De cijfers worden gewoon gepubliceerd. En de Russen schieten er geen honderden per nacht af.quote:Op maandag 15 september 2025 10:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik durf er geen percentage op te plakken hoeveel er neergaan, maar laten we zeggen dat het 80% is inderdaad. Dat zijn nog steeds nu op een gemiddelde avond 80 Russische drones die iets raken.
quote:💥 Russia: Ukrainian drones flew 1,700km to strike
the Metafrax Chemicals plant in Perm region.
Major producer of RDX, PETN, and other explosives for the Russian military.
Coordinates: 58.8872911, 57.5719465
https://pump.fun/coin/8Td(...)bComve4i6rWMxkWHpump
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyqxqynyv22x
Amerikaanse gezant Kellogg en prince harry waren aanwezig in Kyiv dus voorlopig hebben ze die even met rust gelaten.quote:Op maandag 15 september 2025 11:11 schreef Perrin het volgende:
Afgelopen week lijkt het wat rustiger in het Oekraïense luchtuim 's nachts? Is Poetin zijn drones aan het opsparen?
Ah check, ben er gewoon benieuwd naar. 20% capaciteitsverlies moet zich ergens wringen, of op de binnenlandse markt, of met de export. Bevoorrading oorlogsmateriaal zullen ze vast voor laten gaan.quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enkel geraakt, dit was overigens rond 10 augustus, kan vragen of hij me een geupdate versie stuurt. Zijn ook wat mensen bezig met een interactieve map met alle "strikes" in rusland maar die zijn nog niet publiek.
Zullen wat zijn die niet genoeg schade hebben om buiten gebruik te zijn, maar van sommige weten we dat ze waarschijnlijk maanden niet kunnen opereren, zeker niet op capaciteit. Bovendien wordt het steeds lastiger om ze te repareren omdat de meeste met behulp van westers materiaal gemaakt worden en het niet zo simpel is als andere techniek om een paar chips op de zwarte markt te kopen :p en ze beginnen wat door hun reserves te raken van te vervangen techniek.
Iedereen heeft een groot probleem. Je kan niet overal visnetten spannen of luchtdoelartillerie plaatsen. En als er maar genoeg drones ergens binnenvliegen is er vaak wel eentje die zijn doel haalt. Het is een pain in the ass.quote:Op maandag 15 september 2025 10:40 schreef skysherrif het volgende:
Enige nadeel is wel dat Oekrainese drones nog lange na niet de kwaliteit hebben van de Russische. Als Oekraine dat ooit weet te bereiken dan hep Rusland echt een groot probleem.
En ze worden alleen maar goedkoper en beter. En wie weet AI-gestuurd.quote:Op maandag 15 september 2025 11:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen heeft een groot probleem. Je kan niet overal visnetten spannen of luchtdoelartillerie plaatsen. En als er maar genoeg drones ergens binnenvliegen is er vaak wel eentje die zijn doel haalt. Het is een pain in the ass.
quote:"The Armed Forces of Ukraine and the National Guard cleared the settlement of Pankivka and the surrounding areas in the Donetsk region of Russian forces." - "Azov".
Meanwhile, Russia redeployed to the 1st Corps’ area of responsibility additional reserves: 4 infantry brigades and 1 marine regiment.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lyuids6gsc2l
Bron?quote:Op maandag 15 september 2025 12:29 schreef Idisrom het volgende:
Op 11 mei 2022 kreeg Jeffrey Sachs het Legioen van Eer van Emmanuel Macron.
Macron zei toen tegen Sachs dat de NAVO verantwoordelijk is voor de Oekraïne-oorlog.
Macron niet, maar Jeffrey Sachs heeft het dus openbaar gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2025 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bron?
Dat het waar is geloof ik wel, want dat is ook mijn opvatting. Maar Macron geeft zoiets toch niet in het openbaar toe?
Wiens oorlog is het nou dan? Bidens oorlog? Zelenskys oorlog? Marcrons oorlog? Steltenbergs oorlog?quote:Op maandag 15 september 2025 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bron?
Dat het waar is geloof ik wel, want dat is ook mijn opvatting. Maar Macron geeft zoiets toch niet in het openbaar toe?
De oorlog van "De EU Liberalen".quote:Op maandag 15 september 2025 12:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wiens oorlog is het nou dan? Bidens oorlog? Zelenskys oorlog? Marcrons oorlog? Steltenbergs oorlog?
Dat is een gunstig signaalquote:Op maandag 15 september 2025 12:30 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het Kremlin is weer aan het janken.
Volgens één niet al te betrouwbare bron. Kortom, waarschijnlijk bullshit.quote:Op maandag 15 september 2025 12:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Macron niet, maar Jeffrey Sachs heeft het dus openbaar gemaakt.
-knip-
Ik vraag me ook af wat sommige mensen denken.quote:Op maandag 15 september 2025 12:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens één niet al te betrouwbare bron. Kortom, waarschijnlijk bullshit.
Ik wil graag die 10 seconden terug, die het kostte om de postjes die over deze bagger publicatie gaan te lezen.quote:Ja, maar TIMES OF INDIA, die zijn wel zo ontzettehnd goed gewired qua west-europese politiek, zou zomaar kunnen dat hun met iets komen waar werkelijk niet een westerse publicatie mee komt!![]()
"Ik wil graag dat het waar is of het bevestigt wat ik toch al dacht, like & repost."quote:Op maandag 15 september 2025 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat sommige mensen denken.
[..]
Ik wil graag die 10 seconden terug, die het kostte om de postjes die over deze bagger publicatie gaan te lezen.
Maar wat zou jeffrey sachs nou vinden van de kherson safari.quote:Op maandag 15 september 2025 12:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Macron niet, maar Jeffrey Sachs heeft het dus openbaar gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |