Mij ook niet. Iets meer dan drie jaar geleden gestopt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:36 schreef marc0871 het volgende:
Mij krijgen ze never nooit niet meer terug
Ik drukte de laatste in 2014 uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mij ook niet. Iets meer dan drie jaar geleden gestopt.
Wat kost zo'n oppasmeisje eigenlijk? Zou die ook wel een avond in de week thuis willen hebben, gewoon voor de gezelligheid en samen op de bank liggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik rook als ik ergens sta te drinken vaak nog wel een sigaretje. Maar anders echt niet, ik wil grip op de tabak, en niet meer dat de tabak grip op mij heeft.
Als ze nou alcohol en oppasmeisjes goedkoper maken, dan zou ik vaker ergens zuipen, én dus ook roken.
Deze heeft een heel rekenmodel voor aantal kinderen en wat ze dan per uur vraagt en aangezien jij geen kleuter bent zou dat nog wel eens best goedkoop kunnen uitpakken.quote:Op zondag 14 september 2025 00:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat kost zo'n oppasmeisje eigenlijk? Zou die ook wel een avond in de week thuis willen hebben, gewoon voor de gezelligheid en samen op de bank liggen.
Mooi zo, hoe oud is ze en heb je haar nummer?quote:Op zondag 14 september 2025 00:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Deze heeft een heel rekenmodel voor aantal kinderen en wat ze dan per uur vraagt en aangezien jij geen kleuter bent zou dat nog wel eens best goedkoop kunnen uitpakken.
Ze is bijna 17 maar heel volwassen voor haar leeftijd, ik dm je haar nummer.quote:Op zondag 14 september 2025 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mooi zo, hoe oud is ze en heb je haar nummer?
De kans op een ellendig einde is sowieso heel erg groot, het voordeel als niet roker is dat je wat langer van dat vooruitzicht kan genieten.quote:Op zondag 14 september 2025 21:02 schreef Telefoonvork het volgende:
Adverteren met dat je gratis kanker, hart- en vaatziekten, COPD, etc. bij de sigaretten krijgt. Gegarrandeerd succes!
De schoorsteen van de tabaksindustrie rookt als nooit tevoren. Al die illegale fabrieken kom je natuurlijk niet in de statistieken tegen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Zorgelijk ontwikkeling. Jaar op jaar breken we het record van het laagste aantal rokers tot nu toe...
Hoe doorbreken we deze trend en krijgen we mensen weer aan de sigaretten? Velen dreigen hun baan in de tabakindustrie te verliezen als het zo doorgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |