Stig gaat straks recordtijden qua binkies neerzettenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn katten heten Connie en Tom.
Ze worden echter altijd gap of gappie genoemd
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig gaat straks recordtijden qua binkies neerzetten
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.quote:
quote:
Heeft dit nog impact op de werking van de helm eigenlijk?quote:
Niets mis met plasticquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.
Een fluffy landing.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft dit nog impact op de werking van de helm eigenlijk?
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Makkelijk af te nemenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje plastic uitzien.
Is meer voor de funquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stevige flaporen dan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motor
Naar de coalitie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaf de koning nou een dikke vette dis naar het kabinet in de troonrede?
Sowieso. Kun je ook voor andere dingen gebruikenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stevige flaporen dan.
Als men daar eens mee begint ja.quote:Koning Willem-Alexander maant de politiek en de samenleving om elkaar 'op een volwassen manier' de hand te reiken. De koning stelde dat mensen in Nederland 'helaas' steeds vaker tegenover elkaar lijken te staan, met uitgesproken opvattingen en zwart-witdenken.
Zijn handvatten voor degene achterop.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sowieso. Kun je ook voor andere dingen gebruiken
Dis is ook het laatste leven in de eerste Doom (E3M8, voor The Ultimate Doom uitkwam).quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
Deze ga ik wel even onthouden : Ik sneer niet, ik dis je.
verminderde snelheid lijkt me een positieve werking van xe helmquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In ieder geval op de aerodynamica... Kun je ipv 200 nog maar 150 en hang je achterover op de motor
Hang on for ear life!quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn handvatten voor degene achterop.
Het was voor Schoof ook geen pretje.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit staat op het AD:
[..]
Als men daar eens mee begint ja.
Geen idee, maar zou wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaf de koning nou een dikke vette dis naar het kabinet in de troonrede?
Hij deed ook wat hij kon. Ik vond hem geen slechte premier.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was voor Schoof ook geen pretje.
Zo eens.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou wel terecht zijn.
In een kleuterklas is er minder drama en kinderachtig gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |