Jullie hadden toch zo'n wereldelftal ?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik schat dit Union net iets hoger in dan NEC. Kan wel eens spannend worden dus.
Tja het is niet best op een enkel moment na dat hij zo nu en dan heeft. Maar vandaag is het tot nu toe niets.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Saibari er uithalen in de rust, wat speelt die gozer slecht de laatste weken zeg. Tijd voor Wanner.
Noem het maar een grote tegenstander..quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:59 schreef LethalNinja het volgende:
Veerman en grote tegenstanders gaan niet samen
Ik zei het al tegen Telstar. Het team van vorig seizoen was beter op die dip na.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een vreselijk zoutloos zielloos team staat er dit jaar. Het publiek is overigens ook weer timide en zielloos.
Ongelofelijk slechte window weer ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, laat maar zitten.
Echt schamen met wat voor materiaal er weer aangekomen is deze zomer.
Helpt ook niet mee dat je zo ongeveer je slechtste speler op het moment aanvoerder hebt gemaakt. Geen idee wat er met Schouten is gebeurd sinds die blessure, maar het is echt mokerslecht, maar nu haal je hem er niet zo makkelijk uit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ongelofelijk slechte window weer ja.
Nouja Bommel creëert wel je grootste kansen en Yarek is niet de allerslechtste man. Kovar ook 1 knappe reddingquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, laat maar zitten.
Echt schamen met wat voor materiaal er weer aangekomen is deze zomer.
Bommel is, en dat had ik niet verwacht, eigenlijk de enige uit de window die goed is. Kovar is beter dan Benitez, maar je houdt ook je hart vast met die gozer. Houdt hele knappe ballen tegen, maar geeft ook zat weg.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Bommel creëert wel je grootste kansen en Yarek is niet de allerslechtste man. Kovar ook 1 knappe redding
Dat je niet met een van je reserve-linksbacks begint is veelzeggend maar de zwakste spelers zijn spelers die er al een paar jaar zitten, en waar je meer van verwacht. Schouten, Saibari, Pepiquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bommel is, en dat had ik niet verwacht, eigenlijk de enige uit de window die goed is. Kovar is beter dan Benitez, maar je houdt ook je hart vast met die gozer. Houdt hele knappe ballen tegen, maar geeft ook zat weg.
Yarek is matig tot nu toe, Man is kut, Sildillia is niet best. Nee, tis allemaal weer niet veel.
Tjaquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat je zo ongeveer je slechtste speler op het moment aanvoerder hebt gemaakt. Geen idee wat er met Schouten is gebeurd sinds die blessure, maar het is echt mokerslecht, maar nu haal je hem er niet zo makkelijk uit.
Hoe doet Bologna het op dit moment? Wie zijn daar nu de pareltjes?quote:
Eens, al wil ik het optreden van Pepi vandaag dan nog wel door de vingers zien. Flamingo en Dest hebben ook niet hun beste periode.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je niet met een van je reserve-linksbacks begint is veelzeggend maar de zwakste spelers zijn spelers die er al een paar jaar zitten, en waar je meer van verwacht. Schouten, Saibari, Pepi
Bologna?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe doet Bologna het op dit moment? Wie zijn daar nu de pareltjes?
Flamingo vond ik vandaag nog wel oké, denk ook niet dat hij bij die 0-2 nog veel kan doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, al wil ik het optreden van Pepi vandaag dan nog wel door de vingers zien. Flamingo en Dest hebben ook niet hun beste periode.
Eigenlijk is het alleen van Bommel en Veerman waar het OK tot goed draaitKovar en Perisic ook nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |