Maar Alex zei toch dat John een VOETBALFREAK is?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten het gebrek aan intelligentie lijkt het er wel op dat hij ook niet per se bezeten is van het spelletje. In de zin van dat hij alles wil weten over de tegenstander of over tactiek zelf.
En dat moet je wel hebben als trainer tegenwoordig.
"Lekker met de jongons de wei in, mooiste wat er is, jatog?"quote:Op woensdag 17 september 2025 06:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar Alex zei toch dat John een VOETBALFREAK is?
Ajax gaat het team worden hoe andere teams dit seizoen in vorm gaan komen denk ikquote:Op woensdag 17 september 2025 05:46 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Vandaag gaan we het zien. Of die gasten onverwachts en uit het zicht toch met een plan bezig zijn dat ons allen gaat verbazen of dat het zo volkomen knudde gaat worden zoals we allemaal stiekem verwachten. Laat ik voor mezelf spreken: zoals ik verwacht.
Heb jij er zin in?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:42 schreef Bofjijff het volgende:
Social media team is wel in vorm weer![]()
Verder weinig verwachtingen voor vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Misschien kan de marketing manager Sjonnie vervangen..quote:Op woensdag 17 september 2025 08:42 schreef Bofjijff het volgende:
Social media team is wel in vorm weer![]()
Verder weinig verwachtingen voor vanavond.
Een gelukje is dat het minder pijnlijk kan zijn dan gisteren, of je moet er met 8-0 af gaan ofzo.quote:
Ik zie in Heitinga ook niet iemand die de fijne kneepjes van de 3-5-2 begrijpt en dan is dat ook wel weer gevaarlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Interessante analyse vanavond op ESPN dat PSV het ontzettend lastig heeft met een 3-5-2/5-3-2 tactiek.
Je zou bijna hopen dat Heitinga het aandurft om met Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas en Wijndal achterin te spelen zondag. Middenveld met McConnell/Taylor/Gloukh (Klaassen) en Dolberg/Weghorst in de spits.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar toch
Je moet hopen op een totale off day van Inter waarmee je misschien een punt kunt pakken als je geluk hebt.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een gelukje is dat het minder pijnlijk kan zijn dan gisteren, of je moet er met 8-0 af gaan ofzo.
Dat is echter niet echt des Inters, zeker als ze Lautaro niet op gaan stellen. Ik denk 0-3.
Inter is ook niet in topvorm, ook defensief kwetsbaar. Wellicht een 1-1 of 2-2.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je moet hopen op een totale off day van Inter waarmee je misschien een punt kunt pakken als je geluk hebt.
en dat werkt natuurlijk ook enkel als een team goed is in een 5-3-2 tactiek en dat is Ajax niet en dat wordt je ook niet door er 2x op te trainen.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Interessante analyse vanavond op ESPN dat PSV het ontzettend lastig heeft met een 3-5-2/5-3-2 tactiek.
Je zou bijna hopen dat Heitinga het aandurft om met Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas en Wijndal achterin te spelen zondag. Middenveld met McConnell/Taylor/Gloukh (Klaassen) en Dolberg/Weghorst in de spits.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar toch
Helemaal eensquote:Op woensdag 17 september 2025 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie in Heitinga ook niet iemand die de fijne kneepjes van de 3-5-2 begrijpt en dan is dat ook wel weer gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |