SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ken heel die reclame nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik had "Hallo, ik ben Eva!" als TT verwacht!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Wanneer komt de geliefde, ToT?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die linksen zijn echt sick-fucks.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ook op de Nederlandse Reddit-groepen wordt deze moord luid toegejuicht![]()
Over iets meer dan 3 weken!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Wanneer komt de geliefde, ToT?![]()
![]()
Oh mooi! Heb je MiniToTGod in de herstvakantie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beter ja!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
Hier op Fok trouwens ook hoor. Danny heeft er al meerdere op Fok-vakantie gestuurd.![]()
50/50.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh mooi! Heb je MiniToTGod in de herstvakantie?
[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 12-09-2025 19:40:25 ]![]()
Jawel!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt dit een beetje op een bbq?![]()
![]()
Je schrijft alles daarover wel op in een dossier lijkt me?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
50/50.
Zijn moeder zal zich wel weer ziek melden om genoeg vrije dagen te hebben om hem te kunnen zien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ze zich ziek meldt heeft niets met mij te maken is mij al verteld; als op papier staat dat hij voor de helft bij haar moet zijn, is het mijn plicht daar voor te zorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je schrijft alles daarover wel op in een dossier lijkt me?
[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 12-09-2025 19:40:14 ]![]()
Komt ze vanzelf wel ooit eens achterquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze zich ziek meldt heeft niets met mij te maken is mij al verteld; als op papier staat dat hij voor de helft bij haar moet zijn, is het mijn plicht daar voor te zorgen. Dat ze haar werk zit te belazeren is niet mijn probleem.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het gaat al een aantal jaren goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt ze vanzelf wel ooit eens achter![]()
dat si niet slim neequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vergeten Nerve en Energy op te maken voor mijn UK reis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanmorgen ook al zo'n top actie.
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Vanmorgen ook al zo'n top actie.
Wilde de helft van de Hogwarts set naar beneden brengen. Valt onderweg die hele toren kapot op de grondAiiiii!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: