Vrijwillig of verplicht 'vrijwillig' vanwege de participatiewet?quote:Rutger ontdekt dat mensen met een uitkering zich regelmatig op een andere manier inzetten voor de maatschappij, namelijk via vrijwilligerswerk.
De titel heeft al een negatieve insteek, met een ingebouwd waardeoordeel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:42 schreef Elan het volgende:
Oh god ik had gehoopt dat we deze vorm van vermaak ten koste van de zwakkeren in de samenleving wel gehad hadden inmiddels.
Natuurlijk met walgelijke clown Rutger in de hoofdrol.
Rutger was ook wel lekker direct bij haar. Je hebt het dus helemaal niet nodigquote:Op woensdag 17 september 2025 16:32 schreef Elan het volgende:
Die Cindy kwam me al bekend voor.
Van het vorige verkiezingsdebat.
Mevrouw zit dus in een koopwoning met een Wajong terwijl man fulltime werkt en gaf ondertussen links en de asielzoekers de schuld van van alles terwijl ze zelf geld krijgt dat ze in principe niet eens nodig heeft . Ondertussen beetje bijbeunen door raskatten te fokken. Klassieke PVV'ert![]()
Ja precies. Terwijl bij die van van het ongeluk was hij veel begripvoller. Daar geloof ik ook oprecht dat die man weer heel graag aan het werk zou gaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Rutger was ook wel lekker direct bij haar. Je hebt het dus helemaal niet nodig
Toegegeven hij deed het best leuk en subtiele steken her en der, niet de platte tv die we van hem gewend zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Rutger was ook wel lekker direct bij haar. Je hebt het dus helemaal niet nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |