quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:30 schreef De_Pel het volgende:
Vooral opmerkelijk hoe het links-progressief woke-fascisme salonfähig is geworden
quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De meeste polarisatie komt van de kant van links. Links kan niet omgaan met debat of argumenten. In plaats van het gesprek aan te gaan volgt woede, framing en zelfs geweld en moord.
De ironie in dit topicquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
.Maar dat wordt niet door links gerespecteerd, want zij willen hun linkse mening doordrukken.
Misschien moeten we die video die ik postte vastzetten ofzo...quote:
Of geblokkeerd worden op LinkedIn. Iemand had een bericht gedeeld van het artikel “We mogen ook eisen stellen aan Hamas”, waar ze het het zwaar mee oneens was. Ik gaf een kritische reactie en werd meteen geblokkeerd. Bleek de voorzitter van The Rights Forum te zijn. Zo gauw huilen en geen enkele kritiek kunnen verdragenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De meeste polarisatie komt van de kant van links. Links kan niet omgaan met debat of argumenten. In plaats van het gesprek aan te gaan volgt woede, framing en zelfs geweld en moord.
Knap staaltje hersengymnastiek. Ik heb persoonlijk net zoveel moeite met mensen die zo in het leven staan als met tuig dat hier vanuit veilige landen komt om rotzooi te trappen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:54 schreef matigeuser het volgende:
En weer een groot probleem wat vrijwel geheel kan worden toegeschreven aan de massa-immigratie.
Het gevoel van samenhorigheid is weg. De problemen in de samenleving extreem groot. En iedereen vindt er wat van. Dan krijg je extreme meningen, over extreme situaties.
Er is maar 1 manier om (en ik haat deze uitspraak) onze neuzen weer enigzins dezelfde kant op te krijgen en dat is raus met alle mensen die hiernaar toe zijn gekomen maar zich niet willen aanpassen. En uiteraard een volledige migratiestop.
We hadden zo'n mooi land, waarin we discussieerden over pietleuterige zaken omdat het hier voor de rest zo mooi was. Maar we hebben het gvd weggegeven.
Idd, daar heb ik een extreme mening over. En zometeen komt er weer een of andere moslim of linkse troela met hun extreme mening hierop. En ja, dat polariseert.
Maar dat ligt niet aan mijn mening of aan die van hun. Het gaat erom dat we ons nooit in deze situatie hadden moeten bevinden!
Polarisatie oplossen door.. meer polarisatie. Briljant!quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:54 schreef matigeuser het volgende:
En weer een groot probleem wat vrijwel geheel kan worden toegeschreven aan de massa-immigratie.
Het gevoel van samenhorigheid is weg. De problemen in de samenleving extreem groot. En iedereen vindt er wat van. Dan krijg je extreme meningen, over extreme situaties.
Er is maar 1 manier om (en ik haat deze uitspraak) onze neuzen weer enigzins dezelfde kant op te krijgen en dat is raus met alle mensen die hiernaar toe zijn gekomen maar zich niet willen aanpassen. En uiteraard een volledige migratiestop.
We hadden zo'n mooi land, waarin we discussieerden over pietleuterige zaken omdat het hier voor de rest zo mooi was. Maar we hebben het gvd weggegeven.
Idd, daar heb ik een extreme mening over. En zometeen komt er weer een of andere moslim of linkse troela met hun extreme mening hierop. En ja, dat polariseert.
Maar dat ligt niet aan mijn mening of aan die van hun. Het gaat erom dat we ons nooit in deze situatie hadden moeten bevinden!
Deze is mij wat vaag. Waar doel je precies op?quote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef core2duo het volgende:
Komt de polarisatie hier ook mede doordat er zoveel ngo’s zijn die de feestvreugde bederven? En dat er na elke beslissing van het kabinet een maatschappijbrede discussie moet en zal volgen?
Ook vroeger werden medemensen buitengesloten door groepen, de groepsdwang was er dus al voordat er hier buitenlandse groepen waren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:54 schreef matigeuser het volgende:
Nee door de oorzaak van de polarisatie weg te nemen.quote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Polarisatie oplossen door.. meer polarisatie. Briljant!
Lijkt me sowieso verstandiger dan je fantasie over etnisch zuiveren en ons compleet isoleren. Ook als het van geen kant werktquote:Op zondag 14 september 2025 10:23 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee door de oorzaak van de polarisatie weg te nemen.
Wat wil je dan doen? Meer discussieren? Nog meer reclamespotjes met een gemengd gezin? Nog meer Netflix series? Denk je dat dat gaat helpen?
Ook bij extreem rechts volgen weleens zulke reacties. En ook bij links zal het met name de extreme variant zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dat laatste is onmogelijk en gaat nooit werken. Je gaat domme kaalkopjes niet wegkrijgen en hun gedachtengoed niet veranderen en dat geldt ook zeker niet voor strenge moslims bv.quote:Op zondag 14 september 2025 11:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso verstandiger dan je fantasie over etnisch zuiveren en ons compleet isoleren. Ook als het van geen kant werkt.
Maar wat het beste werkt is de idioten op de flanken gewoon lekker in hun sop gaar laten koken. Het gaat voor die types toch nooit goed genoeg zijn, dat heeft de geschiedenis vaak genoeg bewezen…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |