Maar hoe happy is je life als je alles in je eentje mag opknappen omdat je wife ligt weg te rotten in bed?quote:
Ik denk dat zij hele dag scherp moet zijn online om ervoor te zorgen dat zij niet door de mand valt met haar leugens. Die kan echt niet uren niet online zijn🤣quote:Op zondag 14 september 2025 17:26 schreef SterreKaatje het volgende:
Hahah @:Huisopdehoek ....Wij waren tegelijkertijd bezig met een nieuw topic openen, jij was sneller. Maar onze strekking van de titel was wel hetzelfde!
Debbie: Die begint steeds meer door te slaan/slapen. Wij hadden gisteravond een ouderwetse vriendinnenavond ( vrouwen van begin 40 met gezinnen en de nodige zorgen/ziekte) 1 straat bij haar vandaan. We hebben nog even overwogen haar uit te nodigen (GEINTJE NATUURLIJK) want een beetje ontspanning of realiteit kan ze wel gebruiken. Maar.....zagen wel dat ze 's avonds laat nog online was.....
Nog zo iemand die alles iedereen en vooral zichzelf voor de gek houdt! Al doet zij de ander meer schade aan dan bijvoorbeeld en MB
We zouden eigenlijk op het moment dat zij zegt offline te gaan allerlei reacties op dr sociale moeten plaatsen....quote:Op zondag 14 september 2025 17:43 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij hele dag scherp moet zijn online om ervoor te zorgen dat zij niet door de mand valt met haar leugens. Die kan echt niet uren niet online zijn🤣
Zij kwam bij mij ook voorbij, ben gaan volgen, vind haar wel grappigquote:Op zondag 14 september 2025 17:50 schreef Zana het volgende:
Julia Cecile Van Helvoirt https://www.instagram.com(...)MTJycXdmbWc2aWM0bw== kwam opeens in mijn tijdlijn, tot nu toe geen irritainment maar wat zelfspot voor de dagelijkse lach
Jaaa ik deelde haar laatst ook, gieren vind ik haar. Zo droog ook verteld.quote:Op zondag 14 september 2025 17:50 schreef Zana het volgende:
Julia Cecile Van Helvoirt https://www.instagram.com(...)MTJycXdmbWc2aWM0bw== kwam opeens in mijn tijdlijn, tot nu toe geen irritainment maar wat zelfspot voor de dagelijkse lach
Vind haar heel leuk. Moet zo lachen. Veel dingen herkenbaar. Zelfspot.. geen perfect plaatje.quote:Op zondag 14 september 2025 17:50 schreef Zana het volgende:
Kayla is cool!! Wat een tof mens!!quote:Op zondag 14 september 2025 17:56 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Jaaa ik deelde haar laatst ook, gieren vind ik haar. Zo droog ook verteld.
En deze dame vind ik ook tof! https://www.instagram.com/kaylaavami?igsh=eWgzN3owYXNtaG16
Volgens mij valt ze wel onder mommyvlogger toch?
Ik zou willen dat ik een stukje van haar zelfverzekerdheid had
Wilde ik net typen 🙃 Als je denkt dat het niet gekker kan, zet je je telefoon neer om te filmen hoe je je buurvrouw vraagt om je te prikken. Zegt ze ook nog iets als “vond het tenminste altijd wel leuk om spuiten te zetten bij een ander” 😳 Maar de buurvrouw nog wél even haarfijn uitleggen hoe het moet en waarom dat het beste is 🥲quote:Op zondag 14 september 2025 18:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat sneu voor Jay dat Debbie niet eens eventjes mee naar de Mac ging. Had dan lekker afgehaald en thuis meegegeten.
En tot half 3 liggen rotten in bed, geen woorden voor.
hoezo gaat ze haar telefoon neer zetten, en dan over de schutting met de buurvrouw praten
Vond ik ook! Tot ook zij vandaag voor Creamy (lees geld boven echtheid) viel......quote:Op zondag 14 september 2025 18:10 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Kayla is cool!! Wat een tof mens!!
De buurvrouw werkt in het ziekenhuis, dat kan een hele boel betekenen. Maar als ze kan prikken dan zal ze vast wel weten hoe ze een I.M. injectie moet zetten. Dat hoeft dokter Debbie dan als t goed is niet uit te leggen.quote:Op zondag 14 september 2025 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Wilde ik net typen 🙃 Als je denkt dat het niet gekker kan, zet je je telefoon neer om te filmen hoe je je buurvrouw vraagt om je te prikken. Zegt ze ook nog iets als “vond het tenminste altijd wel leuk om spuiten te zetten bij een ander” 😳 Maar de buurvrouw nog wél even haarfijn uitleggen hoe het moet en waarom dat het beste is 🥲
Ja, maar toch kan ik het bij haar meer waarderen dan bij een ander. Zij is er ook gewoon eerlijk over, in een reel onlangs vertelde ze letterlijk dat haar uiteindelijke doel contant creator worden is voor een paar jaar. De rest doet het stiekem enzo en voegen geen ads toe of zetten de kinderen ervoor in. Zij is wel eerlijk erover en zet haar kinderen niet in voor de reclames zelf. Dus ja, dan vind ik het niet anders dan reclames op televisie oid. Die mensen krijgen er ook voor betaald immersquote:Op zondag 14 september 2025 18:17 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Vond ik ook! Tot ook zij vandaag voor Creamy (lees geld boven echtheid) viel......
Ja serieus slapen tot half 3 geloof je het zelfquote:Op zondag 14 september 2025 17:26 schreef SterreKaatje het volgende:
Hahah @:Huisopdehoek ....Wij waren tegelijkertijd bezig met een nieuw topic openen, jij was sneller. Maar onze strekking van de titel was wel hetzelfde!
Debbie: Die begint steeds meer door te slaan/slapen. Wij hadden gisteravond een ouderwetse vriendinnenavond ( vrouwen van begin 40 met gezinnen en de nodige zorgen/ziekte) 1 straat bij haar vandaan. We hebben nog even overwogen haar uit te nodigen (GEINTJE NATUURLIJK) want een beetje ontspanning of realiteit kan ze wel gebruiken. Maar.....zagen wel dat ze 's avonds laat nog online was!!
De vegeteren in dr bed zal ze echt doen, maar slapen....no way!
Nog zo iemand die alles iedereen en vooral zichzelf voor de gek houdt! Al doet zij de ander meer schade aan dan bijvoorbeeld en MB
* bij newborns en als je kind in zo'n verrekte slaapregressie zit en je dus je werkdagen moet overleven op 10minuten slaap per nacht. Dan slaap ik ook als de baby/peuter/kleuter slaapt 😂.quote:Op zondag 14 september 2025 18:52 schreef Moondance het volgende:
Nog even over Sanneke en haar ‘slaap wanneer je kind slaapt’ sorry maar dat is toch een uitspraak voor in de kraamtijd?! Haar kind is 9 maanden en slaapt al maandenlang door en ze slaapt zelf ook 9 uur per nacht. Het gros van de vrouwen is dan al lang weer aan het werk. Als ze zo moe blijft ondanks 9 uur slaap per nacht moet ze misschien eens met haar luie reet van de bank komen in plaats van de hele dag maar binnen op die bank te hangen. Ik denk eerder dat ze daar moe van wordt dan dat het ligt aan dat ze een nachtmens is en daardoor pas in de ochtend haar diepe slaap zou krijgen.
Misschien weet de buurvrouw dat niet. Debbie zegt dat ze in het ziekenhuis werkt maar voor hetzelfde geld is ze een Clinic Clown🤡quote:Op zondag 14 september 2025 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Wilde ik net typen 🙃 Als je denkt dat het niet gekker kan, zet je je telefoon neer om te filmen hoe je je buurvrouw vraagt om je te prikken. Zegt ze ook nog iets als “vond het tenminste altijd wel leuk om spuiten te zetten bij een ander” 😳 Maar de buurvrouw nog wél even haarfijn uitleggen hoe het moet en waarom dat het beste is 🥲
Als ik als buurvrouw zo’n uitleg zou krijgen terwijl het m’n werk is zou ik vriendelijk bedanken voor de eer.quote:Op zondag 14 september 2025 18:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De buurvrouw werkt in het ziekenhuis, dat kan een hele boel betekenen. Maar als ze kan prikken dan zal ze vast wel weten hoe ze een I.M. injectie moet zetten. Dat hoeft dokter Debbie dan als t goed is niet uit te leggen.
Jaaaa zij is zo tof!quote:Op zondag 14 september 2025 17:56 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Jaaa ik deelde haar laatst ook, gieren vind ik haar. Zo droog ook verteld.
En deze dame vind ik ook tof! https://www.instagram.com/kaylaavami?igsh=eWgzN3owYXNtaG16
Volgens mij valt ze wel onder mommyvlogger toch?
Ik zou willen dat ik een stukje van haar zelfverzekerdheid had
Ja als je echt slecht slaapt door je kind dan snap ik ook helemaal als je de dutjes even meepakt wanneer dat mogelijk is! Maar als je kind al maandenlang doorslaapt en je gewoon 9 uur per nacht slaapt dan geloof ik gewoon niet dat het verschuiven van je slaaptijden de oorzaak is van je vermoeidheid. Als ik zie hoe Sanneke erbij zit dan lijkt het me eerder dat ze moe word van het niets doen en bankhangen.quote:Op zondag 14 september 2025 18:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
* bij newborns en als je kind in zo'n verrekte slaapregressie zit en je dus je werkdagen moet overleven op 10minuten slaap per nacht. Dan slaap ik ook als de baby/peuter/kleuter slaapt 😂.
(Dat advies wordt trouwens vaak in de wind geslagen 'moet ik dan ook koken als de baby kookt?' Maar ik sliep lekker mee als mijn baby's sliepen hoor. Papa kan ook koken haha)
Mijn hemel, heeft ze nou nog niet genoeg aandacht? Nog even en ze kan zich ook laten wassen door de buuf.quote:Op zondag 14 september 2025 17:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar hoe happy is je life als je alles in je eentje mag opknappen omdat je wife ligt weg te rotten in bed?
Of hij denkt; 'zo heb ik geen last van gezeur en kan ik mijn gang lekker gaan🙊'.
En natuurlijk heeft Debbie hulp gevraagd voor het prikken. Nog even en ze heeft hulp nodig met naar de wc gaan.
Zoals voorspelt, hulp bij het prikken.quote:Op zondag 14 september 2025 17:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar hoe happy is je life als je alles in je eentje mag opknappen omdat je wife ligt weg te rotten in bed?
Of hij denkt; 'zo heb ik geen last van gezeur en kan ik mijn gang lekker gaan🙊'.
En natuurlijk heeft Debbie hulp gevraagd voor het prikken. Nog even en ze heeft hulp nodig met naar de wc gaan.
Dit. Ze doet het niet omdat ze het spuiten zelf niet durft, maar letterlijk voor een 2 wekelijks shotje aandacht.quote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
Mijn hemel, heeft ze nou nog niet genoeg aandacht? Nog even en ze kan zich ook laten wassen door de buuf.
Zou ze alquote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
Mijn hemel, heeft ze nou nog niet genoeg aandacht? Nog even en ze kan zich ook laten wassen door de buuf.
Debbie, the gift that keeps on giving.quote:Op zondag 14 september 2025 19:46 schreef Henrike het volgende:
Oh Debbie ik lig echt dubbel:
Ok ik zet mijn telefoon neer, even kijken als ik op het trapje sta of ik wel in beeld ben.
Ok trapje af, camera aan.
Buuf geroepen zodat ze gelijk die trap weer op moet.
Jay mee trap op.
Gesprekje met buurvrouw, trapje af, Jay eraf, camera uit, telefoon pakken en filmpje plaatsen😂🤣
Die heeft ze echt alle 24 niet in het kratje.
Zou die buurvrouw dat echt 2x p/w gaan doen? Is dan wel een verplichting die ze aangaat.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Ze doet het niet omdat ze het spuiten zelf niet durft, maar letterlijk voor een 2 wekelijks shotje aandacht.
Buurvrouw komt, Debbie doet dramatisch over het flauwvallen, buurvrouw vraagt of het wel gaat, buurvrouw doet extra voorzichtig, Debbie zet het nog even extra aan zodat buurvrouw nog meer in de zorgrol zal schieten waarna Debbie heerlijk tevreden weer in haar nest kan rotten. De aandacht werkt als drugs voor haar.
Denk dat een ander soort huis beter past bij haar problematiek 🤐quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou ze al
Plaats hebben gereserveerd in het verpleeghuis?
Dat is de endorfine die ze mist doordat ze adhd heeft.. daarom krijgt ze een kick als ze aandacht krijgtquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Ze doet het niet omdat ze het spuiten zelf niet durft, maar letterlijk voor een 2 wekelijks shotje aandacht.
Buurvrouw komt, Debbie doet dramatisch over het flauwvallen, buurvrouw vraagt of het wel gaat, buurvrouw doet extra voorzichtig, Debbie zet het nog even extra aan zodat buurvrouw nog meer in de zorgrol zal schieten waarna Debbie heerlijk tevreden weer in haar nest kan rotten. De aandacht werkt als drugs voor haar.
Geen idee, als het aan Debbie ligt wel.quote:Op zondag 14 september 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou die buurvrouw dat echt 2x p/w gaan doen? Is dan wel een verplichting die ze aangaat.
Vandaag of morgen heeft Roy er tabak van.quote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
ADHD? Dacht dat ze daar ook al weer mee gestopt was.quote:Op zondag 14 september 2025 20:05 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Dat is de endorfine die ze mist doordat ze adhd heeft.. daarom krijgt ze een kick als ze aandacht krijgt
Even wat anders he, gewoon een huis van ¤2.325.000 🫣. Ik ga ook fluflu'en 🤣quote:Op zondag 14 september 2025 19:22 schreef Harper het volgende:
Ik volg sinds een tijdje Joey (bestie van Vita en Elise Boers).
https://www.instagram.com/joeyjaq/
Ik ben geen fan van influencen maar hij doet het vaak wel erg grappig. En de promoties zijn verfrissend anders dan Creamy en Wild, wat je bij elke momfluencer voorbij ziet komen. En gewoon doorzichtig.
Al vind ik het promoten van alcohol dan weer een beetje jammer.
Met haar methylfenidaat krijgt ze hyperfocus op waar ze mee bezig is. Bij mij werkt dat dan gelukkig tijdens mijn werkdag. Bij haar tijdens haar bed-dag: hyperfocus op slapen bij Debbie 😂quote:Op zondag 14 september 2025 20:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
ADHD? Dacht dat ze daar ook al weer mee gestopt was.
Nothing lasts forever he?quote:Op zondag 14 september 2025 20:11 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Even wat anders he, gewoon een huis van ¤2.325.000 🫣. Ik ga ook fluflu'en 🤣
Ik vraag me vooral af of het wel mag 🤔 misschien zijn regels veranderd maar toen ik mijn ehbo diploma haalde leerde we dat je wel een epipen mag zetten omdat het nood is maar geen andere medicijnen of iets mocht prikken. Dit mocht een "patient " alleen door familie of hulpverlener in dienst laten doen.. ik had het er over met mijn buurvrouw die op haar werk ook prikken geeft en die zei ook dat ze buiten werk niet zomaar mocht prikken 🤔 misschien is het veranderd...quote:Op zondag 14 september 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou die buurvrouw dat echt 2x p/w gaan doen? Is dan wel een verplichting die ze aangaat.
Compleet gestoordquote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef Overrozen14 het volgende:
Ideaal dat molygram. Wist niet dat het bestond.
Nu kan ik ook naar debbie kijken😂 Kan het niet zien omdat ze mij ooit geblokkeerd heeft. Geen idee waarom want heb haar nog nooit gevolgd.
Echt bizar dat ze op die trap gaat staan en dat gesprek gaat filmen
Nee daar heb je gelijk in, dan zullen ze het lastig krijgen als het fluflu'en niet meer lukt.quote:Op zondag 14 september 2025 20:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Nothing lasts forever he?
Zie je die mensen al terug gaan naar kantoor, de zorg of de supermarkt of welke andere baan dan ook?
Verpleeghuis noemden ze vroeger een rusthuis toch😉quote:Op zondag 14 september 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:
[..]
Denk dat een ander soort huis beter past bij haar problematiek 🤐
Ik zou niet weten waarom ik buiten werk niet zou mogen injecteren 😅 onze buurvrouw krijgt na een heupOK tijdelijk spuitjes, die zet ik iedere avond. Daar hoeft de thuiszorg niet voor te komen hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 20:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het wel mag 🤔 misschien zijn regels veranderd maar toen ik mijn ehbo diploma haalde leerde we dat je wel een epipen mag zetten omdat het nood is maar geen andere medicijnen of iets mocht prikken. Dit mocht een "patient " alleen door familie of hulpverlener in dienst laten doen.. ik had het er over met mijn buurvrouw die op haar werk ook prikken geeft en die zei ook dat ze buiten werk niet zomaar mocht prikken 🤔 misschien is het veranderd...
Wat wel raar is dat ze op het speelding klimt en dat loopt te filmen... echt een acteerwerkje... en jay mocht ook niet spelen want Debbie wilde aandacht...
Pfff en dat ze Jay's feestje hebben ingekort en ze niet mee naar de mac ging is toch echt weer "het is jay daar doe ik geen moeite voor"
Nee heb echt iets anders in gedachten 😂😂😂quote:Op zondag 14 september 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Verpleeghuis noemden ze vroeger een rusthuis toch😉
The loony binquote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nee heb echt iets anders in gedachten 😂😂😂
Maar neemt zij dat in? Want toen met de dierentuin had ze het over dat ze het genomen had, maar weet nou even niet of ze het toen EXTRA innam. Ik had het idee dat ze het niet altijd neemt n.a.v dat berichtquote:Op zondag 14 september 2025 20:12 schreef Holaa het volgende:
[..]
Met haar methylfenidaat krijgt ze hyperfocus op waar ze mee bezig is. Bij mij werkt dat dan gelukkig tijdens mijn werkdag. Bij haar tijdens haar bed-dag: hyperfocus op slapen bij Debbie 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |