Hij heeft een hekel aan Riccitello? Want die komt daar natuurlijk niet ongeschonden uit danquote:Op zondag 14 september 2025 18:27 schreef H.Vviv het volgende:
Renaat wil nog een ceremonie. Hoe ver sta je dan van de wereld.
Mijn fantasie?quote:Op zondag 14 september 2025 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat een rare fantasie heb jij. Gaat het verder goed met je?
Ja, maar die zal uiteraard ook eerder stoppen door een Vuelta 3 weken lang te ontregelen toch?quote:
Ach, is toch maar een Amerikaan.quote:Op zondag 14 september 2025 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft een hekel aan Riccitello? Want die komt daar natuurlijk niet ongeschonden uit dan
Je noemt heus per ongeluk een rijtje renners op van Israël terwijl je een post quote over schietenquote:Op zondag 14 september 2025 19:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Mijn fantasie?
Beetje de Noord-Amerikaanse geopoltiek van de laatste jaren bijhouden. In een ideale wereld start de Tour de Trump in Montreal...
Ik vind protesteren tegen een genocide wel iets belangrijker dan een wielerronde. Het is maar net waar je prioriteiten liggenquote:Op zondag 14 september 2025 19:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, maar die zal uiteraard ook eerder stoppen door een Vuelta 3 weken lang te ontregelen toch?
Waar zijn de live beelden? Ik wil dat namelijk niet missenquote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels ook met rubberen kogels aan het schieten.
Wat kan de UCI doen? Alleen nog maar wedstrijden in Qatar en de UAE?quote:Op zondag 14 september 2025 19:34 schreef Faraday01 het volgende:
Je kunt er op wachten dat dit zich gaat verspreiden naar andere grote koersen en dan is het een kwestie van tijd dat de uci wel in moet grijpen.
Ik heb daar zo'n hekel aan, van die mensen die een geheel naar beneden praten omdat er een paar slechte delen bij zaten ... toch een aantal prachtige etappe-overwinningen gezien van UAE, schitterende aankomsten op unieke bergen, waaronder gisteren nog, een unieke start in Italië, een meer dan verdiende winnaar, een interessante strijd om het podium en de jongerentrui ...quote:Op zondag 14 september 2025 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Wel zelden een grote ronde gehad die zo snel vergeten mag worden, maar dat niet gaat worden
Nul spanning, Israël laten starten, mensen die doelbewust proberen renners letsel toe te brengen, die hele suffe Italië-start, man man man. Snel de prullenmand in, deze hele editie.
Die Adams uit de sport weren en zeggen dat de naam Israël niet meer op de shirts mag? De nationaal kampioen mag de vlag natuurlijk nog wel op z'n shirt hebben, geen idee of dat dan acceptabel is voor de mensen die renners van de fiets wilden trekken dit weekeindequote:Op zondag 14 september 2025 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat kan de UCI doen? Alleen nog maar wedstrijden in Qatar en de UAE?
Die start in Italiëquote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan, van die mensen die een geheel naar beneden praten omdat er een paar slechte delen bij zaten ... toch een aantal prachtige etappe-overwinningen gezien van UAE, schitterende aankomsten op unieke bergen, waaronder gisteren nog, een unieke start in Italië, een meer dan verdiende winnaar, een interessante strijd om het podium en de jongerentrui ...
IPT blijft een probleem en zoals het er nu in Gaza aan toe gaat moet je vrezen dat dit alleen maar erger wordt en nog lang gaat duren. En je kunt organisatoren hier bijna ook niet mee blijven opzadelen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die start in Italië was uniek in hoe matig het was, dat wel ja. Nauwelijks strijd om de zege, héél veel etappes waarin nagenoeg geen reet gebeurde, een tijdrit van 12km (ja, we weten waarom, maar 27km was ook al matig). Het was drie weken lang edgen in de hoop dat er iets ging gebeuren, maar helaas, dat moment kwam eigenlijk niet, wat de koers betreft.quote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan, van die mensen die een geheel naar beneden praten omdat er een paar slechte delen bij zaten ... toch een aantal prachtige etappe-overwinningen gezien van UAE, schitterende aankomsten op unieke bergen, waaronder gisteren nog, een unieke start in Italië, een meer dan verdiende winnaar, een interessante strijd om het podium en de jongerentrui ...
https://www.rtve.es/play/videos/directo/informativos/24h/quote:Op zondag 14 september 2025 19:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waar zijn de live beelden? Ik wil dat namelijk niet missen
quote:Op zondag 14 september 2025 19:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je noemt heus per ongeluk een rijtje renners op van Israël terwijl je een post quote over schieten
Neem aan dat hij bedoelt dat je met Israël op dezelfde manier om gaat als met Ruslandquote:Op zondag 14 september 2025 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom niet? Uiteindelijk stoppen zaken als de druk teveel wordt.quote:Op zondag 14 september 2025 19:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, maar die zal uiteraard ook eerder stoppen door een Vuelta 3 weken lang te ontregelen toch?
Ik vind het opvallend dat mensen hier altijd strijd om de zege willen. Dat mensen de Giro als een schitterende koers omschreven omdat het tot het einde spannend was. Voor mij hoeft dat niet zo nodig. Ik vind het eigenlijk prachtig als één iemand erboven uit steekt en die ongenaakbaar is. Zelfs als dat een Vingegaard is, waar ik persoonlijk geen fan van ben. Maar Vingegaard is een groot kampioen in de grote rondes en dat was bijv. Froome ook, ondanks zijn vreselijke stijl. Maar ik kon er ook van genieten dat Froome zijn grote rondes met overmacht won. Erg mooi als een atleet zo zijn kracht en klasse toont.quote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die start in Italië was uniek in hoe matig het was, dat wel ja. Nauwelijks strijd om de zege, héél veel etappes waarin nagenoeg geen reet gebeurde, een tijdrit van 12km (ja, we weten waarom, maar 27km was ook al matig). Het was drie weken lang edgen in de hoop dat er iets ging gebeuren, maar helaas, dat moment kwam eigenlijk niet, wat de koers betreft.
Wel te veel unipuerto's als je dat bedoeltquote:Op zondag 14 september 2025 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je vergeet even dat deze Vuelta geen enkele fatsoenlijke bergetappe had?
Met de volledige tijdrit afstand had het nog wel heel anders kunnen lopen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die start in Italië was uniek in hoe matig het was, dat wel ja. Nauwelijks strijd om de zege, héél veel etappes waarin nagenoeg geen reet gebeurde, een tijdrit van 12km (ja, we weten waarom, maar 27km was ook al matig). Het was drie weken lang edgen in de hoop dat er iets ging gebeuren, maar helaas, dat moment kwam eigenlijk niet, wat de koers betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |