Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 september 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tevens kan je op de markt soms wel goede prijzen vinden. Zeker met lagere eisen aan houdbaarheid kan je goede deals krijgen later op de dag.
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
WNL is boos omdat Ouwehand een keer "fucking hell" zegt.
En dat voor een vrouw.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...
Erg irritant.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je weet gewoon dat Heitinga over een maand nog op de bank zit bij Ajax. Met onze georkestreerde domheid is alles mogelijk.
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Ik moet dit ook in mijn garderobe hebben.quote:
Met trots.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.
Deze motie is gewoon aangenomen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze motie is gewoon aangenomen?
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeftquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Met Dilan aan het roer verbaas ik mij nergens meer over.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.
De overgrote meerderheid van HET VOLK bestaat uit fascisten, racisten, xenofoben en/of neonazi's. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Maar net an.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.
Mateloos fascinerend. Iedereen ziet dat het niet deugt. En we lopen erlangs, omheen zonder in te grijpen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg irritant.
De ene na de andere afgang is het best voor Ajax, maar dat is ook zo wat om op te hopen.
Bijzonder? Dit is de natte droom van de altijd xenophobe NEDERLANDERquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:35 schreef Slobeend het volgende:
Erg bijzonder dat we het Trumpisme gewoon achterna gaan.
Was het fijn onder die steen? Hoe kan je dit niet verwachten?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.
Uiteindelijk is het aan het ICJ om daar een definitief oordeel over te vellen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mateloos fascinerend. Iedereen ziet dat het niet deugt. En we lopen erlangs, omheen zonder in te grijpen.
Laten we nog even wat hinderlagen en begrafenissen afwachten tot we tot actie over gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het aan het ICJ om daar een definitief oordeel over te vellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |