SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Pogingen misluktquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja probeer het onderwerp maar te draaienWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:36 schreef kree het volgende:
heeft iemand die miniserie gezien la Palma op Netflix?![]()
En deze OP?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh god, laten we het weer over de zogenaamde inclusiviteit van La Palma gaan hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We kunnen het ook hebben over
Nou doe eens gek
BolkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jouw bolkquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
We kunnen het ook hebben over
Nou doe eens gek
Bolk![]()
![]()
Eitje bakken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zweer het je het idee was nog oke.....quote:
maarja moet er stuk in over weer lesbisch en alles is oke en blablabal. had hem toen bijna uitgezet.
niet dat t me wat boeit he of niet eens mee ben, maar het was er heel overdreven in. en dat irriteert me en doet Netflix met hun series vaker.
verder was het 1 grote fantasie show en totaal niet geloofwaardig. maarja. oke voor 5 afleveringen ofzo was t nog te kijken.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: