Hoop inderdaad dat niemand de TS wil geloven, maar ben er bang voorquote:Op zondag 14 september 2025 15:36 schreef vosss het volgende:
Niemand gelooft hier nog in toch? Toch?!
Surequote:Ik ken vier mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade en dat is nog maar het topje van de ijsberg
Ik heb ook vaccinatie schade wat ik ben mijn steen uit mijn ring op een vaccinatielocatie kwijtgeraakt.quote:Op zondag 14 september 2025 15:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb ook vaccinatieschade.
Met de auto naar de vaccinatielocatie gereden, na vaccinatie zag ik een lelijke kras op de achterbumper. Die zat daar voor de vaccinatie nog niet. Dat zal vast de reden zijn dat je 15 minuten moest wachten! Zo kon de dader er rustig tussenuit knijpen. Dit is pure vaccinatieschade.
En wat is de klacht?quote:Op zondag 14 september 2025 15:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Vanaf morgen begint de nieuwe vaccinatieronde tegen het coronavirus - een virus dat vergelijkbaar is met een stevige verkoudheid. Het mRNA-spuitje, verantwoordelijk voor talloze gevallen van turbokanker, myocarditis en post-vaccinatie syndroom, moet verboden worden. Ik ken vier mensen die getroffen zijn door vaccinatieschade en dat is nog maar het topje van de ijsberg, twee van hen hebben inmiddels gezegd dat ze spijt hebben van hun keuze om te vaccineren. En dan te bedenken dat SARS-CoV-2 is gelekt uit een laboratorium uit Wuhan...
[ afbeelding ]
Net zoals in wegenonderhoud loopt België altijd achter.quote:
Jullie zijn te vroeg.quote:Op zondag 14 september 2025 16:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Net zoals in wegenonderhoud loopt België altijd achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |