Zelfs de EC lijkt om en wil sancties. Ik begrijp de historische gevoeligheid maar hoe wrang is het dat we weer weg kijkenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.html
[..]
We kijken liever nog even de andere kant op.
We gaan met terugwerkende kracht in 2043, wanneer het IGH uitspraak heeft gedaan, alsnog genocide erkennen en excuses aanbieden.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij die moordenaar een kleurtje heeft. Of links stemt.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijn
Als iemand met een bebloed vleesmes en een motief breed grijzend naast een ijskoud kinderlichaampje staat, moet je het geen moordenaar noemen. Misschien was het zelfverdediging!!
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wiltquote:Op donderdag 18 september 2025 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wilt
Too good too go goden.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 september 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tevens kan je op de markt soms wel goede prijzen vinden. Zeker met lagere eisen aan houdbaarheid kan je goede deals krijgen later op de dag.
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
WNL is boos omdat Ouwehand een keer "fucking hell" zegt.
En dat voor een vrouw.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...
Erg irritant.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je weet gewoon dat Heitinga over een maand nog op de bank zit bij Ajax. Met onze georkestreerde domheid is alles mogelijk.
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Ik moet dit ook in mijn garderobe hebben.quote:
Met trots.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.
Deze motie is gewoon aangenomen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze motie is gewoon aangenomen?
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeftquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Met Dilan aan het roer verbaas ik mij nergens meer over.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.
De overgrote meerderheid van HET VOLK bestaat uit fascisten, racisten, xenofoben en/of neonazi's. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Maar net an.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |