Daar zit ook weinig leven in momenteel, Jong Ajax. Hoewel er wat werd gespaard voor de Youth League.quote:Op maandag 15 september 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Jong Ajax is wel vrij kansloos tegenado
Je hebt de AI-filmpjes van brandende en ontploffende scholen in die regio gemist die rivaliserende groepjes elkaar stuurdenquote:
Oh ik dacht de haat richting ons aller Ajax. My bad,quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je hebt de AI-filmpjes van brandende en ontploffende scholen in die regio gemist die rivaliserende groepjes elkaar stuurden
Nee joh, domme Sjon houdt vast aan Wout - kan niet voetballen - Weghorst en Steven - geeft 1x per 3 wedstrijden een mooie pass maar kan niets meer belopen - Berghuis.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh ik dacht de haat richting ons alles Ajax. My bad,.
Zou bijzonder zijn als Dolberg meteen in basis mag starten in CL. Dan krijg je hommeles in kleedkamer met Wout.quote:
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:24 schreef Tjacka het volgende:
Ook al geeft PSV veel weg en is Inter in hele slechte doen zou het mij verbazen als we de komende wedstrijden niet verliezen.
Het zou mij verbazen als we onder de dubbele cijfers blijven in twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als we onder de dubbele cijfers blijven in twee wedstrijden.
Laat het allemaal maar snel escaleren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn als Dolberg meteen in basis mag starten in CL. Dan krijg je hommeles in kleedkamer met Wout.
Oh okquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je het niet ziet maar wel waarneemt dan is maar net hoe je er tegen aankijkt. Als je het gadeslaat maar het niet ziet dan zie je niet wat je waarneemt.
Het zijn de roterende perspectieven van zwervende linksbuiten.
Zou me sowieso niet verbazen als Meisje Dolberg kapot geïntimideerd wordt door Woeste Woutquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn als Dolberg meteen in basis mag starten in CL. Dan krijg je hommeles in kleedkamer met Wout.
Kan toch niet man deze hele situatie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat het allemaal maar snel escaleren.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou me sowieso niet verbazen als Meisje Dolberg kapot geïntimideerd wordt door Woeste Wout
welke hele situatie? Voor nu is er bij de spitsen nog weinig hommeles toch?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan toch niet man deze hele situatie.
De gehele situatie rondom Heitinga. Er is 0 vertrouwenquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
welke hele situatie? Voor nu is er bij de spitsen nog weinig hommeles toch?
Wat is er voor situatie rondom Heitinga? Je bedoelt toch niet dat een groep supporters en wat media stampvoeten als kleine kinderen omdat ze hun zin niet kregen met een andere trainer?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De gehele situatie rondom Heitinga. Er is 0 vertrouwen
"Hun zin niet kregen met een andere trainer"??quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er voor situatie rondom Heitinga? Je bedoelt toch niet dat een groep supporters en wat media stampvoeten als kleine kinderen omdat ze hun zin niet kregen met een andere trainer?
Je kunt inderdaad beter een trainer hebben die zich fantastisch presenteert in de media, met alle geluk van de wereld een straatlengte voorsprong bij elkaar speelt en de titel alsnog verspeelt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"Hun zin niet kregen met een andere trainer"??
We mogen bij Ajax toch een trainer verwachten die meer tactisch vermogen heeft dan "spuug op de handen" en "het gras opvreten"?
Ik denk dat de situatie inmiddels wel wat groter is geworden dan die oorspronkelijke onvrede over het aanstellen van Heitinga. Hij mist uitstraling en vooral ook de kunde als trainer om dit team naar een hoger niveau te tillen. Voetballend zit er - denk ik - voldoende in.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er voor situatie rondom Heitinga? Je bedoelt toch niet dat een groep supporters en wat media stampvoeten als kleine kinderen omdat ze hun zin niet kregen met een andere trainer?
Dat kun je na één wedstrijd met de volledige selectie tot zijn beschikking natuurlijk nooit oordelen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat de situatie inmiddels wel wat groter is geworden dan die oorspronkelijke onvrede over het aanstellen van Heitinga. Hij mist uitstraling en vooral ook de kunde als trainer om dit team naar een hoger niveau te tillen. Voetballend zit er - denk ik - voldoende in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |