Niet alleen kunnen we constateren dat ze rustig verder gaan, vannacht roemenie,quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:20 schreef sp3c het volgende:
Rusland escaleert de boel met die drones, doen ze al een tijdje, en nu zijn we er klaar mee dus we schoten ze neer, ook dat is een escalatie ... nu moeten de Russen besloten of ze verder willen gaan
Chips, wat doe jequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:24 schreef sp3c het volgende:
ik had een pepertje in mijn bami jongons, ik heb het in mijn ogen gesmeerd
alles is klote nu
blijkbaar was de vorige reactie van de NAVO genoeg voor Poetin om het vannacht wat minder te doenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:30 schreef Perrin het volgende:
Maar goed, niks weerhoudt Poetin dus ervan om er meer en meer te sturen tenzij we geloofwaardig afschrikken.
Hopen dat ie er geen of heel weinig stuurt is geen strategie.
Ja dat was weer lief van 'm. Hopen dat ie de komende tijd net zo lief is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijkbaar was de vorige reactie van de NAVO genoeg voor Poetin om het vannacht wat minder te doen
Eh, ja dat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:30 schreef Perrin het volgende:
Hopen dat ie er geen of heel weinig stuurt is geen strategie.
Ja. (Weet ik niet, maar neem ik aan).quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:28 schreef sp3c het volgende:
roemenie vandaag was 1 drone die terug de grens over vloog toch?
Niet zo gek om Rusland te vertellen dat alles dat op een uur vliegen van een NATO grens(gebied) komt, onder vuur kan worden genomen en ook zal worden neergehaald als dat zonder bvo 15minuten is geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
agreed
als dit doorgaat moeten we reageren, absoluut
ik zeg beginnen met dingen die onze kant opvliegen boven Oekraine al neerschieten, beginnen met vanuit ons luchtruim en als dat doorgaat ook van in Oekrains luchtruim en van daaruit door naar een no fly zone
maar die blinde paniek van @:Perrin de hele dag, iedere dag geloof ik niet in hoor
was ook het plan ooit met de Serviers maar Clinton was een mietjequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet zo gek om Rusland te vertellen dat alles dat op een uur vliegen van een NATO grens(gebied) komt, onder vuur kan worden genomen en ook zal worden neergehaald als dat zonder bvo 15minuten is geworden.
Kortom "no fly zone" afdwingen, die wanneer dat wordt geschonden telkens met 5 minuten oostwaarts zal opschuiven.
Ik zou zelf een afstands maatstaf nemen, ipv tijd,quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet zo gek om Rusland te vertellen dat alles dat op een uur vliegen van een NATO grens(gebied) komt, onder vuur kan worden genomen en ook zal worden neergehaald als dat zonder bvo 15minuten is geworden.
Kortom "no fly zone" afdwingen, die wanneer dat wordt geschonden telkens met 5 minuten oostwaarts zal opschuiven.
Hoveel afstand ?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou zelf een afstands maatstaf nemen, ipv tijd,
Maar voor de rest: idd.
En oekraine zal 0,0 bezwaar hebben als wij over hun grondgebied deze regel gaan handhaven.
Ach sp3c heeft, zoals wel vaker, ook wel een punt. Maar je kunt ook soms té koelbloedig zijn.quote:
Komt dat niet gewoon omdat ze meer capaciteit en munitie hebben omdat te doen omdat ze een paar jaar geleden zijn gaan opschalen?quote:
Zucht zuch zucht. Trump doet niet veel meer of minder dan Biden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trump behandelt Poetin als zijn beste vriend, Europese regeringsleiders durven weinig.
Poetin kan al sinds 2014 zijn gang gaan in Oekraïne, sinds 2008 in Georgië. Best knap voor een landje met de economie van Spanje dat het hele Westen zo eromheen danst, niet?
Ik vond Biden ook een slapjanus met betrekking tot Oekraïne. Maar die stond iig nog wel netto gezien aan Oekraïense zijde.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zucht zuch zucht. Trump doet niet veel meer of minder dan Biden.
Biden -insert andere wokist- had echt niet anders gehandeld zonder het USA belang te beschadigen. Je overschat de mogelijkheden enorm.
Denk je dat Poetin een-op-een dit soort trollerij operaties managed en begeleidt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijkbaar was de vorige reactie van de NAVO genoeg voor Poetin om het vannacht wat minder te doen
Het is weinig werkbaar om red zones samen proberen te laten vallen met de specificaties van het voertuig dat op het punt staat die red zone in te gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoveel afstand ?
Ik nam primair tijd ivm langzame drones en mijn part snellere raketten. Een Shaed doet zeg ca 180km/u.
Detectie/monitoring is dan op zeg 45-60min, instappen/opstijgen/instellen neemt 15-30min daarna.
Imo wil je hoe dan ook niet dat wat dan ook in de buurt van een NATO grens neerkomt.
Dit luid benadrukken, en daarna ook naleven.quote:Alles wat ongeautoriseerd op X-km vliegen van NATO gebied komt, kan onder vuur genomen worden.
Geef toe dat je dat wel graag zou willen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk je dat Poetin een-op-een dit soort trollerij operaties managed en begeleidt?
Geen idee wat hier staatquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk je dat Poetin een-op-een dit soort trollerij operaties managed en begeleidt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |