Het mens wil ook aandacht, maar Debbie heeft dus twee drukke dagen achter elkaar, wauw.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Schrijft DBM nou dat ze LC heeft gehad? Misschien moet Debbie eens met haar gaan praten, want kennelijk kan je wel genezen 🤔.
En ze heeft van 23 tot 6 geslapen, maar ze heeft geslapen!
Denk wel dat ze gaat idd... en geloof ook prima dat ze trots is op zichzelfquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:23 schreef opwegnaar het volgende:
DBM gaat zeker wel, want dan kan ze daarna weer een uitgebreide post schrijven waarin ze zichzelf weer veren in dr kont steekt, hoe effing trots ze wel niet op zichzelf is, meedoen belangrijker dan winnen, blablabla...
O wacht, die post heeft ze al geschreven en geplaatst😂🙈
Ergens snap ik dat je dit zegt maar dit probleem is niet nieuw. Een tijdje terug heeft ze verteld dat er rondom het avondeten ook toestanden zijn (waren?). Dat duurde ook allemaal heel lang en daardoor liepen de avonden niet lekker. Toen zocht ze ook iets waarmee ze haar zoon kon motiveren om door te eten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:55 schreef Farfallefalle het volgende:
Judith kan het op het moment gewoon niet aan, Bob is te veel voor haar. Jammer dat ze geen hulp heeft.
Ja, en nog meer. Adhd, Schildklier, hashimoto, lc, een missende heupbot(?), migraine, adhd burn out, pcos, lipoedeem, een missende galblaas, onverklaarbare buikpijn ( hoor je niets meer over), ptss en chronische spierpijn. Wellicht heb ik nog wat gemist.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Schrijft DBM nou dat ze LC heeft gehad? Misschien moet Debbie eens met haar gaan praten, want kennelijk kan je wel genezen 🤔.
En ze heeft van 23 tot 6 geslapen, maar ze heeft geslapen!
De problemen zijn niet nieuw, zij voelt zich nu alleen slecht en nu kan ze het niet aan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat je dit zegt maar dit probleem is niet nieuw. Een tijdje terug heeft ze verteld dat er rondom het avondeten ook toestanden zijn (waren?). Dat duurde ook allemaal heel lang en daardoor liepen de avonden niet lekker. Toen zocht ze ook iets waarmee ze haar zoon kon motiveren om door te eten.
Wat is er mis met bijv. het zetten van een kookwekker? Als het belletje of piepje gaat bord weghalen. Niet uitgegeten? Jammer joh, morgen een nieuwe kans om je PR te verbeteren.
Das een hele wereldreis voor haar, dat was een enkeltje naar braband 😉 al.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:39 schreef Clavis het volgende:
7 uur geslapen, dat moet dan maar op karakter vandaag. Gaat ze op 1 dag heen en weer naar Rotterdam? Lijkt me een aardige reis.
Ik denk dat ze gaat winnen onze topsporterquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:00 schreef Ballerina888 het volgende:
Of ze nu gaat of niet. Het is echt 1 grote grap allemaal met die paar keer dat zij is gaan sporten.
En dan kan ze die kutwijven (haar woorden) van het forum eens laten zien dat ze écht is gegaan, onze badass mom.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:51 schreef Lampje88 het volgende:
Ik denk dat dbm effing trots op zichzelf is dat ze heeft meegedaan. Ondanks haar zware leven met dagelijks doodzieke kinderen en een man die niets doet. Alles opzij gezet voor haar sport. Dat ze vrede mee heeft laatste te zijn geworden want die andere vrouwen hebben natuurlijk geen zwaar leven dus die kunnen wel 5 dagen in de week sporten
Misschien kan ze manifesteren dat er geen file isquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:02 schreef Post-its het volgende:
[..]
Das een hele wereldreis voor haar, dat was een enkeltje naar braband 😉 al.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat je dit zegt maar dit probleem is niet nieuw. Een tijdje terug heeft ze verteld dat er rondom het avondeten ook toestanden zijn (waren?). Dat duurde ook allemaal heel lang en daardoor liepen de avonden niet lekker. Toen zocht ze ook iets waarmee ze haar zoon kon motiveren om door te eten.
Wat is er mis met bijv. het zetten van een kookwekker? Als het belletje of piepje gaat bord weghalen. Niet uitgegeten? Jammer joh, morgen een nieuwe kans om je PR te verbeteren.
Even bij Ellen op cursus.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze manifesteren dat er geen file is
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Nou als ze echt gaat ben ik ook wel trots op DBM. Had het niet verwacht.
Ik vind trots een groot woord😅quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Nou als ze echt gaat ben ik ook wel trots op DBM. Had het niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |