat gewoon door met exposen van haar kinderen op insta.
Hoe leg je zoiets in godsnaam uit aan 7 kinderen onder de 10? Hoe dan? Het staat zo ontzettend ver van mij af dat het mij dan ook weer mateloos fascineert.
Eens. Uiteindelijk heeft Kim zich ook laten verleiden om meer dan genoeg reclame te maken. Ook voor producten waar je genoeg andere flu flu’s mee ziet. Dus zo’n opmerking over die loopbanden is behoorlijk hypocriet.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:48 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Zij roeptoetert altijd over andere maar ze moet eens in de spiegel kijken wat ook zij grijpt gratis zooi bij elkaar. Ik hoor haar nog roepen over influencers die menstruatie ondergoed deden promoten. ‘Wie gaat er nu in z’n blote reet op Instagram’ Nu promoot ze het zelf ook inclusief die bh’s waar ze met haar tetten showt.
😂quote:Op woensdag 17 september 2025 14:52 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Die nachtmerrie is mij bespaard gebleven 😂😂
Dit is wel eens door hun verteld of stond in een artikel. (Weet niet meer precies hoe) maar dat ze ook relatietherapie hadden.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:55 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Goed verwoord allemaal 👍🏼
Ik had trouwens al eerder gelezen dat het huwelijk van M en K niet goed was maar hoe weten jullie dat? Was M vroeger dat niet van de schone schijn ophouden en gewoon down to earth?
🤦♀ die weet van gekkigheid niet meer wat ze aanmoet. Booktok loopt niet, LCtok ook niet dus nu maar weer ditquote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Op TT heeft Debbie een nieuwe doelgroep gevonden hoor
Hardop lachen.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Die vaatwasser moet wel 3x per dag draaien natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik keek nu even bij AM maar zet ze de vaatwasser ook half leeg aan ?
En zou de tweeling nu pas op hun 12 de iets voor het eerst in de vaatwasser zetten ?
En wat mij de laatste paar keer ook opgevallen is, is dat de afwasmachine met zo leeg is als de wasmachine als hij draait.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef Shuri het volgende:
Geertsen
S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.
Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
Nee hoor, ik geef alleen mijn mening erover. Waar dit forum voor is, zeg maar.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat niet zo ervaart. Er zijn genoeg mensen die daar dus wel bekaf van terugkomen. Heb jij toch geen last van?
#farmlifequote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
🤣quote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Oooh my god waar keek ik naar? 😅😅😅🤣🤣🤣quote:Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |