En ook zo op de groei. En dan maar hopen dat de schoenen op termijn qua maat bij het seizoen passen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:31 schreef Ballerina888 het volgende:
En wat moet de kleine van Sanneke met zoveel schoenen?? Hij komt nooit buiten🤣
De mijne kregen ook pas schoenen met hardere zool toen ze goed zelf konden lopen. Daarvoor van die leren slofjes met leren zool. Veel fijner met kruipen en leren lopen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:31 schreef Ballerina888 het volgende:
En wat moet de kleine van Sanneke met zoveel schoenen?? Hij komt nooit buiten🤣
En als je dan verder leest, zie je dat Mijan al maandenlang hele nachten doorslaapt. Mijn conclusie: Sanneke wordt moe van haar eigen gezeur.quote:Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is moe. Ze zou moeten slapen wanneer de baby slaapt maar dat doet ze nooit. Nou meid, op de bank liggen of hangen is ook rusten. Maar misschien zou je juist eens minder op die bank moeten hangen en de buitenlucht opzoeken. Doet wonderen.
Onvoorstelbaar. En ik snap best dat zoveel kids in een kleine ruimte rotzooi maken maar je kunt ze toch ook leren hun speelgoed op te ruimen? Iedere dag trekken ze werkelijk alles uit alle kasten.quote:Op zondag 14 september 2025 10:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een zooi weer in die keuken hij hvk
Daarvoor deed ze boven haar hoofd. Iedereen had 3 pogingen om hoger te tillen zij begon bij 70. Iedereen had ook een ander start gewicht sommige begonnen al bij 120 hoe dat zat ik weet ook niet. En dan kwam er iedere keer paar kilo bij nog 1 keer zwaarder lukte en ik dacht 90 kilo lukte niet meer.quote:Op zondag 14 september 2025 10:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb net het filmpje op insta gekeken van haarzelf, maar ik dacht dat het ook boven je hoofd moest, maar dat hoeft blijkbaar niet. Ik heb ook totaal geen verstand van deadliften.
Ze heeft schoenen op de groei.quote:Op zondag 14 september 2025 10:59 schreef Post-its het volgende:
[..]
De mijne kregen ook pas schoenen met hardere zool toen ze goed zelf konden lopen. Daarvoor van die leren slofjes met leren zool. Veel fijner met kruipen en leren lopen.
Voor je het weet zijn die schoenen te klein
Zijn kleine kamers, dus geen ruimte misschien?quote:Op zondag 14 september 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
MB: kasten op de overloop. Zo zonde van die mooie ruimte (vind ik). De deuren van de kamers vallen zo helemaal weg tussen de kasten. Zelf zou ik die kasten in kamers hebben gezet.
Er zijn 7 kamers. Nu dus 3 over.quote:Op zondag 14 september 2025 11:29 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Zijn kleine kamers, dus geen ruimte misschien?
Ook tot ongeveer mei verbouwen bij MB, en dan in de zomer uit elkaar. Einde zomer een co-ouderschap regeling gefixt en alles.quote:Op zondag 14 september 2025 11:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er zijn 7 kamers. Nu dus 3 over.
Moe van het niks doen. Ik denk dat wanneer je wel naar buiten gaat, frisse neus krijgt, met je zoon een rondje lopen, je meer energie krijgt.quote:Op zondag 14 september 2025 11:00 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En als je dan verder leest, zie je dat Mijan al maandenlang hele nachten doorslaapt. Mijn conclusie: Sanneke wordt moe van haar eigen gezeur.
Dan is het wel onlogisch om kasten op de gang te zetten.quote:Op zondag 14 september 2025 11:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er zijn 7 kamers. Nu dus 3 over.
Echt? Vind het juist mega praktisch. Alle kasten op dezelfde ruimte en vooral niet in de slaapkamer. Wat wil je er anders mee. Zou het ook zo doen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
MB: kasten op de overloop. Zo zonde van die mooie ruimte (vind ik). De deuren van de kamers vallen zo helemaal weg tussen de kasten. Zelf zou ik die kasten in kamers hebben gezet.
Dat snap ik ook nooit. Geef ze hun ‘lunch’ op hun ontbijtbordje. Krijg je niks van. En iedere keer een andere beker voor drinken: als je ze iets anders geeft dan water, dan spoel je hem even aan de binnenkant om.quote:Op zondag 14 september 2025 10:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een zooi weer in die keuken hij hvk
Als ik die gang zie zou ik constant bukken omdat ik denk dat ik m'n hoofd zou stoten.quote:Op zondag 14 september 2025 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Uit ervaring weet ik dat het echt zo kan zijn dat het al langere tijd sluimert, dat je nog dingen doet die achteraf heel onlogisch lijken, zeker voor buitenstaanders. Het begon mij bij de B.V. BWvP ook pas op te vallen nadat ze in het huis gingen wonen, toen ging het heel rap bergafwaarts en deden zij ook niet meer hun best om dat te verbloemen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:39 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ook tot ongeveer mei verbouwen bij MB, en dan in de zomer uit elkaar. Einde zomer een co-ouderschap regeling gefixt en alles.
Ik snap dat je dit niet plant en niet wilt en er alles aan doet. Maar de verf is nog niet droog in die 7 kamers en het is al niet meer nodig.
Of ze vindt het gewoon mooi of praktisch. De overloop is natuurlijk ruim zat. Ik zou er zelf niet voor gekozen hebben.quote:Op zondag 14 september 2025 11:40 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Dan is het wel onlogisch om kasten op de gang te zetten.
Ja echt, ik vind het niet mooi. Hier ook geen kasten op de slaapkamers maar een aparte kamer voor de kasten. Als die mogelijkheid er niet is dan zou ik misschien ook kiezen voor de overloop maar in haar geval zijn er nu 3 kamers ‘leeg.’quote:Op zondag 14 september 2025 11:41 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Echt? Vind het juist mega praktisch. Alle kasten op dezelfde ruimte en vooral niet in de slaapkamer. Wat wil je er anders mee. Zou het ook zo doen.
Bij minibelle, huiswerk bij een bijna vijfjarige... En wat kleuren op nummer.
Met wat zij laat zien is m. Echt geen hoogvlieger.
Veel HB kenmerken passen ook bij adhd en autisme. Veel overlapping.
Dat komt zeker niet vanuit school. De leerkrachten die ik ken en waar ik zelf ervaring mee heb met vlotte (slimme) kinderen promoten juist helemaal geen schoolwerk in de vrije tijd. Juist andere activiteiten/talenten ontplooien. Timmeren, knutselen, buiten spelen etc.quote:Op zondag 14 september 2025 11:02 schreef Henrike het volgende:
Minibelle;
Ik vind het daar steeds zieliger worden.
Waarom een meisje van 4 verplicht huiswerk laten maken? Dat komt vast niet vanuit school.
En de andere snapt de sommen niet en raakt gefrustreerd.
Misschien moet ze eens na gaan denken of ze het stempeltje hb niet te graag wil en niet te vroeg heeft opgedrukt.
Waarom moeten Almere kinderen in alles het beste zijn? Waarom die druk?
Zelf heeft ze een bij elkaar gesjoemeld diploma blijkbaar.
Ze moet dan toch weten hoe het voelt als je iets echt niet kunt?
Ze ontneemt de meiden een fijne zorgeloze jeugd omdat alles daar om presteren gaat.
Dat de kinderen daar straks problemen mee gaan krijgen zal haar een zorg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |