Takkeboom zeg. En hoe nu met je pols ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik achtergelaten op de stoep

Laveren een optie ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken dat de windrichting niet goed is.

666quote:

Ik was net bij zeequote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee

Gister klein ongelukje daar.quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was net bij zee
Gezandstraald

Gaat primaquote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Takkeboom zeg. En hoe nu met je pols ?
 Zit een klein schrammetje op
  Zit een klein schrammetje op

Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.
148quote:

Oh lekker danquote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was net bij zee
Gezandstraald
 Dat zal flink geschuurd hebben
  Dat zal flink geschuurd hebben

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....
[..]
148

Hier in januari en februari dicht op maandag.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....
[..]
148

Windstoten boven de 90 km op de dijkquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker danDat zal flink geschuurd hebben

Ook rukwinden ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Windstoten boven de 90 km op de dijk

Ik zal die tak eens een lesje lerenquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen,

Gelukkig maarquote:gelukkig valt het mee

Dat is wel een optie maar ik weet niet of zij dat wel kan.quote:

Ik doe dat dan ook nietquote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las trouwens een mooie stelling : Waarom moet je de broodjes in de supermarkt pakken met een tang die velen voor je al vast hebben gehad ?

Ik ook niet, ik ga niet zo vieze tang in mijn handen pakken.quote:

Precies, en heel moeilijk is het niet om alleen te pakken en aan te raken wat je wil hebben in dat broodjes vakquote:Op maandag 15 september 2025 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga niet zo vieze tang in mijn handen pakken.

Zinvol vallen voor gevorderden?quote:Op maandag 15 september 2025 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal die tak eens een lesje leren

Omdat de broodjes nog steeds schoon zijn en je thuis je klauwen wast?quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las trouwens een mooie stelling : Waarom moet je de broodjes in de supermarkt pakken met een tang die velen voor je al vast hebben gehad ?

quote:

Of een niezend persoon naast me heb staan ?quote:Op maandag 15 september 2025 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de broodjes nog steeds schoon zijn en je thuis je klauwen wast?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |