Het lijkt mij behoorlijk duidelijk nu dat dit PSV als laatste gaat eindigen, met deze loting.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan onder Pafos eindigen (lol)
Dit team nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:28 schreef Caland het volgende:
Je kan je eerste wedstrijd met 0-4 verliezen en alsnog overwinteren
Het probleem met Saibari is niet eens dat ie niks toevoegt, het probleem is dat ie dingen kapot maakt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Wanner heeft in die paar minuten meer toegevoegd dan Saibari.
Gefeliciteerd!quote:
Yarek was ook wel ok. De rest was shit. Inc het publiek.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:38 schreef ISVV het volgende:
Van Bommel en Til hoeven niet per se mee te doen met de straftraining
Klopt!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Yarek was ook wel ok. De rest was shit. Inc het publiek.
Screenshot gemaakt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:39 schreef VEM2012 het volgende:
Nou ja, het kan vanaf hier alleen maar minder slecht…
Ja het lag echt aan de inzet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:40 schreef Buitendam het volgende:
CL en dan thuis tegen Union worden geklopt op inzet. Dan heb je terecht verloren.
En ga je zondag ook verliezen, op deze manier.
Salah op die ene grote fout waaruit de 0-3-corner kwam ook prima. De rest tsja wat een verschrikkingquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Yarek was ook wel ok. De rest was shit. Inc het publiek.
Als je twee teams met beperkte kwaliteit hebt kun je het winnen op inzet ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Screenshot gemaakt.
[..]
Ja het lag echt aan de inzet.
Topploeg niet, wel in alles beter dan PSV. Ik denk dat alleen Perisic daar in de basis zou spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je twee teams met beperkte kwaliteit hebt kun je het winnen op inzet ja.
Of wil je zeggen dat psv heeft verloren omdat Union zo’n topploeg is?
Waarom gaat het over inzet, als PSV acht tegengoals incasseert tegen NEC/Telstar/Union StG? Allemaal teams met drie centrale verdedigers achterop.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je twee teams met beperkte kwaliteit hebt kun je het winnen op inzet ja.
Of wil je zeggen dat psv heeft verloren omdat Union zo’n topploeg is?
Dank. Iig m’n kaartje terugverdiend.quote:
Matig publiek hebben we ook. Zo gezapig weer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dank. Iig m’n kaartje terugverdiend.
Wat een doffe ellende joh. Zoals zo vaak weinig passie op het veld en geen sfeer op de tribunes.
En dan moet zondag nog komen
Oké, Stijn. Dank je.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom gaat het over inzet, als PSV acht tegengoals incasseert tegen NEC/Telstar/Union StG? Allemaal teams met drie centrale verdedigers achterop.
Inzet en mentaliteit zijn gewoon symboolwoorden voor mensen die niet verder na willen of kunnen denken.
PSV schrijft sowieso al geschiedenis dit jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:29 schreef Durmada het volgende:
Ik hoop dat Bosz wel de league phase van de CL mag afmaken. Kan hij mooi nog een doelsaldo record neerzetten.
Geen idee, ik stond niet op het veld of in de kleedkamer. Maar als Veerman in een interview zegt dat het leek alsof meerdere spelers wat bang leken om de bal te krijgen dan is het gooien op gebrek aan kwaliteit misschien wat kort door de bocht.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke verklaringen heb je precies dat het inzet zou kunnen zijn?
Dat zijn leuke wedstrijden voor in de boeken. Net als toen PSV met 10-0 van Feyenoord won.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV schrijft sowieso al geschiedenis dit jaar.
Eerst gun je Telstar de eerste overwinning in de eredivisie in pakweg 60 jaar, nu pakt Union de eerste CL overwinning in de clubgeschiedenis.
Sympathiek.
Ik stond ook niet op het veld. Maar als Union St G. precies doet wat ze tegen FC Twente en Ajax vorig seizoen ook deden, terwijl PSV nu tegen drie tactisch varierende tegenstanders acht tegengoals incasseert, krijg ik een licht vermoeden van tactische instabiliteit. Dat gaat dus buiten de kwaliteit van de selectie om.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, ik stond niet op het veld of in de kleedkamer. Maar als Veerman in een interview zegt dat het leek alsof meerdere spelers wat bang leken om de bal te krijgen dan is het gooien op gebrek aan kwaliteit misschien wat kort door de bocht.
Het punt is alleen dat de kwaliteit van de selectie dusdanig veel hoger is dan die van Ajax, Feyenoord en AZ dat ze met gemak kampioen worden, ondanks die tactische instabiliteit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik stond ook niet op het veld. Maar als Union St G. precies doet wat ze tegen FC Twente en Ajax vorig seizoen ook deden, terwijl PSV nu tegen drie tactisch varierende tegenstanders acht tegengoals incasseert, krijg ik een licht vermoeden van tactische instabiliteit. Dat gaat dus buiten de kwaliteit van de selectie om.
Dus als je keeper, centrale verdediger, nummer 10 én spits vertrekt krijg jij “een licht vermoeden van tactische instabiliteit”?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik stond ook niet op het veld. Maar als Union St G. precies doet wat ze tegen FC Twente en Ajax vorig seizoen ook deden, terwijl PSV nu tegen drie tactisch varierende tegenstanders acht tegengoals incasseert, krijg ik een licht vermoeden van tactische instabiliteit. Dat gaat dus buiten de kwaliteit van de selectie om.
Hihihihuhihi!!1!1!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat zijn leuke wedstrijden voor in de boeken. Net als toen PSV met 10-0 van Feyenoord won.
Mwoah, dat moeten we nog maar eens zien gebeuren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat de kwaliteit van de selectie dusdanig veel hoger is dan die van Ajax, Feyenoord en AZ dat ze met gemak kampioen worden, ondanks die tactische instabiliteit.
Met deze verdediging en een typisch Bosz seizoen in de maak moet ik het nog maar zien, maar PSV heeft nog steeds de beste papierenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat de kwaliteit van de selectie dusdanig veel hoger is dan die van Ajax, Feyenoord en AZ dat ze met gemak kampioen worden, ondanks die tactische instabiliteit.
Dus je zegt eigenlijk dat PSV hier niet goed op heeft geanticipeerd, aangaande de centrale verdediger?quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als je keeper, centrale verdediger, nummer 10 én spits vertrekt krijg jij “een licht vermoeden van tactische instabiliteit”?
Ik vind dit een gewaagde uitspraak.
PSV verliest in de CL alleen van zichzelf!quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat PSV hier niet goed op heeft geanticipeerd, aangaande de centrale verdediger?
Maar met alle gekheid: PSV was tactisch dan gewoon niet klaar voor het listige Union St G. zeg je eigenlijk. Wat de toekomst brengt, weten we verder ook niet. Dus wellicht staat de vlag er twee maanden later ook anders bij.
Maar het frame van inzet en mentaliteit is altijd goedkoop.
Dat is helemaal niet goedkoop als je vrijwel je gehele as kwijt bent. Dan wordt er verwacht dat die nieuwe jongens hetzelfde niveau aantikken als de ervaren krachten die vertrokken zijn en kan de tekst van Veerman dat er wat spelers “angstig” zijn om die bal te krijgen iets van hout snijdt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat PSV hier niet goed op heeft geanticipeerd, aangaande de centrale verdediger?
Maar met alle gekheid: PSV was tactisch dan gewoon niet klaar voor het listige Union St G. zeg je eigenlijk. Wat de toekomst brengt, weten we verder ook niet. Dus wellicht staat de vlag er twee maanden later ook anders bij.
Maar het frame van inzet en mentaliteit is altijd goedkoop.
Inzet en mentaliteit zijn voor mij termen die in het hoekje 'moet je maar harder werken' horen. Dat zijn termen waar je niet wijzer van wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goedkoop als je vrijwel je gehele as kwijt bent. Dan wordt er verwacht dat die nieuwe jongens hetzelfde niveau aantikken als de ervaren krachten die vertrokken zijn en kan de tekst van Veerman dat er wat spelers “angstig” zijn om die bal te krijgen iets van hout snijdt.
7 basisspelers van vorig seizoen stonden erin.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goedkoop als je vrijwel je gehele as kwijt bent. Dan wordt er verwacht dat die nieuwe jongens hetzelfde niveau aantikken als de ervaren krachten die vertrokken zijn en kan de tekst van Veerman dat er wat spelers “angstig” zijn om die bal te krijgen iets van hout snijdt.
Ik vraag me af hoe vaak Poco die wedstrijd van PSV tegen NEC door zijn video analist heeft laten terugkijkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV schrijft sowieso al geschiedenis dit jaar.
Eerst gun je Telstar de eerste overwinning in de eredivisie in pakweg 60 jaar, nu pakt Union de eerste CL overwinning in de clubgeschiedenis.
Sympathiek.
huhquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet van verliezen de_boswachter
Dan gaf ie nog relatief veel kansen wegquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Poco die wedstrijd van PSV tegen NEC door zijn video analist heeft laten terugkijken
Eenschquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bosz die weer eens mild is voor zn spelers bij n nederlaag maar kritisch bij een overwinning. Ik vind dat zulk goedkoop amateurtoneel
Tevens mis je 3 van de 4 anderen niet. Wat een zwak gelul zeg.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
7 basisspelers van vorig seizoen stonden erin.
Het is geen excuus, maar Lang, Mauro en Boscagli mis je echt wel. Bommeltje doet het aardig, maar Lang is wel een stuk beter. Mauro en Boscagli was natuurlijk een stuk beter dan wat er nu stond.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tevens mis je 3 van de 4 anderen niet. Wat een zwak gelul zeg.
Dus hebben ze nu 3 puntenquote:Op dinsdag 16 september 2025 21:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV verliest in de CL alleen van zichzelf!
Dit bleek trouwens inderdaad een tactische blunder. Gelukkig uiteindelijk wel rechtgezet, maar wel te laat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yarek linksback, leg maar uit
Dat eerste wordt niet gezegd en het tweede is dan toch ook aan gewerkt? Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat Wanner voor Tillman misschien wel het hoogst haalbare was. Maar er is gewoon te veel basismateriaal vertrokken om zomaar even de lijn van vorig seizoen door te trekken, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Inzet en mentaliteit zijn voor mij termen die in het hoekje 'moet je maar harder werken' horen. Dat zijn termen waar je niet wijzer van wordt.
In de context die jij schetst, is het wellicht een goede reden. Alleen wist PSV toch al langer dan deze zomer dat Boscagli en Tillman een sleutelrol vervulden (zie instorting februari/maart)?
En laten we eerlijk wezen, ook dat was vaak al niet al te best.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat eerste wordt niet gezegd en het tweede is dan toch ook aan gewerkt? Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat Wanner voor Tillman misschien wel het hoogst haalbare was. Maar er is gewoon te veel basismateriaal vertrokken om zomaar even de lijn van vorig seizoen door te trekken, zo lijkt het.
Inderdaad. Die eerste potten met Ledezma en die andere back waren echt de hel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En laten we eerlijk wezen, ook dat was vaak al niet al te best.
Het lijkt me daarin wel een interessant gegeven dat ploegen die tactisch van de voorspelbare route afwijken, laten zien dat PSV heel kwetsbaar is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat eerste wordt niet gezegd en het tweede is dan toch ook aan gewerkt? Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat Wanner voor Tillman misschien wel het hoogst haalbare was. Maar er is gewoon te veel basismateriaal vertrokken om zomaar even de lijn van vorig seizoen door te trekken, zo lijkt het.
Mauro is er gewoon nog. En die was vorig jaar er niet eens bij in het begin.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is geen excuus, maar Lang, Mauro en Boscagli mis je echt wel. Bommeltje doet het aardig, maar Lang is wel een stuk beter. Mauro en Boscagli was natuurlijk een stuk beter dan wat er nu stond.
Mentaliteit haal je er nu zelf bij, daar ging het niet om. PSV heeft voorafgaand aan dit seizoen duidelijk ingekocht op fysiek. Yarek, Man, Pléa, van Bommel, allemaal groter dan 1.80 en fysiek sterk. Als je dan Bosz hoort zeggen dat de spelers onvoldoende duelkracht hebben ingezet en dat is meetbaar en zichtbaar i.t.t. mentaliteit dan kun je daar wel zoeken naar de reden van je verlies.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het lijkt me daarin wel een interessant gegeven dat ploegen die tactisch van de voorspelbare route afwijken, laten zien dat PSV heel kwetsbaar is.
Inzet en mentaliteit vind ik dan hele omslachtige termen voor iets wat veel complexer en duidelijk meer gewenning nodig heeft.
Mauro speelde vandaag niet, dus die mis je wel degelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mauro is er gewoon nog. En die was vorig jaar er niet eens bij in het begin.
Wel heb je Dest er weer bij. Boscagli was vorig seizoen ook niets.
We houden het er maar op dat het scoreverloop tegen zat. Zondag winnen en dan is deze kutwedstrijd weer vergeten.
Benfica verliest ook van Qarabag, ik ben voorlopig niet onder de indruk van Portugal. Het grootste gevaar komt van Belgiè. De landskampioen scheen gisteren wel een aardig potje te spelen en won verdiend, wel tegen een erg matige tegenstander natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:35 schreef De_Pel het volgende:
Nou lijkt dit PSV zijn echte piek voorbij, en dat is geen schande. Maar er af gaan tegen een anoniem belgenclubje wat deze zomer ook nog eens een complete leegverkoop heeft gehad, dat had ik eigenlijk niet aan zien komen. Met verder alleen nog Olympiakos als club waar je op voorhand echt serieuze kans tegen maakt, vrees ik wel een beetje voor die derde CL plek. Van Ajax hoeven we natuurlijk ook niks te verwachten - al is dat de enige club van Nederland die relatief een 'makkelijke loting' heeft.
Mauro was er vorig jaar in het begin ook niet bij.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mauro speelde vandaag niet, dus die mis je wel degelijk.
Boscagli was een stuk beter dan wat onze Spaanse Pool tot nu toe laat zien in ieder geval. Als Saibari die nauwelijks te missen kans in de eerste minuten er gewoon in schiet heb je een totaal andere wedstrijd natuurlijk, helaas speelt die als een natte krant en mist die zelfs 2 van dat soort mogelijkheden.
Buiten 1 geweldige redding van Kovar zat het de eerste 20-25 minuten ook wel tegen, toen was PSV niet eens zoveel minder. Die 20 minuten daarna waren drama en in de tweede helft miste de urgentie en het geloof om het echt recht te zetten.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mauro was er vorig jaar in het begin ook niet bij.
Ik blijf erbij dat het systeem niet klopt. Allemaal leuk en aardig, maar behalve Tillman is er geen echte topper vertrokken. Lang deed het redelijk en heeft op het eind van het seizoen echt meerwaarde gehad. Maar overall is PSV niet per sé significant zwakker geworden.
Komt bij dat je op CL niveau ook wat wind mee nodig hebt. Gisteren had je dat niet.
Doordat Bosz spelers niet in hun kracht laat spelen is het vertrouwen ook weg. Wat dat betreft kan PSV de 3 punten zondag heel goed gebruiken.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten 1 geweldige redding van Kovar zat het de eerste 20-25 minuten ook wel tegen, toen was PSV niet eens zoveel minder. Die 20 minuten daarna waren drama en in de tweede helft miste de urgentie en het geloof om het echt recht te zetten.
Ik ga uit van een gelijkspelletje tussen twee kwakkelende ploegen. We feliciteren vervolgens Feyenoord helaas met het kampioenschap, uiteraard veel te vroeg, maar die staan wel straks al een straatlengte voor want daar is het geloof er wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doordat Bosz spelers niet in hun kracht laat spelen is het vertrouwen ook weg. Wat dat betreft kan PSV de 3 punten zondag heel goed gebruiken.
Volgens mij hebben die ook maar 1 goede wedstrijd achter de rug en als Heerenveen niet ook volstrekt onterecht rood had gekregen had ik het ook maar moeten zien of ze die drie punten over de streep hadden getrokken.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gelijkspelletje tussen twee kwakkelende ploegen. We feliciteren vervolgens Feyenoord helaas met het kampioenschap, uiteraard veel te vroeg, maar die staan wel straks al een straatlengte voor want daar is het geloof er wel.
Een straatlengte is bij jou dus 5 punten met nog 30 potten te gaan ongeveer?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gelijkspelletje tussen twee kwakkelende ploegen. We feliciteren vervolgens Feyenoord helaas met het kampioenschap, uiteraard veel te vroeg, maar die staan wel straks al een straatlengte voor want daar is het geloof er wel.
Vorig jaar prima natuurlijk buiten iets te veel goals tegen van Azzenal, deze keer wordt het niks. Loting helpt niet maar als je dit soort potjes ook niet wint dan heb je weinig in de CL te zoeken verder.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind PSV in Europa zo'n leuke rubriek.
Je bent 5 basisspelers kwijt, zelfs als ze allemaal zo kut waren als je zegt ben je wel de helft van je basis kwijt. Voordat je dan weer een op elkaar ingespeelde nieuwe basis hebt ben je gewoon maanden verder en dat zie je nu.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mauro was er vorig jaar in het begin ook niet bij.
Ik blijf erbij dat het systeem niet klopt. Allemaal leuk en aardig, maar behalve Tillman is er geen echte topper vertrokken. Lang deed het redelijk en heeft op het eind van het seizoen echt meerwaarde gehad. Maar overall is PSV niet per sé significant zwakker geworden.
Veerman en Schouten hebben vooral in 23/24 overgepresteerd (in de ED dan, daarbuiten was het toen ook al niks). Perisic heeft ook een opleving gehad vorig jaar, maar hij is 37. Belachelijk om hem een 2-jarig contract te geven.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een straatlengte is bij jou dus 5 punten met nog 30 potten te gaan ongeveer?Ajax stond vorig jaar ook 'een straatlengte' voor met nog slechts 5 wedstrijden te spelen.
Veel belangrijker dan al die premature doemscenario's vind ik de vraag: wat gaat er precies mis? Op papier is het een redelijk elftal (sure, de dieptekwaliteit van Tillman en Lang heb je niet kunnen opvangen), maar ze zijn nu toch behoorlijk aan het onderpresteren.
Gisteren was natuurlijk een aanfluiting, gewoon een schande voor het Nederlands voetbal.
Ach CR7. Zullen we afspreken dat ik in het vervolg even met een belletje rinkel als ik je nodig heb?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Veerman en Schouten hebben vooral in 23/24 overgepresteerd (in de ED dan, daarbuiten was het toen ook al niks). Perisic heeft ook een opleving gehad vorig jaar, maar hij is 37. Belachelijk om hem een 2-jarig contract te geven.
En die Spaanse stucadoor is helemaal lachwekkend. Heeft Feyenoord even een kogel ontweken.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach CR7. Zullen we afspreken dat ik in het vervolg even met een belletje rinkel als ik je nodig heb?
Bij Union zijn er ook vijf vertrokken en bij Telstar zijn er ook wel wat mutaties geweest. Die nederlagen verklaar je daar niet mee, het is gewoon armoedig en Bosz zijn tijd was vorig jaar maart al gekomen. Daarna met alle mazzel nog kampioen geworden waardoor ie nog wat krediet kreeg, maar ik denk dat het tijd is om naar een nieuwe trainer te zoeken.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent 5 basisspelers kwijt, zelfs als ze allemaal zo kut waren als je zegt ben je wel de helft van je basis kwijt. Voordat je dan weer een op elkaar ingespeelde nieuwe basis hebt ben je gewoon maanden verder en dat zie je nu.
Waar zeg ik dat ze allemaal kut zijn?quote:Op woensdag 17 september 2025 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent 5 basisspelers kwijt, zelfs als ze allemaal zo kut waren als je zegt ben je wel de helft van je basis kwijt. Voordat je dan weer een op elkaar ingespeelde nieuwe basis hebt ben je gewoon maanden verder en dat zie je nu.
Ja, zo zie ik het ook. De automatismen zitten er nu duidelijk nog niet in, maar je ziet wel dat de kwaliteit aanwezig is.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Joh je zou maar eens kritisch durven te zijn op je materiaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook. De automatismen zitten er nu duidelijk nog niet in, maar je ziet wel dat de kwaliteit aanwezig is.
Het is niet ineens veel anders dan vorig jaar hoor. Neem Feyenoord uit tegen het einde van de competitie: Lang red je gewoon op individuele klasse waardoor je met een lekker gevoel terugkijkt op die pot, maar was het nou echt goed of was het simpelweg de brille van 1 speler?quote:Op woensdag 17 september 2025 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Union zijn er ook vijf vertrokken en bij Telstar zijn er ook wel wat mutaties geweest. Die nederlagen verklaar je daar niet mee, het is gewoon armoedig en Bosz zijn tijd was vorig jaar maart al gekomen. Daarna met alle mazzel nog kampioen geworden waardoor ie nog wat krediet kreeg, maar ik denk dat het tijd is om naar een nieuwe trainer te zoeken.
Ook niet al het materiaal is even goed. Ik vond Yarek links achterin waardeloos, als CV vind ik hem wel oke. Man heeft nog weinig laten zien, Boadu en Plea zitten in de lappenmand, van Bommel doet het nog best wel prima maar vind ik wel erg duur. Sidilla, Wanner en Salah-Eddine moet ik nog zien en Kovar/Olij is niet meer dan oké voorlopig.
Dat hoeft toch helemaal niet als jij dat al voor ons doet vriend. Kritisch op de kampioen van vorig jaar, maar nauwelijks kritisch op je eigen ploeg die 3de wordt achter het zwakste Ajax van de afgelopen 20 jaar. Iets zegt mij dat jij ook niet helemaal neutraal kijkt naar PSV hoor!quote:Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Joh je zou maar eens kritisch durven te zijn op je materiaal.
Saibari op een goede dag kan ook wel meer dan PSV, maar gisteren had ie niet die goede dag.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is niet ineens veel anders dan vorig jaar hoor. Neem Feyenoord uit tegen het einde van de competitie: Lang red je gewoon op individuele klasse waardoor je met een lekker gevoel terugkijkt op die pot, maar was het nou echt goed of was het simpelweg de brille van 1 speler?
Je mist gewoon de topkwaliteit. De enige speler van topkwaliteit in deze selectie (naar mijn mening) is Dest. De rest zit hier gewoon prima op zijn niveau, maar zit ook niet heel veel meer in naar mijn beleving. Die Yarek wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven en Pepi wellicht ook.
Yarek is echt matig. Ik snap wel dat Feyenoord van hem afzag.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is niet ineens veel anders dan vorig jaar hoor. Neem Feyenoord uit tegen het einde van de competitie: Lang red je gewoon op individuele klasse waardoor je met een lekker gevoel terugkijkt op die pot, maar was het nou echt goed of was het simpelweg de brille van 1 speler?
Je mist gewoon de topkwaliteit. De enige speler van topkwaliteit in deze selectie (naar mijn mening) is Dest. De rest zit hier gewoon prima op zijn niveau, maar zit ook niet heel veel meer in naar mijn beleving. Die Yarek wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven en Pepi wellicht ook.
Dat is juist één van de minst matige. Maar je grijpt alles aan om Feyenoord te kunnen benoemen héquote:Op woensdag 17 september 2025 10:56 schreef CR7 het volgende:
Yarek is echt matig. Ik snap wel dat Feyenoord van hem afzag.
Maar dat was het ook. Een combinatie van factoren, maar ik hoop wel dat Bosz en de rest van de technische staf niet koppig blijven hangen in de zaken waar je geen invloed op hebt maar juist de dingen die wel mis gingen. Met name op het middenveld.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saibari op een goede dag kan ook wel meer dan PSV, maar gisteren had ie niet die goede dag.
Volgens mij wordt hij nog iedere nacht badend in het zweet wakker terwijl hij uitschreeuwt "neeeee, niet 10-0!!!" en vertoont hij daarom wat gestoord gedrag.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is juist één van de minst matige. Maar je grijpt alles aan om Feyenoord te kunnen benoemen hé
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij nog iedere nacht badend in het zweet wakker terwijl hij uitschreeuwt "neeeee, niet 10-0!!!" en vertoont hij daarom wat gestoord gedrag.
Minst matig is nog steeds matig natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is juist één van de minst matige. Maar je grijpt alles aan om Feyenoord te kunnen benoemen hé
‘Minst matig’ is niet ‘echt matig’.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Minst matig is nog steeds matig natuurlijk.
Perisic is het beste wat jullie sinds jaren hebben gehadquote:Op woensdag 17 september 2025 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Boadu ook nog eens 4/6 weken geblesseerd.
Tijd voor de volgende transfervrije spits.
Hadden we die maar.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Perisic is het beste wat jullie sinds jaren hebben gehad
Viel ook niet mee dat sprintje.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ten opzichte van een tbc-besmetting maken ze al stappen bij psv.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vermoeiende act, zelfs voor niet-PSVersquote:Op woensdag 17 september 2025 10:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Yarek is echt matig. Ik snap wel dat Feyenoord van hem afzag.
Welke act?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vermoeiende act, zelfs voor niet-PSVers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |