Aangeklaagd worden kan altijd. Vervolgd worden is andere koek.quote:Op zondag 14 september 2025 18:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Beschikbaar komen indiceert toekomstige tijd vriend, is nu nog wat lastig. Maar geloof me deze boi gaat aangeklaagd worden.
Om zwaar vervolgd te worden hoef je maar een vermeend zogenaamd 'ultra extreem rechts' klein scheetje in een vacuüm gezogen dixie te laten. Anderzijds kan bijna alles onbeperkt.quote:Op zondag 14 september 2025 18:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Aangeklaagd worden kan altijd. Vervolgd worden is andere koek.
Nee hoor, zolang het binnen de grenzen van de wet is.quote:Op zondag 14 september 2025 18:59 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Om zwaar vervolgd te worden hoef je maar een vermeend zogenaamd 'ultra extreem rechts' klein scheetje in een vacuüm gezogen dixie te laten. Anderzijds kan bijna alles onbeperkt.
Hij lijkt ook een klein beetje op die andere bekende woordkunstenaar.quote:Op zondag 14 september 2025 19:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Oh is gewoon dus weer dezelfde kneus die eerder ook in het nieuws kwam
Oh helemaal eens. Maar voor nu is dat soort zwervers gewoon negeren het beste.quote:Op zondag 14 september 2025 18:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
prima maat, maar imho hebben kunnen we zulke figuren missen als kiespijn.
Kan je de citaat posten waarin opgeroepen wordt om joden in mekaar te slaan? Als dat het geval is, zal ik het uiteraard veroordelen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen een meisje niet aangenomen werd vanwege haar hoofddoek in een oliebollen kraam, stond grotendeels extreem links te schuimbekken. Want hee dat doet het meisje pijn. Ook al is het om veiligheid.
Oliebollenkraam werd gecanceld.
Maar oproepen om Joden in elkaar te slaan dat is prima.
Ja doei het is al genoeg gepost, je ontkent het gewoon.quote:Op zondag 14 september 2025 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan je de citaat posten waarin opgeroepen wordt om joden in mekaar te slaan? Als dat het geval is, zal ik het uiteraard veroordelen.
"genoeg gepost". Niet in dit topic in ieder geval.quote:Op zondag 14 september 2025 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja doei het is al genoeg gepost, je ontkent het gewoon.
Hans Anders.quote:Op zondag 14 september 2025 19:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"genoeg gepost". Niet in dit topic in ieder geval.
Net of een rechter de juiste uitspraak kan doenquote:Op zondag 14 september 2025 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
Dit zijn dezelfde mensen die de bekende leus in Zuid-Afrika "kill de boer" opvatten als oproep om alle boeren in Zuid-Afrika uit te moorden.. Natuurlijk flauwekul.
Inmiddels de uitspraak van Vylan met volledige context gecheckt. Geen idee of dit te ver gaat. Dat laat ik aan de rechter over
Bij Hamas. 0900-Hamas. Of via de Partij vd Dieren.quote:Op zondag 14 september 2025 19:50 schreef Starhopper het volgende:
Waar kan ik tickets kopen voor een optreden?
quote:Op zondag 14 september 2025 19:39 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Net of een rechter de juiste uitspraak kan doen
Bij de GGZquote:Op zondag 14 september 2025 19:50 schreef Starhopper het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zondag 14 september 2025 18:59 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Om zwaar vervolgd te worden hoef je maar een vermeend zogenaamd 'ultra extreem rechts' klein scheetje in een vacuüm gezogen dixie te laten. Anderzijds kan bijna alles onbeperkt.
Zionisten opzoeken op de straat interpreteer ik toch alsof ze niet gezellig een theetje ermee willen gaan drinken.quote:Op zondag 14 september 2025 19:43 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja het is natuurlijk niet zo gek dat als er (bijna) genocide aan de hand is, zoals nu in palestina, dat allerlei artiesten daar een statement over maken. Dat hoeft niet elke dag nieuws te zijn, het lijkt mij voor de hand liggend dat zoiets onwenselijk is.
In Gaza.quote:Op zondag 14 september 2025 19:50 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2025 19:39 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Net of een rechter de juiste uitspraak kan doen
Waar negers als Bob letterlijk onderaan de raciale ladder staan en nog net niet worden gezien als insecten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |