quote:Op maandag 15 september 2025 10:44 schreef H_T het volgende:
Ondanks mijn reputatie ben ik aan het interrailen. Ik vind het maar ingewikkeld. Reisinformatie in de plannerapp is niet altijd up-to-date, treinen hebben ineens vertraging of worden geannuleerd en ook al heb ik een pakket met 1e klas genomen, dat betekent nog niet dat ik altijd de 1e klas in mag zonder bij te betalen voor een reservering. Ook moet je soms alsnog bijbetalen voor treinen die dan blijkbaar weer net onder andere voorwaarden vallen. Het idee dat je met 1 pas voor 1 bedrag klaar bent klopt dus niet
Wat vervelendquote:Op maandag 15 september 2025 10:44 schreef H_T het volgende:
Ondanks mijn reputatie ben ik aan het interrailen. Ik vind het maar ingewikkeld. Reisinformatie in de plannerapp is niet altijd up-to-date, treinen hebben ineens vertraging of worden geannuleerd en ook al heb ik een pakket met 1e klas genomen, dat betekent nog niet dat ik altijd de 1e klas in mag zonder bij te betalen voor een reservering. Ook moet je soms alsnog bijbetalen voor treinen die dan blijkbaar weer net onder andere voorwaarden vallen. Het idee dat je met 1 pas voor 1 bedrag klaar bent klopt dus niet
De spoorwegen zijn altijd zo’n heerlijke 1985-ervaring als je de grens over moet.quote:Op maandag 15 september 2025 10:44 schreef H_T het volgende:
De NS-app is in Nederland ook best goed voor bussen en trams. De tip voor DB-app hou ik in het achterhoofd als deze vervelend blijft doen (volgens mij zit ik nu in de zogenaamd geannuleerde trein) ga ik die proberenquote:Op maandag 15 september 2025 10:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vervelendDe Deutsche Bahn app schijnt een van de beste te zijn, ook buiten Duitsland.
En geniet van het interrailen
Op weg naar Wenen hebben ze me een uur vertraging bezorgdquote:Op maandag 15 september 2025 10:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De spoorwegen zijn altijd zo’n heerlijke 1985-ervaring als je de grens over moet.![]()
Ik heb eigenlijk maar één dringend advies voor je interrailreis: VERMIJD DUITSLAND.
Ook als je naar Kopenhagen ofzo moet, reis dan om via Zürich en Praag en pak in Polen een veerpont. Moet je in Berlijn zijn, denk eens aan liften. Is je reisgenoot Frans Duijts, laat hem van naam veranderen. Maar vermijd alles wat met Duitsland te maken heeft.
Oh zo'n pakketje zou ik niet accepteren.quote:Op maandag 15 september 2025 11:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Op weg naar Wenen hebben ze me een uur vertraging bezorgd
Je moet je vooral niet aan de planning houden die de Deutsche Bahn in gedachten heeft. Een half uur overstaptijd is niet genoeg, ze staan gerust ergens een half uur stil en dan mis je de aansluiting. Op zich rijden de treinen wel... alleen niet op tijd.quote:Op maandag 15 september 2025 10:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De spoorwegen zijn altijd zo’n heerlijke 1985-ervaring als je de grens over moet.![]()
Ik heb eigenlijk maar één dringend advies voor je interrailreis: VERMIJD DUITSLAND.
Ook als je naar Kopenhagen ofzo moet, reis dan om via Zürich en Praag en pak in Polen een veerpont. Moet je in Berlijn zijn, denk eens aan liften. Is je reisgenoot Frans Duijts, laat hem van naam veranderen. Maar vermijd alles wat met Duitsland te maken heeft.
Waar is de Deutsche pünktlichkeit?quote:Op maandag 15 september 2025 11:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je moet je vooral niet aan de planning houden die de Deutsche Bahn in gedachten heeft. Een half uur overstaptijd is niet genoeg, ze staan gerust ergens een half uur stil en dan mis je de aansluiting. Op zich rijden de treinen wel... alleen niet op tijd.
Ik heb zijn naam wel eens gehoord. Dat moet een goede zanger zijn. Volgens mij is hij ook coach in The Voice van Kroatië. Zou tof zijn als hij een keer voor Kroatië zou gaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:16 schreef Momo het volgende:
Dino (winnaar junior songfestival 2003) was trouwens gisteren te gast bij Ayreon, nu een grote man
Bekijk deze YouTube-video
Zijn stem nu is echt heel krachtig, fantastische zanger, zingt nu voor Whitesnake.
Tof dat je daar was trouwens! Heb er ook nog naar gekeken maar is toch niet helemaal mijn smaak maar leek me wel heel vet.quote:Op maandag 15 september 2025 13:16 schreef Momo het volgende:
Dino (winnaar junior songfestival 2003) was trouwens gisteren te gast bij Ayreon, nu een grote man
Bekijk deze YouTube-video
Zijn stem nu is echt heel krachtig, fantastische zanger, zingt nu voor Whitesnake.
Nieuw gezeik of een uitloper van het gezeik op Glastonbury?quote:Op maandag 15 september 2025 12:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah ik zie dat de mensen buiten mn bubbel kennismaken met punk. Wat een gezeik over Bob Vylan zeg.
Ik ben ook weer thuis. Gezellig bij de kattenquote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis. Het natte weer is even wennen
Nu allen schrapgezet, want er komt me een couplet?quote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer thuis. Het natte weer is even wennen
Nieuw gezeik, concert in Paradiso heeft ie wat dingen geroepen over Charlie Kirk, die rechtse influencer die is vermoord. En over de oorlog in Gaza. Op zich kan ik me voorstellen dat mensen boos zijn over wat ie zegt, maar vindt het voor een wat radicale punkartiest wel meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2025 13:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Nieuw gezeik of een uitloper van het gezeik op Glastonbury?
Ik pluk pruimen en een zwaan. Kijk hoe mooi hij vliegt. Kijk hij vliegt mij aan!quote:Op maandag 15 september 2025 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu allen schrapgezet, want er komt me een couplet?
Tja. Vroeger werd wel meer en erger geroepen, maar vroeger werd het niet gefilmd en was het niet meteen later op de avond al bereikbaar voor de hele wereld.quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nieuw gezeik, concert in Paradiso heeft ie wat dingen geroepen over Charlie Kirk, die rechtse influencer die is vermoord. En over de oorlog in Gaza. Op zich kan ik me voorstellen dat mensen boos zijn over wat ie zegt, maar vindt het voor een wat radicale punkartiest wel meevallen eigenlijk.
De mensen die er het meest boos over zijn zoeken het ook bewust op om er maar boos over te kunnen zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nieuw gezeik, concert in Paradiso heeft ie wat dingen geroepen over Charlie Kirk, die rechtse influencer die is vermoord. En over de oorlog in Gaza. Op zich kan ik me voorstellen dat mensen boos zijn over wat ie zegt, maar vindt het voor een wat radicale punkartiest wel meevallen eigenlijk.
Ja inderdaad. Vorig weekend kreeg ik ook nog stemadvies en werden sommige partijen met nazi's vergeleken.quote:Op maandag 15 september 2025 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja. Vroeger werd wel meer en erger geroepen, maar vroeger werd het niet gefilmd en was het niet meteen later op de avond al bereikbaar voor de hele wereld.
Doornroosje heeft nog wel het lef om het concert door te laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |