Daarom zie je die hier ook bar weinig in het straatbeeld, behalve met bepaalde feestdagen en bij voetbal.quote:Op maandag 15 september 2025 22:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waarom we een Nederlandse vlag hebben.
Ik zit daar niet op te wachten.
Conservatief is niet synoniem aan veilig.quote:Op maandag 15 september 2025 21:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
West Europa was 20 jaar geleden veiliger ,gek hè dat mensen conservatief worden
Die werd nog niet zo lang geleden vooral omgedraaid opgehangen. 😄quote:Op maandag 15 september 2025 22:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waarom we een Nederlandse vlag hebben.
Ik zit daar niet op te wachten.
Het hoogtepunt van de islamitische terreur was veilig volgens jou?quote:Op maandag 15 september 2025 21:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
West Europa was 20 jaar geleden veiliger ,gek hè dat mensen conservatief worden
En Koningsdag dan...quote:Op maandag 15 september 2025 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom zie je die hier ook bar weinig in het straatbeeld, behalve met bepaalde feestdagen en bij voetbal.
Voor de rest interesseert het het gros inderdaad niet veel.
Hier nog steeds hoor...quote:Op maandag 15 september 2025 22:08 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Die werd nog niet zo lang geleden vooral omgedraaid opgehangen. 😄
Duitsland ? Kerstmarkten? London?quote:Op maandag 15 september 2025 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nederland in ieder geval niet, dan moet je nog wat langer terug. En er is verder bij mijn weten ook geen wetenschappelijke ondersteuning dat conservatief beleid zou leiden tot minder criminaliteit of meer veiligheid.
[ afbeelding ]
Maar buiten dat, was het een niet serieuze verwijzing naar Fortuyns "mens, ga toch koken".
Koningsdag is voor de meeste mensen een vrije dag om los te gaan.quote:Op maandag 15 september 2025 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
En Koningsdag dan...
Het volkslied...
Etc. Etc...
Mij hebben ze niets gevraagd...
En hoezo moet ik me Nederlander voelen?
Omdat ik in een bepaalde regio ben geboren?
Hou toch op...
Die profiteren flink van Maga...quote:Op maandag 15 september 2025 22:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Charlie was blijkbaar ook populair onder Russen die Europa binnenvallen.
Ftfyquote:Op maandag 15 september 2025 22:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Charlie was blijkbaar ook populair onder Russen die Europa ukraine binnenvallen.
Waarom wordt mijn dat dan door de strot gedrukt?quote:Op maandag 15 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Koningsdag is voor de meeste mensen een vrije dag om los te gaan.
Ik moest het verplicht op school leren.quote:Het volkslied? Denk niet dat 9 van de 10 het eerste couplet volledig kan opdreunen.
Maar waarom een regenboogvlag dan wel?quote:Het houdt de meesten inderdaad allemaal niet zo bezig.
Werkelijk? Het volkslied? Wat ouderwets. Ben daar eigenlijk best jaloers op, want dat heb ik nooit gehad.quote:Op maandag 15 september 2025 22:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn dat dan door de strot gedrukt?
[..]
Ik moest het verplicht op school leren.
Ook zoiets.
[..]
Maar waarom een regenboogvlag dan wel?
Klopt, net als west-Rusland. Dus in die zin kun je al niet "binnenvallen".quote:Op maandag 15 september 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Oekraïne ligt in Afrika.
Die statistieken mag je er zelf bij zoeken en misschien zijn er lokaal fluctuaties, maar over het algemeen is in de Westerse wereld sinds de jaren 80 het aantal geweldsmisdrijven enorm afgenomen. Sommigen schrijven dat toe aan het verdwijnen van lood uit de lucht (zo'n lekkere "linkse" milieu maatregel), al weet ik niet of dat verband echt zo hard is.quote:Op maandag 15 september 2025 22:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Duitsland ? Kerstmarkten? London?
De rechtse jeugd in Amerika gaat meer op de neonazi toer dan vroeger. Veel mensen op rechts vragen zich af waarom er zoveel geld naar Israël gaat en dat gaat gepaard met neonazi retoriek. Aangezien Kirk zich op jongeren richtte kon hij zich moeilijk verdedigen door pro-Israel te zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 22:16 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik begrijp dat Charlie Kirk op het einde flink aan het draaien is gegaan over Israël en de invloed van Israël op de VS. Zeer Israël kritische uitlatingen.
Kan iemand me daar iets meer over vertellen?
Heb je hier ook bronnen voor? Of bedoel je met "Neo-nazi retoriek" het overvloedige symphatiseren met Hamas/ gaza zoals we overal ter wereld zien?quote:Op maandag 15 september 2025 22:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De rechtse jeugd in Amerika gaat meer op de neonazi toer dan vroeger. Veel mensen op rechts vragen zich af waarom er zoveel geld naar Israël gaat en dat gaat gepaard met neonazi retoriek. Aangezien Kirk zich op jongeren richtte kon hij zich moeilijk verdedigen door pro-Israel te zijn.
Vanuit mijn bubbel borrelde op dat hij dat gedaan zou hebben, omdat bij het winnen van zieltjes op campussen het niet meer goed te verdedigen was wat Israel aanrichtte. Strategisch dus. Of dat verder waar is... geen idee.quote:Op maandag 15 september 2025 22:16 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik begrijp dat Charlie Kirk op het einde flink aan het draaien is gegaan over Israël en de invloed van Israël op de VS. Zeer Israël kritische uitlatingen.
Kan iemand me daar iets meer over vertellen?
Echt, ik word zo moe van die types die enkel alles nog in Palestina-Israel kunnen zienquote:Op maandag 15 september 2025 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je hier ook bronnen voor? Of bedoel je met "Neo-nazi retoriek" het overvloedige symphatiseren met Hamas/ gaza zoals we overal ter wereld zien?
Nee gewoon neonazi als in rondlopen met hakenkruizen en geven van hitler groetenquote:Op maandag 15 september 2025 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je hier ook bronnen voor? Of bedoel je met "Neo-nazi retoriek" het overvloedige symphatiseren met Hamas/ gaza zoals we overal ter wereld zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |