Nee.quote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindt
Nou nee.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach elke man is vervangbaar door een hond en een seksspeeltje.
Alleen wanneer je hem er af en toe eventjes in mag hangenquote:
En je denkt niet dat die er direct weer zijn als zij zegt dat ze een foute keuze heeft gemaakt?quote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die gevoelens zijn weg.
Ja. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben alleen vrienden die vet lelijk zijn en een kut karakter hebben?
Vooral veel bloedmooie exen met een kutkarakter.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
In het geval van dat laatste zouden het geen vrienden van mij zijn. Uiterlijk boeit me niet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee. Mijn gevoelens voor haar zijn toch niet afhankelijk van haar gevoelens voor mij?quote:Op maandag 15 september 2025 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
En je denkt niet dat die er direct weer zijn als zij zegt dat ze een foute keuze heeft gemaakt?
quote:Op maandag 15 september 2025 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral veel bloedmooie exen met een kutkarakter.
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.quote:Op maandag 15 september 2025 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Mijn gevoelens voor haar zijn toch niet afhankelijk van haar gevoelens voor mij?
Dat ben ik zelf. Mensen praten meer tegen mijn hond dan tegen mij (funny because true). En dan schrikken ze als ik gedag terug zegquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
of misschien is ze wel transfinancieel, een rijke vrouw geboren in het lichaam van een arme vrouwquote:Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.
Totdat die deur ineens toch open blijkt te staan... Dan kan dat toch weer op komen borrelen?
Ooit heb ik ze inderdaad opgeborgen. Maar dat is inmiddels een poosje geleden en echt niet meer aan de ordequote:Op maandag 15 september 2025 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je kan het toch hebben opgeborgen omdat zij niet wilde. En nu denk je dat je verder bent.
Totdat die deur ineens toch open blijkt te staan... Dan kan dat toch weer op komen borrelen?
Ah dat verklaart veel over mijn levenquote:Op maandag 15 september 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
of misschien is ze wel transfinancieel, een rijke vrouw geboren in het lichaam van een arme vrouw
Leren buikspreken via je hondquote:Op maandag 15 september 2025 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf. Mensen praten meer tegen mijn hond dan tegen mij (funny because true). En dan schrikken ze als ik gedag terug zeg
"Zal ik mijn natte neus eens tegen je aardbei aan duwen"quote:Op maandag 15 september 2025 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leren buikspreken via je hond
quote:Op maandag 15 september 2025 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal ik mijn natte neus eens tegen je aardbei aan duwen"
Hehe kan je eindelijk alles kijken.quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ama ik heb nu ook Amazon Prime
Nu al medelijden met Clarkson
Begonnen met seizoen 3.
Ja. Aflevering 1 nu eerste 10 minuten gezien en ze moeten hem wel hebben.quote:
Ik weet niet meer hoe alles precies ging hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Aflevering 1 nu eerste 10 minuten gezien en ze moeten hem wel hebben.
Alweer ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |