We gaan het zien met Salah-Eddine, maar het is vrij treurig dat 30+ miljoen aan spelers gehaald is en je uiteindelijk weer met Obispo en Schouten begint. Die Sildillia ben ik ook nog niet kapot van, maar die speelt vooral omdat Mauro er weer eens uitligt natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Salah-eddine is best ok. Centraal had er een ervaren topper bij gemoeten. Zeker als je CL voetbal speelt
eens. als je de laatste 20 jaar ook in de verdediging had geīnvesteerd het je minimaal 4 titels meer gehadquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
We gaan het zien met Salah-Eddine, maar het is vrij treurig dat 30+ miljoen aan spelers gehaald is en je uiteindelijk weer met Obispo en Schouten begint. Die Sildillia ben ik ook nog niet kapot van, maar die speelt vooral omdat Mauro er weer eens uitligt natuurlijk.
Wel gewoon 5 doelpunten..quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Naar PSV kijken in het jaar 2025 is tot nu toe bijna elke wedstrijd een hemeltergende ervaring.
Als NEC met dezelfde intensiteit blijft spelen krijgt de rest het daar ook lastig.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
De punten zijn binnen, maar allemachtig wat was dit slecht.
Het meest irritante was dat kort daarna PSV hetzelfde deed en teruggefloten werd. Alleen kwam dat nauwelijks in beeld maar de commentator zei het wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
En die derde had natuurlijk nooit mogen tellen. Overduidelijk meters gestolen en daarmee kwam PSV ineens verkeerd te staan. Een normale scheids fluit dat af.
Rustig brengen, het grootste talent van Duitsland.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Waarom speelde Wanner opnieuw niet?
quote:Op zondag 14 september 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een vervelende ploeg is dit PSV, en maar vallen en janken
Precies dit. Geen enkele ploeg gaat uit bij NEC 'gewoon even winnen'. Dat is gewoon een ontzettend leuke, frisse ploeg.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als NEC met dezelfde intensiteit blijft spelen krijgt de rest het daar ook lastig.
Maar goed, PSV had het voor rust al af moeten maken. En die derde had natuurlijk nooit mogen tellen. Overduidelijk meters gestolen en daarmee kwam PSV ineens verkeerd te staan. Een normale scheids fluit dat af.
Ik ben benieuwd of PSV nu echt deze tactiek vol gaat houden. Wie weet. En als je dan wat vaker zo speelt, dan heb je ook meer vastigheid.
Eerst dinsdag maar eens 3 punten pakken.
En ook meteen de enige wedstrijd die je op papier echt 'moet' winnenquote:
Ik snap er ook niets van. Maar sommigen menen dat het de beste Nederlandse scheidsrechter is.quote:Op maandag 15 september 2025 12:29 schreef Solispolar het volgende:
En wie verzint het nou telkens om die Makkelie weer een fluit in zijn mond te drukken? Ik geloof niet eens dat die beste man per sé tegen PSV is, maar hij is zo ķntzettend onkundig dat het bijna aandoenlijk is. Doe mij dan maar gewoon een Nijhuis die wat meer in de geest van de wedstrijd fluit.. die Makkelie fluit alles af wat door moet gaan en laat alles doorgaan wat afgefloten moet worden.
Neem alleen die van Bommel al, nou de appel valt niet ver van de boom hier, wat een galbak is dat jochquote:Op maandag 15 september 2025 12:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Precies dit. Geen enkele ploeg gaat uit bij NEC 'gewoon even winnen'. Dat is gewoon een ontzettend leuke, frisse ploeg.
[..]
En ook meteen de enige wedstrijd die je op papier echt 'moet' winnenWat een debiel zware loting is dit.
Akkoord, kan ik mij in vinden. Maar verder?quote:Op maandag 15 september 2025 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neem alleen die van Bommel al, nou de appel valt niet ver van de boom hier, wat een galbak is dat joch
quote:Op zondag 14 september 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Dat vind ik juist niet. Alleen al het verschil in juichen door Hadj Moussa en Godts of de spelers van PSV vond ik al een straatlengte verschil.quote:Op zondag 14 september 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
PSV is zeker niet heel irritant vergeleken met andere jaren, maar Guusje Til verdient hier wel een eervolle vermelding.quote:Op maandag 15 september 2025 13:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Akkoord, kan ik mij in vinden. Maar verder?
Ik zal de eerste zijn die toegeeft als je wat galbakken in het team hebt (sterker nog, ik vind het altijd wel leuk) maar dat valt nu toch reuze mee? De enige, naast van Bommel, waar ik me dat enigszins wat bij voor kan stellen is Veerman. Maar dat is meer omdat hij gewoon ontzettend mondig en direct is, dat is ook niet per sé een vervelende jongen ofzo. In het veld al helemaal niet.
Ik kan me heel wat vervelendste selecties herinneren. En bij Ajax of Feyenoord hoef je dan niet zo ver terug in de tijd.quote:Op maandag 15 september 2025 15:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
PSV is zeker niet heel irritant vergeleken met andere jaren, maar Guusje Til verdient hier wel een eervolle vermelding.
De Wiener Sängerknabenquote:Op maandag 15 september 2025 15:43 schreef VEM2012 het volgende:
Wie zit er te wachten op een elftal koorknaapjes?
Waarom?quote:Op maandag 15 september 2025 15:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
PSV is zeker niet heel irritant vergeleken met andere jaren, maar Guusje Til verdient hier wel een eervolle vermelding.
En Timber bij Feyenoordquote:Op maandag 15 september 2025 16:57 schreef Cupfighter het volgende:
Er is een groot verschil tussen koorknaapjes en bloedzuigers zoals van Bommel bij PSV en Klaasen bij Ajax
Is toch heerlijk man. Bijvoorbeeld een Veerman die zijn mond nog open durft te trekken in dit medialandschap waar nikszeggende types als van Dijk (quote:
Union heeft Kjell Scherpen op doelquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Vorig jaar zou ik vooraf zeggen dat we tegen Union op zeker zouden winnen. Ons elftal is dit jaar echter zo instabiel dat ik dat niet meer durf.
We moeten winnen, anders is de CL campagne ook wel direct klaar.
Als ze 11 Scherpen’s er in hadden staan gaf ik je gelijk ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet van verliezen de_boswachter
Ik heb ook werkelijk geen flauw idee hoe goed die gasten zijn. Wel de nummer 1 van België, maar wat zegt dat precies? Dat is ook uitgerekend de enige competitie ter wereld die me werkelijk niet kan boeien; mede ook door dat rare systeem waar je nog steeds geen kampioen bent, zelfs niet als je op 30 punten van de nummer 2 eindigt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
Het gaat vanavond denk ik een enorm zaadpartij worden. Union zal waarschijnlijk de bus parkeren.
Ieder team dat de bus parkeert is lastig te verslaan. Ze zullen hier vooral komen in de hoop niet te verliezen. Gelijkspel is voor hen positief.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb ook werkelijk geen flauw idee hoe goed die gasten zijn. Wel de nummer 1 van België, maar wat zegt dat precies? Dat is ook uitgerekend de enige competitie ter wereld die me werkelijk niet kan boeien; mede ook door dat rare systeem waar je nog steeds geen kampioen bent, zelfs niet als je op 30 punten van de nummer 2 eindigt.
Die kansjes komen altijd wel. Als NEC al een handvol (grote) kansen bij elkaar kan spelen dan kan de nr 1 van België dat zeker.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ieder team dat de bus parkeert is lastig te verslaan. Ze zullen hier vooral komen in de hoop niet te verliezen. Gelijkspel is voor hen positief.
Dus ja, zaadpartij. Of je moet snel scoren. Dat ze er zelf uit moeten komen om een puntje te kunnen sprokkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |