PSV schrijft sowieso al geschiedenis dit jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:29 schreef Durmada het volgende:
Ik hoop dat Bosz wel de league phase van de CL mag afmaken. Kan hij mooi nog een doelsaldo record neerzetten.
Geen idee, ik stond niet op het veld of in de kleedkamer. Maar als Veerman in een interview zegt dat het leek alsof meerdere spelers wat bang leken om de bal te krijgen dan is het gooien op gebrek aan kwaliteit misschien wat kort door de bocht.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke verklaringen heb je precies dat het inzet zou kunnen zijn?
Dat zijn leuke wedstrijden voor in de boeken. Net als toen PSV met 10-0 van Feyenoord won.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV schrijft sowieso al geschiedenis dit jaar.
Eerst gun je Telstar de eerste overwinning in de eredivisie in pakweg 60 jaar, nu pakt Union de eerste CL overwinning in de clubgeschiedenis.
Sympathiek.
Ik stond ook niet op het veld. Maar als Union St G. precies doet wat ze tegen FC Twente en Ajax vorig seizoen ook deden, terwijl PSV nu tegen drie tactisch varierende tegenstanders acht tegengoals incasseert, krijg ik een licht vermoeden van tactische instabiliteit. Dat gaat dus buiten de kwaliteit van de selectie om.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond niet op het veld of in de kleedkamer. Maar als Veerman in een interview zegt dat het leek alsof meerdere spelers wat bang leken om de bal te krijgen dan is het gooien op gebrek aan kwaliteit misschien wat kort door de bocht.
Het punt is alleen dat de kwaliteit van de selectie dusdanig veel hoger is dan die van Ajax, Feyenoord en AZ dat ze met gemak kampioen worden, ondanks die tactische instabiliteit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik stond ook niet op het veld. Maar als Union St G. precies doet wat ze tegen FC Twente en Ajax vorig seizoen ook deden, terwijl PSV nu tegen drie tactisch varierende tegenstanders acht tegengoals incasseert, krijg ik een licht vermoeden van tactische instabiliteit. Dat gaat dus buiten de kwaliteit van de selectie om.
Dus als je keeper, centrale verdediger, nummer 10 én spits vertrekt krijg jij “een licht vermoeden van tactische instabiliteit”?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik stond ook niet op het veld. Maar als Union St G. precies doet wat ze tegen FC Twente en Ajax vorig seizoen ook deden, terwijl PSV nu tegen drie tactisch varierende tegenstanders acht tegengoals incasseert, krijg ik een licht vermoeden van tactische instabiliteit. Dat gaat dus buiten de kwaliteit van de selectie om.
Hihihihuhihi!!1!1!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat zijn leuke wedstrijden voor in de boeken. Net als toen PSV met 10-0 van Feyenoord won.
Mwoah, dat moeten we nog maar eens zien gebeuren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat de kwaliteit van de selectie dusdanig veel hoger is dan die van Ajax, Feyenoord en AZ dat ze met gemak kampioen worden, ondanks die tactische instabiliteit.
Met deze verdediging en een typisch Bosz seizoen in de maak moet ik het nog maar zien, maar PSV heeft nog steeds de beste papierenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat de kwaliteit van de selectie dusdanig veel hoger is dan die van Ajax, Feyenoord en AZ dat ze met gemak kampioen worden, ondanks die tactische instabiliteit.
Dus je zegt eigenlijk dat PSV hier niet goed op heeft geanticipeerd, aangaande de centrale verdediger?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als je keeper, centrale verdediger, nummer 10 én spits vertrekt krijg jij “een licht vermoeden van tactische instabiliteit”?
Ik vind dit een gewaagde uitspraak.
PSV verliest in de CL alleen van zichzelf!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat PSV hier niet goed op heeft geanticipeerd, aangaande de centrale verdediger?
Maar met alle gekheid: PSV was tactisch dan gewoon niet klaar voor het listige Union St G. zeg je eigenlijk. Wat de toekomst brengt, weten we verder ook niet. Dus wellicht staat de vlag er twee maanden later ook anders bij.
Maar het frame van inzet en mentaliteit is altijd goedkoop.
Dat is helemaal niet goedkoop als je vrijwel je gehele as kwijt bent. Dan wordt er verwacht dat die nieuwe jongens hetzelfde niveau aantikken als de ervaren krachten die vertrokken zijn en kan de tekst van Veerman dat er wat spelers “angstig” zijn om die bal te krijgen iets van hout snijdt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat PSV hier niet goed op heeft geanticipeerd, aangaande de centrale verdediger?
Maar met alle gekheid: PSV was tactisch dan gewoon niet klaar voor het listige Union St G. zeg je eigenlijk. Wat de toekomst brengt, weten we verder ook niet. Dus wellicht staat de vlag er twee maanden later ook anders bij.
Maar het frame van inzet en mentaliteit is altijd goedkoop.
Inzet en mentaliteit zijn voor mij termen die in het hoekje 'moet je maar harder werken' horen. Dat zijn termen waar je niet wijzer van wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goedkoop als je vrijwel je gehele as kwijt bent. Dan wordt er verwacht dat die nieuwe jongens hetzelfde niveau aantikken als de ervaren krachten die vertrokken zijn en kan de tekst van Veerman dat er wat spelers “angstig” zijn om die bal te krijgen iets van hout snijdt.
7 basisspelers van vorig seizoen stonden erin.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goedkoop als je vrijwel je gehele as kwijt bent. Dan wordt er verwacht dat die nieuwe jongens hetzelfde niveau aantikken als de ervaren krachten die vertrokken zijn en kan de tekst van Veerman dat er wat spelers “angstig” zijn om die bal te krijgen iets van hout snijdt.
Ik vraag me af hoe vaak Poco die wedstrijd van PSV tegen NEC door zijn video analist heeft laten terugkijkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV schrijft sowieso al geschiedenis dit jaar.
Eerst gun je Telstar de eerste overwinning in de eredivisie in pakweg 60 jaar, nu pakt Union de eerste CL overwinning in de clubgeschiedenis.
Sympathiek.
huhquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet van verliezen de_boswachter
Dan gaf ie nog relatief veel kansen wegquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Poco die wedstrijd van PSV tegen NEC door zijn video analist heeft laten terugkijken
Eenschquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bosz die weer eens mild is voor zn spelers bij n nederlaag maar kritisch bij een overwinning. Ik vind dat zulk goedkoop amateurtoneel
Tevens mis je 3 van de 4 anderen niet. Wat een zwak gelul zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
7 basisspelers van vorig seizoen stonden erin.
Het is geen excuus, maar Lang, Mauro en Boscagli mis je echt wel. Bommeltje doet het aardig, maar Lang is wel een stuk beter. Mauro en Boscagli was natuurlijk een stuk beter dan wat er nu stond.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tevens mis je 3 van de 4 anderen niet. Wat een zwak gelul zeg.
Dus hebben ze nu 3 puntenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV verliest in de CL alleen van zichzelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |