Goedemorgen.quote:
Ja die is ook grappigquote:Op donderdag 18 september 2025 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
Mooie collectie weer![]()
Vogeltje 4 vind ik het mooist.
Mijn quote werd gister in een talkshow letterlijk herhaald.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:27 schreef pullup het volgende:
Maar dan echt gisteren![]()
Ik was er even voor gaan zitten maar er werd meteen een bak lelijke bagger uitgestort door die blonde pruik. Ik heb het 30 seconden aangehoord
Haha nadat je hem had getypt zag ik op Bluesky ook al een post met precies die teneur.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn quote werd gister in een talkshow letterlijk herhaald.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel een account maar mis ook de vibe.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:34 schreef pullup het volgende:
Helaas zit het vol met allerlei satelliet mini opaatjes daar tegenwoordig
Nee bluesky valt wel meequote:Op donderdag 18 september 2025 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een account maar mis ook de vibe.
Er zijn daar toch best wel iets jongere ?quote:Op donderdag 18 september 2025 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee bluesky valt wel meeIk had het over de tweede kamer
En een horde Wilders klonenquote:Op donderdag 18 september 2025 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn daar toch best wel iets jongere ?
Jesse Klaver,
Rob Jetten,
Lidewij de Jong,
Femke Wiersma,
Esmah Lahlah ,
Habtamu de Hoop.
Daarover gesproken, ik ben zeer benieuwd naar zaterdag op het Malieveld.quote:
Arm den Haagquote:Op donderdag 18 september 2025 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik ben zeer benieuwd naar zaterdag op het Malieveld.
Geen medelijden, 19 Oktober gaat het gebeuren.quote:
Den Haag is toch 20 oct?quote:Op donderdag 18 september 2025 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen medelijden, 19 Oktober gaat het gebeuren.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 september 2025 07:13 schreef pullup het volgende:
Ik ga maar eens aan de slag![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wauw, dat een beautyquote:
Morguh Pullupquote:
Even gekeken het is wel 40+quote:
quote:
Morguhquote:
Heyla Dotquote:Op donderdag 18 september 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken het is wel 40+
[..]
[..]
Morguh![]()
Al gewandeld vanmorgen?quote:
De muziek die hier voorbij komt vaak ookquote:
Beloven weer warme dagen te worden, vandaag nog een beetje triest zo te zien buiten.quote:
Shiibariquote:
Dotquote:Op donderdag 18 september 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken het is wel 40+
[..]
[..]
Morguh![]()
Morguh Dominvoorquote:Op donderdag 18 september 2025 08:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De muziek die hier voorbij komt vaak ook
het miezert hier wat maar het is qua temperatuur wel te doen, ik hoop stiekem wel op een wat leukere herfstquote:Op donderdag 18 september 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beloven weer warme dagen te worden, vandaag nog een beetje triest zo te zien buiten.
Ja ik ook, met hele mooie herfstkleuren veel paddenstoelenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het miezert hier wat maar het is qua temperatuur wel te doen, ik hoop stiekem wel op een wat leukere herfst
prachtig jaquote:Op donderdag 18 september 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, met hele mooie herfstkleuren veel paddenstoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |