Ok hij leeft nogquote:Op donderdag 18 september 2025 00:48 schreef Domnivoor het volgende:
Op Facebook daarentegen is hij volop actief.
Wat?quote:
Ah ok ah sweet memories ICQ . Hyves heb ik nooit gehad (was een aardige kostenpost van TMGquote:Op donderdag 18 september 2025 01:16 schreef chufi het volgende:
Ik had hem vroeger op MSN chat of zo ... lang geleden . maar dat gebruik ik al eeuwen niet meer ...
Geen idee of op al die ouwe chats nog iets loopt .. Yahoo, ICQ en wat er nog meer was ... Nooit geHyved wel soms gekeken
Ja ICQ .... zonder was alles anders gelopen...quote:Op donderdag 18 september 2025 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok ah sweet memories ICQ . Hyves heb ik nooit gehad (was een aardige kostenpost van TMG)
Oh hoezo?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ICQ .... zonder was alles anders gelopen...
Ik begrijp er niks van. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders waarschijnlijk, maar of het de schuld van ICQ was valt moeilijk te bewijzen
Meer laat ik er verder ook niet over kwijt ... Succesquote:Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van. Zal wel aan mij liggen.
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevondenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders waarschijnlijk, maar of het de schuld van ICQ was valt moeilijk te bewijzen
Ok al een jaar geleden overleden dus ...quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevonden
gelegen is zij over en jaar zei de nederlandse
ermittlerin
quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevonden
gelegen is zij over en jaar zei de nederlandse
ermittlerin
Daar hoef je ook geen volzinnen te tikken.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:35 schreef chufi het volgende:
@:mario390 sinds je alleen nog maar in dat DTS post is je Nederlands wel onbegrijpelijker geworden
nee is geen cold case hoor ze werd in august gevondenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]Cold case again. Mario stereo, en hé FF zit hier kan je het vragen
Nou na een jaar is ze wel erg cold hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 01:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is geen cold case hoor ze werd in august gevonden
cold case bedoelt dat het over 20 jaren geleden is
Vind je????quote:Op donderdag 18 september 2025 01:35 schreef chufi het volgende:
@:mario390 sinds je alleen nog maar in dat DTS post is je Nederlands wel onbegrijpelijker geworden
Zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 18 september 2025 01:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hey dame ,moet jij straks niet werken ? Beter ga je nog even slapen.quote:
Hey Mario.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah daar ben je al terug van..
Tsja.quote:
In Nijmegen bedoel je ? Ja ,ik heb net wat berichten gelezen.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:22 schreef mario390 het volgende:
heb je dat gelezen?
Ik kwam en kom daar nooit, maar voor mij is zijn Nederlands nog even slecht als jaren geleden. Het leert niet echtquote:Op donderdag 18 september 2025 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm eigenlijk kan ik niet vergelijken kom nooit meer in DTS.. heb ik verbannen
Dame Tonjaquote:Op donderdag 18 september 2025 03:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kwam en kom daar nooit, maar voor mij is zijn Nederlands nog even slecht als jaren geleden. Het leert niet echt
was gisteren in zdf akt.xyquote:Op donderdag 18 september 2025 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Nijmegen bedoel je ? Ja ,ik heb net wat berichten gelezen.
Nee, mijn Oostenrijks ook niet, maar ik zit ook niet op een Oostenrijks forum waarvan ik 99% van wat er getypt wordt niet snap en niets leer. Ik spreek op zich wel redelijk Duits maar Oostenrijks Duits is rrraaarrrrrquote:Op donderdag 18 september 2025 03:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Tonja![]()
Mijn Oostenrijks is ook niet al te best.
In Nederland hebben we iets soortgelijks. Dat programma heet : Opsporing verzocht.quote:
Zolang de domheid regeert hou je dit niet tegen.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:48 schreef tonja het volgende:
Wat zijn jullie gedachten over het wereldwijd oprukkend fascisme?
Yep, we zijn nog steeds apen. Tribalisme, wij/zij denken. En dan zijn er een paar etterbakken die het snappen. Verdeel en heers. Waar 2 honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen. En inderdaad je hoeft maar even in de geschiedenis te duiken om te zien waar dit soort ontwikkelingen toe kunnen leiden.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang de domheid regeert hou je dit niet tegen.
Mensen leren niet van de geschiedenis.
Heb je de beschouwingen gister een beetje gevolgd ?quote:Op donderdag 18 september 2025 03:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, we zijn nog steeds apen. Tribalisme, wij/zij denken. En dan zijn er een paar etterbakken die het snappen. Verdeel en heers. Waar 2 honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen. En inderdaad je hoeft maar even in de geschiedenis te duiken om te zien waar dit soort ontwikkelingen toe kunnen leiden.
Nope totaal niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je de beschouwingen gister een beetje gevolgd ?
Jammer, Wilders was er een duidelijk voorbeeld van. En mensen slikken het als zoete koek.quote:
Ja ik heb wel wat commentaar erover gelezen. Weglopen en zo... tsja.quote:Op donderdag 18 september 2025 04:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer, Wilders was er een duidelijk voorbeeld van. En mensen slikken het als zoete koek.
Sommige momenten was ik ook even wegelopen, net als @pullupquote:Op donderdag 18 september 2025 04:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat commentaar erover gelezen. Weglopen en zo... tsja.
Fruitige freon!quote:Op donderdag 18 september 2025 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige momenten was ik ook even wegelopen, net als @:pullup![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 05:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |