Dat is echt het belangrijkste van het hele verhaal jaquote:Op maandag 15 september 2025 19:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
Knap om je eigen topic te verneuken met de TT alleen al
Blijkbaar wel anders had TS dit niet aangepast en via een omweg een Telegraaf Premium artikel gepostquote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is echt het belangrijkste van het hele verhaal ja
Nee, en daarom is het dom om het in de TT te zettenquote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is echt het belangrijkste van het hele verhaal ja
Vind de diversiteit en inclusiviteit waarvoor hij kiest wel mooi. Had het ook een asiel zoekende allochtoon kunnen noemen.quote:Op maandag 15 september 2025 19:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
Knap om je eigen topic te verneuken met de TT alleen al
Ja, dit klinkt wel lekker bruinrechts natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2025 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind de diversiteit en inclusiviteit waarvoor hij kiest wel mooi. Had het ook een asiel zoekende allochtoon kunnen noemen.
Augustus 2025quote:Walid K. (34) kreeg dinsdag in de rechtbank te horen dat hij 6 jaar achter de tralies moet. Dat is een jaar langer dan het Openbaar Ministerie had geëist.
6 jaar krijgen en dan na 1,5 jaar zitten met verlofquote:Haar angst werd opnieuw aangewakkerd toen ze recent een brief kreeg dat er al wordt gesproken over verlof voor K., die sinds december 2023 vastzit.
Haar advocaat Sébas Diekstra noemt de verlofbrief pijnlijk. ,,Het is niet uit te leggen. Zij is op geen enkele wijze geïnformeerd over maatregelen die moeten voorkomen dat deze man ooit nog deelneemt aan onze samenleving. Terwijl zij dagelijks met de gevolgen leeft, moet zij vrezen dat hij opnieuw vrij rondloopt. Dat bezorgt haar grote angst en onzekerheid.”
Het zal Maaike goed doen te vernemen dat jullie je focussen op de belangrijke zakenquote:Op maandag 15 september 2025 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt wel lekker bruinrechts natuurlijk.
Zo erg dat ik niet eens door had wat hij er mee bedoelde totdat ik zag wie de TS was.
Geen vragen stellen fascist.quote:Op maandag 15 september 2025 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hier heeft de asielindustrie weer behoorlijk gefaald zeg. Hoe komt een Algerijn überhaupt aan een verblijfstatus?
Je dacht even dat ze je op het spoor waren?quote:Op maandag 15 september 2025 19:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb in 2023 ook een avondje gestapt in Zwolle. Dit vooraf gesaboteerde artikel komt wel heel dichtbij zo.
Neuh ik ben maar een uitkeringstrekker.quote:Op maandag 15 september 2025 19:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je dacht even dat ze je op het spoor waren?
Gewoon.quote:Op maandag 15 september 2025 19:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hier heeft de asielindustrie weer behoorlijk gefaald zeg. Hoe komt een Algerijn überhaupt aan een verblijfstatus?
Geiligelanders.quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat zijn het toch een stel geile beren he al die buitenlanders.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zijn complottheorien die gebezigd worden.
vooral dit stukjequote:De vrouw ging op zaterdag 2 december 2023 een avondje stappen in de Zwolse binnenstad. In een café zag ze dat Walid K. haar aanstaarde, iets wat de Zwollenaar volgens haar al veel vaker had gedaan. “Hij staart mij altijd aan op een indringende manier en ik probeer hem te vermijden,” verklaarde de jonge vrouw bij de politie.
Naar huis achtervolgd
Een vriend bracht haar die nacht veilig thuis en vertrok weer. Wat geen van beiden had gemerkt, is dat ze achtervolgd werden door K. Die ging het appartementencomplex binnen en liep de trap op naar het appartement van de vrouw. De voordeur van de woning zat niet goed in het dagschoot en kon met een beetje kracht worden opengedrukt. Walid K. ging de slaapkamer binnen waar de vrouw, die onder invloed verkeerde, lag te slapen met haar kleren aan en oordopjes in.
Hij ontkleedde zijn slachtoffer en die schrok wakker toen K. haar een tongzoen gaf. Dat werd gevolgd door een brute verkrachting. Ze herkende de man uit het café en vroeg hem: “Hoe kom je hier.” Walid K. antwoordde: “Je hebt me meegevraagd.” De vrouw zette het op een gillen en de 34-jarige Zwollenaar koos het hazenpad.
Walid K. hield afgelopen maand tijdens de inhoudelijke behandeling van de zaak vol dat hij de vrouw niet heeft verkracht. Hij beweerde dat hij met haar had gesproken in café De Stoof. De vrouw zou hem hebben gevraagd om haar te achtervolgen naar haar appartement. De zedenpolitie bekeek de camerabeelden van de kroeg. Zij zagen nergens dat hij met zijn slachtoffer in gesprek was. De rechtbank oordeelde vandaag dat de verklaring van Walid K. ongeloofwaardig is en geen enkele ondersteuning vindt in het bewijs.
Bang om naar buiten te gaan
“Je hebt een ravage aangericht in mijn leven. Op mijn leeftijd hoor je te genieten en dat is me afgenomen,” schreef de jonge Zwolse in haar slachtofferverklaring die twee weken geleden in de rechtszaal werd voorgelezen. De vrouw vindt het nog steeds moeilijk om buiten te komen en gaat met angst en beven haar boodschappen halen bij de supermarkt.
Ook is ze bang voor mensen met een donkere huidskleur. Iets wat ervoor heeft gezorgd dat ze haar werk, waarin ze veelvuldig contact heeft met mensen, niet meer kan doen: “Ik ben een paniekerige vrouw geworden.” Ook slaapt ze tegenwoordig in haar woonkamer omdat de slaapkamer haar doet herinneren aan de verkrachting. “Het is zo onwerkelijk dat ik door een onbekende man in mijn eigen huis verkracht ben.”
Geraffineerd en berekenend
De officier van justitie nam het Walid K. kwalijk dat hij bleef ontkennen. “Tegen beter weten in volhardt hij dat het een uitnodiging was,” stelde het OM twee weken geleden. “Het was een geraffineerd, berekenend en vooropgezet plan waar hij geen enkele verantwoordelijkheid voor neemt.”
Lees ik dit goed? Pas na de brute verkrachting begon ze vragen te stellen en te gillen.quote:Hij ontkleedde zijn slachtoffer en die schrok wakker toen K. haar een tongzoen gaf. Dat werd gevolgd door een brute verkrachting. Ze herkende de man uit het café en vroeg hem: "Hoe kom je hier." Walid K. antwoordde: "Je hebt me meegevraagd." De vrouw zette het op een gillen en de 34-jarige Zwollenaar koos het hazenpad.
quote:Hij beweerde dat hij met haar had gesproken in café De Stoof.
Dinsdag verscheen Walid K. in de rechtbank om zich te verantwoorden voor de vermeende verkrachting. “Het verrast mij wat ik nu allemaal hoor,” zegt de Zwollenaar, die de Nederlandse taal niet machtig is, via zijn tolk. Hij zegt seks te hebben gehad met de vrouw nadat ze hem uitnodigde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |