Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindtquote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat niet alleen maar puur vriendschappelijk kan ik het niet noemen. Ik vind hem echt super aantrekkelijk dus dan is het eigenlijk al geen vriendschap meer
Ja denk dat tegenwoordig nog maar weinig mannen een vrouw nodig hebben om voor ze te zorgen. Of andersom for that matter. Dat maakt het op zich wel fijn, want dan heb je echt de keuze om een relatie aan te gaan en is het niet uit 'noodzaak' o.i.d.quote:Op maandag 15 september 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit lijkt ook ietwat uit te gaan van het stereotype idee dat mannen iemand nodig hebben om voor ze te zorgen. Maar mijn huis is brandschoon, mijn maaltijden lekker en voedzaam en ik kan prima een knoop aanzetten
wil je dan niet altijd meer?quote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt toch bevriend zijn met iemand die je superaantrekkelijk vindt
quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach elke man is vervangbaar door een hond en een seksspeeltje.
Ik las je seksspeeltje is vervangbaar door een hond.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah, toch gelikt willen wordenquote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Technisch gezien is zelfs het seksspeeltje niet nodig.quote:Op maandag 15 september 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Is ze nu kweklelijk dan?quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben heel goed bevriend met een vrouw op wie ik 15 jaar geleden enorm verliefd was
Ja en als ze je nu een kans geeft dan ga je er niet op in?quote:Op maandag 15 september 2025 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben heel goed bevriend met een vrouw op wie ik 15 jaar geleden enorm verliefd was
Ga je wel wandelen met het seksspeeltje of dat ook niet?quote:Op maandag 15 september 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen seks met de hond mensen![]()
Dat jullie daar gelijk aandenken, zegt echt meer over jullie dan over mij
Was al weken aan het lurken en wachtenquote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef Haags het volgende:
Het gaat over seksspeeltjes en mijn maatje @:dven is aanwezig.
Sorryquote:Op maandag 15 september 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen seks met de hond mensen![]()
Dat jullie daar gelijk aandenken, zegt echt meer over jullie dan over mij
Zat deze eerst aan die andere hond vast?quote:
Nee die wonen in de badkamer en slaapkamer.quote:Op maandag 15 september 2025 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga je wel wandelen met het seksspeeltje of dat ook niet?
Nee, die gevoelens zijn weg.quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en als ze je nu een kans geeft dan ga je er niet op in?
hmm nou oke. Ik denk niet dat het een goede basis is voor een vriendschap. Misschien als het een relatie was en je uit elkaar gaat op goede voet.quote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die gevoelens zijn weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |