abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:39:43 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218819582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:37 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach joh. Moro en Gloukh, die Pool en van Bommel of Steijn en Valente. Denk je nou echt dat 1 van die gasten bij Barcelona terecht gaat komen?
Grootste probleem in NL is dat de Burnley's van deze wereld betere spelers hebben.
pi_218819706
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:37 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach joh. Moro en Gloukh, die Pool en van Bommel of Steijn en Valente. Denk je nou echt dat 1 van die gasten bij Barcelona terecht gaat komen?
Het is voor sommige mensen heel moeilijk om te begrijpen dat een club met een begroting van 100 miljoen euro nooit in staat zal zijn om structureel een bedreiging te zijn voor clubs die 10x zo veel kunnen besteden.

Ja, er zal een keer een topjaar tussen zitten als je geluk hebt met eigen jeugd, wat goed gescoute spelers en een teruggekeerde top routinier.

Maar in de praktijk moet je blij zijn met een competitief elftal in Nederland en een enkel Europees resultaat. Dat is het lot van de voetballiefhebber in Nederland.

Des te zuur dat je van Union verliest, want die zitten normaliter nog wel een niveau lager. Denk dat we daar eens wat scouts op moeten gaan halen, want die doen het al een paar jaar meer dan prima met heel weinig middelen.
pi_218819725
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Grootste probleem in NL is dat de Burnley's van deze wereld betere spelers hebben.
Burnley heeft de laagste begroting in de PL en dat is nog altijd ruim 30% meer dan de koploper in de Eredivisie op dat gebied.

Dat zijn bizarre verschillen die je niet overbrugt met een paar goede aankopen en een talentje een jaar langer vasthouden.
  zaterdag 20 september 2025 @ 10:14:32 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218819811
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Burnley heeft de laagste begroting in de PL en dat is nog altijd ruim 30% meer dan de koploper in de Eredivisie op dat gebied.

Dat zijn bizarre verschillen die je niet overbrugt met een paar goede aankopen en een talentje een jaar langer vasthouden.
Dit ja, plus dat er niet zoveel gevraagd wordt, behalve handhaving om die begroting zo te houden, dat geldt voor de NL top 3 niet, 1 jaar geen CL kan, maar 2 jaar wordt al een probleem.
pi_218819872
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit ja, plus dat er niet zoveel gevraagd wordt, behalve handhaving om die begroting zo te houden, dat geldt voor de NL top 3 niet, 1 jaar geen CL kan, maar 2 jaar wordt al een probleem.
Bijkomend nadeel is dus dat de topclubs in Engeland wekelijks tegen ploegen spelen met een hoger niveau dan de Nederlandse top 3. Of in elk geval met meer geld en duurdere spelers.

Winnen van ploegen als City of Arsenal is daarmee gewoon een megastunt als het lukt, vergelijkbaar met een amateurclub die Ajax uitschakelt in de beker (om maar een voorbeeld te noemen).
pi_218819938
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Het is mijns inziens ook deels dat de Nederlandse voetballerij ontzettend conservatief is en weinig innoveert.

Je loopt constant achter de meute aan. Wanneer is het voor het laatst dat een innovatief tactisch concept uit Nederlandse voetbalclubs kwam? We doen al jaren hetzelfde en verwachten dat het resultaat anders zal zijn..

Zodra je hier over scouten met data begint zitten er een paar frikandel in mayonaise dippende middelmatige vedettes te oreren over voetbalverstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wotte op 20-09-2025 10:38:47 ]
pi_218820025
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:29 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het is mijns inziens ook deels ook gewoon dat de Nederlandse voetballerij ontzettend conservatief is en weinig innoveert.

Je loopt constant achter de meute aan. Wanneer is het voor het laatst dat een innovatief tactisch concept uit Nederlandse voetbalclubs kwam? We doen al jaren hetzelfde en verwachten dat het resultaat anders zal zijn..

Zodra je hier over scouten met data begint zitten er een paar frikandel in mayonaise dippende middelmatige vedettes te oreren over voetbalverstand.
Alles is altijd zwart/wit in dat soort discussies. AZ heeft het een tijdje gedaan en het resultaat van die werkwijze was onder andere Derrick Luckassen.

En op basis van dat soort fiasco's worden dergelijke werkwijzes afgewezen, terwijl oa Union laat zien dat je op die manier wel degelijk een stijgende lijn kunt pakken met een kleine begroting. Als je er maar genuanceerd naar kijkt en ook gewoon naar het voetbal kijkt en niet alleen naar een schermpje met Excel sheets.
  zaterdag 20 september 2025 @ 10:42:17 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218820035
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bijkomend nadeel is dus dat de topclubs in Engeland wekelijks tegen ploegen spelen met een hoger niveau dan de Nederlandse top 3. Of in elk geval met meer geld en duurdere spelers.

Winnen van ploegen als City of Arsenal is daarmee gewoon een megastunt als het lukt, vergelijkbaar met een amateurclub die Ajax uitschakelt in de beker (om maar een voorbeeld te noemen).
Hangt er ook vanaf wat voor wedstrijd het is, win je van Arsenal omdat ze al punten genoeg hebben in de poule of is het een kwartfinale CL, dat laatste is natuurlijk wat anders dan het eerste. Uitgeschakeld worden in de beker door amateurs is schandelijk, dat mag nooit.
  Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 10:48:22 #234
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218820091
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Oef. Volgens Opta gaan jullie 33e worden. Pijnlijk

[ afbeelding ]

https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
Het is wel wonderlijk dat wel zelfs met een veel zwaardere loting nog boven Ajax ingeschat worden. Geeft wel aan hoe slecht ze daar worden ingeschat onder Sjonnie _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218820609
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is wel wonderlijk dat wel zelfs met een veel zwaardere loting nog boven Ajax ingeschat worden. Geeft wel aan hoe slecht ze daar worden ingeschat onder Sjonnie _O-
So what. Inschattingen heb je niets aan. Morgen winnen, dat doet iets.
pi_218820771
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
So what. Inschattingen heb je niets aan. Morgen winnen, dat doet iets.
Zou fijn zijn als jullie verliezen :)
pi_218820967
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ja, dat mag jij hopen. Dat doet mij verder heel weinig.
  Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 13:18:11 #238
pi_218821451
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Logisch dat je dat vindt, wij zijn de meest serieuze titelconcurrent
pi_218821460
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Logisch dat je dat vindt, wij zijn de meest serieuze titelconcurrent
Eens. Ik zou zelfs zeggen de meest nadrukkelijke kandidaat om de Eredivisie te winnen.
  Redactie Sport zaterdag 20 september 2025 @ 13:21:34 #240
pi_218821478
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:19 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Eens. Ik zou zelfs zeggen de meest nadrukkelijke kandidaat om de Eredivisie te winnen.
Als het draait, ja. Psv lijkt me inderdaad nog altijd wel de favoriet, maar ik vind het verschil met Feyenoord niet heel ruim. Jullie defensie is niet lek en vaak is dat de eerste vereiste voor de titel.
  Moderator zaterdag 20 september 2025 @ 14:17:13 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218822182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als het draait, ja. Psv lijkt me inderdaad nog altijd wel de favoriet, maar ik vind het verschil met Feyenoord niet heel ruim. Jullie defensie is niet lek en vaak is dat de eerste vereiste voor de titel.
Bekijk deze YouTube-video
What can change the nature of a man?
pi_218830085
Mes tussen de tanden, vanaf het begin, scherp, hoog in de concentratie!
pi_218830148
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is nu eenmaal het lot van NL clubs of wil je beweren dat er bij Feyenoord wel pareltjes lopen, dat is op Timber na ook nul niveau.
Als je doet wat Ajax deed onder Overmars en Turkse salarissen gaat betalen kan je dit niveau af en toe ontstijgen, maar we hebben ook gezien hoe kwetsbaar je daar financieel van kan worden, al lag dat niet alleen aan hem.
Ga er ook nog op in ook :') Hij support de beste subtopper van Nederland, dus niet serieus te nemen wanneer hij het over Champions League en topspelers gaat hebben.
U MAD?
pi_218831562
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:17 schreef CR7 het volgende:

[..]
Leuk hoor meedoen. Om vervolgens oorwassing na oorwassing te krijgen tegen clubs als Union, Brest of die walgelijke 1-7 thuis tegen Arsenal.

En leuk die miljoenen. Maar die zijn weinig waard natuurlijk als je dat allemaal uitgeeft aan die Pool, Van Bommel en gemankeerde spitsen.
Je bent zelf ook uitgeschakeld door een team van het niveau Union... :')
pi_218831784
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 12:39 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je bent zelf ook uitgeschakeld door een team van het niveau Union... :')
Ja man, ze schelen maar 250 miljoen in transferwaarde. Maar zelfde niveau inderdaad.
pi_218831989
Ach CR7.
pi_218832274
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja man, ze schelen maar 250 miljoen in transferwaarde. Maar zelfde niveau inderdaad.
Eerlijk gezegd schat ik Union hoger in. Transferwaarde is niet doorslaggevend.

Ze zijn vervolgens door Benfica uitgeschakeld. Benfica verloor vervolgens van Qarabag. Dus Benfica heeft nog niet laten zien beter te zijn dan PSV.

Nou is het lastig om op basis van een paar wedstrijden conclusies te trekken, maar dat Fener hoger aangeschreven moet worden dan Union blijkt voorlopig nergens uit.
pi_218832461
waarom speelt saibari weer? Is die wanner zo slecht?
  zondag 21 september 2025 @ 13:32:28 #249
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218832505
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Meister1984 het volgende:
waarom speelt saibari weer? Is die wanner zo slecht?
Moet natuurlijk wennen aan het PSV systeem.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_218832548
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ohja dat maakt Fener een fantastische ploeg. Turks voetbal is dus eigenlijk heel goed volgens deze logica.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')