Dat denk ik wel. Alleen niet vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsof ze die tokkie ooit gaan ontslaan
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hopen op een recordzege van Inter dan maar.
Ze hebben samen nog niet een kwart van het aantal hersencellen van Arend Martijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Teveel ballen gekopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Bouwen, bouwen, bouwen!quote:De Israëlische minister van Financiën Bezalel Smotrich heeft de Gazastrook omschreven als een "goudmijn voor de immobiliënsector". Dat heeft de extremistische minister verklaard op een vastgoedconferentie in Tel Aviv. "Er ligt een businessplan op tafel bij Trump, dat is opgesteld door de meest professionele mensen", verklaarde Smotrich. Het gaat erom "hoe deze zaak een vastgoedgoudmijn wordt" die de kosten van Israël zal dekken.
De oorlog in de Gazastrook heeft Israël veel gekost. Nu moet dan ook worden besloten "hoe we dit gaan verdelen, hoe we procenten gaan verdienen aan de verkoop van grond in Gaza".
De voor nieuwbouwprojecten noodzakelijke sloop ligt al achter de rug, aldus nog de extremistische minister. "Nu moeten we bouwen, dat is veel goedkoper."
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen, bouwen, bouwen!
(Volgens sommige mensen is dit geen genocide en houdt alles op zodra de gijzelaars worden bevrijd)
Wel met curry neem ik aan?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Laten we beginnen met Urk.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?
Altijd tegen jou?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Toch maar goed dat Sjonnie geen luchtverkeersleider is gewordenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef Felagund het volgende:
Ach Kimmel, ach de vvmu in de VS.
De VS is nooit een democratie geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |