Anderen verwijten dat ze niets gedaan hebben voor hij in de regering kwam, en zelf niets gedaan hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hebt ZELF werkelijk helemaal NIETS voor elkaar gekregen meneer Wilders..
Exact datquote:Op woensdag 17 september 2025 11:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Anderen verwijten dat ze niets gedaan hebben voor hij in de regering kwam, en zelf niets gedaan hebben.
Wilders wil geen verkiezingen, hij wil een staatsgreep.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wilders geeft toe dat hij nooit iets voor elkaar gaat krijgen. Want hij moet 100% zijn zin krijgen, want anders loopt hij weg zegt hij
En iedereen weet dat je in 11 maanden niet voldoende tijd hebt...terwijl hij toch alles meteen in orde ging maken, want het was een kwestie van even wat dingen op poten zetten, toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact dat
Alles is ALTIJD de schuld van anderen.
En ook zij heeft gelijk. Waarom wél de interrumpeerders begrenzen en niet degene die geïnterrumpeerd wordt?quote:
Ja, ik reken zulke dingen hier regelmatig voor. Het is maar wat je precies wilt weten. Daar het een gedeelte van de tijd niet waait en de zon niet schijnt, heb je dus opslag nodig. We hadden bijvoorbeeld een paar maanden geleden een maand waarin de opbrengst van zon en wind maar ongeveer de helft was van normaal. Dus in plaats van acht keer zoveel zon en wind als we nu hebben, moet je dan al naar zestien keer.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel bij kernenergie en waterstof je de vraag moet stellen of er een alternatief is.
Voor kernenergie zou het met wind/water/zon+opslag in theorie haalbaar moeten zijn (er is vast iemand die een keer heeft berekend hoeveel batterijen/windmolens/"ruimte" je nodig hebt hiervoor).
Een ander alternatief zou zijn om bestaande kerncentrales uit te breiden (Frankrijk heeft hier al veel meer ervaring mee, en ook in Finland heeft recentelijk een centrale opgeleverd) en vervolgens hoogspanningslijnen aan te leggen op europees niveau.
Overigens denk ik dat het in Nederland anno 2025 onmogelijk is om een kerncentrale te bouwen.
Geen idee of er een alternatief is voor bvb de binnenvaart/zeeschepen voor fossiele energie. Want dan kan waterstof nog wel zo inefficieent zijn, als er geen alternatief voorhanden zal het toch waterstof moeten worden.
Precies. De mevrouw van het SBS-debat moest METEEN geholpen worden toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En iedereen weet dat je in 11 maanden niet voldoende tijd hebt...terwijl hij toch alles meteen in orde ging maken, want het was een kwestie van even wat dingen op poten zetten, toch?
Ja dat ook, treurig allemaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal vandaag ook vooral campagnepraatje zijn. Verwacht geen grote handreikingen vandaag, daarvoor is het te kort tot aan de verkiezingen. Hooguit met jullie kunnen we samenwerken bla bla.
Hij blijft teruggrijpen op Rutte 2.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. De mevrouw van het SBS-debat moest METEEN geholpen worden toch?
want?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:14 schreef SurpriseGirl het volgende:
nationale zelfmoord door wilders
Ja, als we ons hele deel van de Noordzee en alle akkers vol zetten, dan kan dat inderdaad. De vraag is dan: willen we dat? En alhoewel de prijs van accu's nog daalt, lopen we ook tegen het gebrek aan grondstoffen op. Lithiumwinning is ook niet zo vriendelijk voor de natuur:quote:Op woensdag 17 september 2025 08:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zolang je het absurde idee in stand houdt dat Nederland zelfvoorzienend zou moeten zijn in energie, wellicht. Alleen Noorwegen zou al genoeg energie op kunnen wekken voor heel Europa: https://www.humsterlandenergie.nl/Studies/Waterkracht/
En een paar jaar geleden werd ik inderdaad nog uitgelachen toen ik hier zei dat we enorme batterijen zouden gaan bouwen voor de netcongestie. En zie hier:
https://nieuws.eneco.nl/f(...)terij-van-nederland/
https://solarmagazine.nl/(...)r-in-vlissingen-rond
https://giga-storage.com/projecten/leopard/
Uiteindelijk zal elk zonnepark/windpark met batterij worden gebouwd en zullen de meeste wijken een eigen batterij krijgen, daar ben ik van overtuigd.
Een combinatie met zon, wind, water, batterijen en importeren uit vooral Noorwegen (en waterstof kan natuurlijk ook geïmporteerd worden) en misschien kerncentrales (geloof ik minder in, maar geen principieel bezwaar, het is alleen megadure energie) kan prima.
Ik geloof niet zo in die 'kan niet' roepers, als het aan hen lag waren we nooit aan de energietransitie begonnen.
Die was gisteren te zien in het programma over uitkeringstrekkers van Powned op npo3.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. De mevrouw van het SBS-debat moest METEEN geholpen worden toch?
Dat deed hij primaquote:Op woensdag 17 september 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Sterke opsomming van Jimmy Dijk.
Dat is echt zo’n fragment dat kan blijven hangen bij mensen.
Oh er gaan zoveel mensen op PVV stemmen. Dat zijn de mensen die zeggen dat ze heel anders op gaan stemmen, maar ondertussen kleuren PVV rood. 'want Nederland zit vol'quote:Op woensdag 17 september 2025 11:11 schreef SurpriseGirl het volgende:
de pvv staat op zwaar verlies maar dat weet wilders nog niet
Je kent Dassen niet? Hij is van Volt. Loopt inmiddels al even rond hoorquote:
En ook dat is niet waarquote:
Kan best zijn dat de PVV alsnog de grootste wordt (helaas). Maar 37 zetels zie ik ze niet meer halen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:25 schreef Kwaliteit het volgende:
PVV gaat heel groot worden... let maar op.
FVD en JA21 gaan ook groter worden dan nu.
Jinek en Pauw zorgen er wel voor dat dit fragment niet voorbij komt.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Sterke opsomming van Jimmy Dijk.
Dat is echt zo’n fragment dat kan blijven hangen bij mensen.
Hoe vaak de PVV verstek liet gaan? Prima hoorquote:
Meh, niet echt gestructureerde data, maar ga kijken of het lukt.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe vaak de PVV verstek liet gaan? Prima hoor
Welke NSC-er? Er is recent geen NSC-er ah woord geweest..quote:
Iedereen wordt bedreigd. Links of rechtsquote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Rob Jetten wordt ook dagelijks bedreigd.
Voornamelijk door extreem rechts tuig.
https://nos.nl/artikel/25(...)dagelijkse-kamerwerkquote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meh, niet echt gestructureerde data, maar ga kijken of het lukt.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meh, niet echt gestructureerde data, maar ga kijken of het lukt.
quote:"Volkomen onacceptabel", zegt Kamervoorzitter Bosma over het besluit van zijn partijgenoot. "Ik vind het laakbaar en afkeurenswaardig en bepaald niet netjes van Markuszower om afwezig te zijn." Het was immers Markuszower die het debat "met veel bombarie, geschreeuw en verdachtmakingen" had aangevraagd, meent Bosma.
Kloptquote:Op woensdag 17 september 2025 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs Bosma gaf een sneer naar PVV toen Markuszower bij zijn zelf aangevraagde debat over kwestie-Arib afwezig was.
Voorts ben ik van mening....quote:Op woensdag 17 september 2025 11:42 schreef SurpriseGirl het volgende:
mijn hemel wilders idioot zitten we hier echt op te wachten
JA 21 naar 21quote:
Het is een PVV-erquote:Op woensdag 17 september 2025 11:44 schreef raptorix het volgende:
Voorzitter mag wel ingrijpen: Punt is duidelijk.
Kijk het terug.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke NSC-er? Er is recent geen NSC-er ah woord geweest..
Verder is de NSC al opgestapt![]()
jaquote:Op woensdag 17 september 2025 11:44 schreef mitt het volgende:
En dan nu;
Gemeente met tennisverenigingen.
Geert doet een mondelinge overhoring topografie.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Schakel net in, wat is dit?
Doe het zelf. Met jequote:
Inclusief noodopvanglocaties wel hoor.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Er klopt hier iets niet, want zoveel AZC’s zijn er echt niet hoor.
Ah, (tijdelijke) noodopvang. Ja, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inclusief noodopvanglocaties wel hoor.
Klopt wel meer niet van wat hij zegt of uitspreektquote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Berkel-ENKELSCHOT![]()
En het is Cadier en Keer. Ligt in Limburg, zou hij toch moeten weten
Nooit meer Edwin Evers. Mooi!quote:Op woensdag 17 september 2025 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal het liefst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |