SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je schreef zijn normale naam met dubbel n hequote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, kan alleen geen umlaut op dit tobo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh kan, weet niet hoe je het schrijft maar dan heb jij gewonnen. Leuke grap Hema.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je schreef zijn normale naam met dubbel n heHad ik zelf niet beter kunnen verzinnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah dan slaap ik vanavond niet meer, ik zet gewoon een dikke bak koffie en trek hem door tot 21.quote:![]()
eigenschuldquote:
Kan ook Ja. vannacht lekker lang doorslapenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah dan slaap ik vanavond niet meer, ik zet gewoon een dikke bak koffie en trek hem door tot 21.![]()
![]()
Tobo @hemarookworstquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat was de grap ook, kan alleen geen umlaut op dit tobo.![]()
![]()
Vanmiddag wel de assessments voor de sollicitatie gedaan. Zat er ook een IQ test bij.
Ben benieuwd of die hoger is dan 80 met mijn gare bek.![]()
![]()
![]()
Minimaal 150quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
Vanmiddag wel de assessments voor de sollicitatie gedaan. Zat er ook een IQ test bij.
Ben benieuwd of die hoger is dan 80 met mijn gare bek.![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
139 is het normaal, maar nu niet![]()
Snikkel Klavierquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
SniKla, vrij naar #ToonHermans @:hemarookworst
Klinkt als iets van de Ikea![]()
![]()
Ben er ook nog niet helemaal vanafquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Het heerst wel he dat snotteren![]()
Heb nergens last van gelukkigquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet helemaal vanafUw ADH vitamine Worst
Houden zoquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nergens last van gelukkig![]()
Lang geleden dat ik snotterig wasquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Het heerst wel he dat snotteren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helaas, ook ik ben gepakt de snotduivelquote:![]()
Thanks!
Ja ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snotterig wasUw ADH vitamine Worst
Moest je me maar niet zoenenquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik snotterig was![]()
![]()
Jij wilde het zo graag, daar kon ik geen nee tegen zeggenquote:
Dat klopt dan wel weerquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij wilde het zo graag, daar kon ik geen nee tegen zeggen![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nog wat spannends te beleven hier?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wrappiequote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nog wat spannends te beleven hier?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Een bolkje hier, een bolkje daarquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nog wat spannends te beleven hier?![]()
Scherfquote:
Lungen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nog wat spannends te beleven hier?
https://www.ad.nl/dordrec(...)kilometer~ab0d70a34/![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom maar door met de paint diarree![]()
![]()
Knapquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Lungen?
https://www.ad.nl/dordrec(...)kilometer~ab0d70a34/
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ik ga naar de Sterrenwachtquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Nog wat spannends te beleven hier?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Waarom zijn sommige Amerikaanse youtube-kanalen ineens in het NederlandsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is het niet nagesynchroniseerd ?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom zijn sommige Amerikaanse youtube-kanalen ineens in het Nederlands
In mijn youtube app zijn opeens alle titels vertaald naar NederlandsUw ADH vitamine Worst
Ja, door AI, klinkt voor geen meter, ik wil gewoon Engelsquote:
Huh dat is wel heel raarquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, door AI, klinkt voor geen meter, ik wil gewoon Engels
Heb je een youtube link, kan ik even testen of dat hier ook zo is.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zal dat zo ook eens checken, mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
In mijn youtube app zijn opeens alle titels vertaald naar Nederlands"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat is wel heel raar
Heb je een youtube link, kan ik even testen of dat hier ook zo is..Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja heel stomquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
In mijn youtube app zijn opeens alle titels vertaald naar Nederlands![]()
Ik weet hoe je dat oplost.. klik op het tandwiel en je ziet Audio track staan zet dat naar Orginele Engelsquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@hemarookworst probeer dit eens
Dat komt doordat YouTube **automatisch titels en beschrijvingen vertaalt** op basis van je ingestelde taal en locatie.
YouTube gebruikt daarvoor AI en machine-vertaling. Het idee is dat je sneller zou snappen waar een video over gaat, ook al is de originele titel in een andere taal. Sinds kort rolt YouTube die functie breder uit, waardoor steeds meer Engelstalige video’s een Nederlandse titel laten zien.
🔧 Als je liever de originele (Engelse) titels wilt zien, kun je dit proberen:
1. Ga in de app naar **Instellingen** → **Algemeen** → **Taal en locatie**.
2. Zet de **taal van YouTube** op *English* (of Engels – Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten).
3. Soms helpt het ook om de **app-taal van je telefoon** op Engels te zetten, omdat de YouTube-app die voorkeur volgt.
👉 Nadeel: je hele app staat dan in het Engels, maar je krijgt wel de originele titels te zien.
Wil je dat ik je een stap-voor-stap handleiding maak om de automatische vertalingen uit te zetten (zover dat mogelijk is in de app)?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb ik niet op mn chromecastquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet hoe je dat oplost.. klik op het tandwiel en je ziet Audio track staan zet dat naar Orginele Engels
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is die Steven King film toch? Doodeng.
Staat dat niet in de balk waar ook play en het geluidicoontje?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik gebruik Smarttubequote:Op vrijdag 12 september 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat dat niet in de balk waar ook play en het geluidicoontje?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pannenkoeken met spek en kaasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bedoel je dat je in **SmartTube (de alternatieve YouTube-app voor Android TV/Firestick)** de **audiotrack** wilt veranderen, bijvoorbeeld bij video’s die meerdere talen hebben?quote:
👉 Zo doe je dat:
1. **Start de video** in SmartTube.
2. **Druk op de OK/Enter-knop** of de menuknop van je afstandsbediening zodat de bedieningsbalk onderin verschijnt.
3. Ga naar het **tandwiel-icoon (instellingen voor die video)**.
4. Kies **Audio track** (of “Audiotrack” / “Audio language”, afhankelijk van je SmartTube-versie).
5. Selecteer de gewenste taal of track.
⚠️ Let op: niet elke video heeft meerdere audiotracks. Vaak werkt dit alleen bij officiėle films, series of livestreams waar YouTube zelf meerdere talen aanbiedt.
Wil je dat ik ook uitleg hoe je **ondertiteling** erbij kan zetten of veranderen in SmartTube?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze vrouw hequote:Op vrijdag 12 september 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedoel je dat je in **SmartTube (de alternatieve YouTube-app voor Android TV/Firestick)** de **audiotrack** wilt veranderen, bijvoorbeeld bij video’s die meerdere talen hebben?
👉 Zo doe je dat:
1. **Start de video** in SmartTube.
2. **Druk op de OK/Enter-knop** of de menuknop van je afstandsbediening zodat de bedieningsbalk onderin verschijnt.
3. Ga naar het **tandwiel-icoon (instellingen voor die video)**.
4. Kies **Audio track** (of “Audiotrack” / “Audio language”, afhankelijk van je SmartTube-versie).
5. Selecteer de gewenste taal of track.
⚠️ Let op: niet elke video heeft meerdere audiotracks. Vaak werkt dit alleen bij officiėle films, series of livestreams waar YouTube zelf meerdere talen aanbiedt.
Wil je dat ik ook uitleg hoe je **ondertiteling** erbij kan zetten of veranderen in SmartTube?
![]()
Toevallig zag ik net ook iets over Smarttube in een ander topic.
Ik probeerde het op m'n Samsung tv te installeren, maar die accepteert blijkbaar geen onbekende apps en je kunt niet in de settings veranderen dat hij dat wel moet doen.![]()
Marillequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
LievGTPquote:
Nja je had zelf dat ook wel aan chatgpt kunnen vragenquote:
Maar jij deed dat veel beterquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja je had zelf dat ook wel aan chatgpt kunnen vragen
marille is toch geen nederlands woord lieve schatquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jogert ook nietquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
marille is toch geen nederlands woord lieve schat![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Pottenbakmeisje is wegquote:
Waren liefdevolle spankjes hoorquote:
Yoghurtquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar staat jogurt he![]()
hoe zeg je in nederland?
gedraaide melk ?
yoghurtquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar staat jogurt he![]()
hoe zeg je in nederland?
gedraaide melk ?
Lovely spanks?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waren liefdevolle spankjes hoor
Oh dan is t goedquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waren liefdevolle spankjes hoor
Liever aardbei of gewoon puur of met cruesliquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
banaantje erdoor
beetje honing
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Liever aardbei of gewoon puur of met cruesli
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heeft SmartTube geen reclames?
in NL is yoghurt vaak wat zuurquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn niet, waarom zuur? dann is het opgelopen
Nooit gegeten eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook geen bananenpannenkoek ?
lekker hoor
Wow nice, dan kan ik eindelijk youtube gebruiken op mijn Chromecastquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Helemaal nietsen skipt ook reclames binnen een video zelf
Ik lees nu dat er zure en minder zure soorten zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn niet, waarom zuur? dann is het opgelopen
Hema wat zeg jij nouquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan jou gek laten worden op mijn banaan
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar buurman hema wat zeg je nu?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Yep, installatie is redelijk simpel en werkt echt goedquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow nice, dan kan ik eindelijk youtube gebruiken op mijn Chromecast
Vanuit Play Store?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, installatie is redelijk simpel en werkt echt goed
Die kat was gewoon aan het fitnessenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:07 schreef mario390 het volgende:
irgendwie lief
https://twitter.com/i/status/1966182011909058672
Lekker shaken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bedoel dat ik een lekkere bananen milkshake ga maken he
Brengt dat alle jongens naar jouw tuin?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bedoel dat ik een lekkere bananen milkshake ga maken he
Wie is Ulrich?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef mario390 het volgende:
van gematsche banaan moet ik ulrich roepen
ja maar en rolltreppe is niet vor en katzquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die kat was gewoon aan het fitnessen
Ja die zijn inderdaad niet voor de poes, nee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar en rolltreppe is niet vor en katz
dat kann boos uitgaan
Hoe installeer ik een APK op een Chromecast dan. Dat ding heeft geen USB?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
https://github.com/yuliskov/SmartTube
Liever ander soort volkquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Brengt dat alle jongens naar jouw tuin?
Kelisquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Brengt dat alle jongens naar jouw tuin?
is natuurlijk ook weer zoquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar en rolltreppe is niet vor en katz
dat kann boos uitgaan
linkse terroristenquote:
Geen infinity pool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Staat beschreven op die pagina, een beetje naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe installeer ik een APK op een Chromecast dan. Dat ding heeft geen USB?
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen infinity pool.
Was wel gaaf geweest ja. Volgende huis krijgt er een. Ik ga nu een BBQ maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, ga ik morgen eens even voor zitten. Thanks!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Staat beschreven op die pagina, een beetje naar beneden scrollen
heb je het uitgeprobeert?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:11 schreef mario390 het volgende:
als je wurgt hoort zich dat zo an als
je de naam ulrich roept
Schiet je wel een beetje op, ik heb honger.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was wel gaaf geweest ja. Volgende huis krijgt er een. Ik ga nu een BBQ maken.
Ik had voorheen Youtube Premium, maar ze vonden dat ik moest bewijzen dat ik in Argentiniė woonde, en ging ineens van 1 euro per maand naar 12 ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Top, ga ik morgen eens even voor zitten. Thanks!
Kwam er een tegen op Bumble met roze haar, die zoekt iemand om met haar mee lopen met haar activismequote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwam er een tegen op Bumble met roze haar, die zoekt iemand om met haar mee lopen met haar activisme
ik heb geen idee wat je wurgt op een moment dat er ulrich uit je mond komtquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Als-ie z'n wormpje an het wurgen is? "ULRIIIIIICH!!!!"
Asha ten Broekquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwam er een tegen op Bumble met roze haar, die zoekt iemand om met haar mee lopen met haar activisme
Rubberen Robbie?quote:
Yup....quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem links in een notendop
voor je het weet plakt ze je vast op de snelwegquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar leek ze best wel op ja
"Mijn uitleg komt later, die moet ik eerst nog even verzinnen"quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup....
En die vent nu: "Ja ik zal wel een keer uitleggen waarom ik dit deed, maar ik zat echt niet te juichen om zijn dood, maar mijn leven is nu in gevaar dus leg ik later wel een keer uit waarom ik zo reageerde, maar ik was echt niet aan het juichen hoor!"
Gelukkig niet per ongeluk naar rechts geswipedquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor je het weet plakt ze je vast op de snelweg![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig niet per ongeluk naar rechts geswiped
Yup en yup!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
"Mijn uitleg komt later, die moet ik eerst nog even verzinnen"
De VS stevent af op een burgeroorlog
In een tijd waarin mensen hun hele leven kunnen verneuken door een baseball van een kind af te pakken... ik denk dat dit niet vergeten gaat worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup en yup!
Overigens kan hij ook denken dat als hij maar lang genoeg wacht, dat de mensen hem wel weer vergeten.
Oh hier op FOK! zijn ook meerderen die er absoluut niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef MooieTop6 het volgende:
Ook op de Nederlandse Reddit-groepen wordt deze moord luid toegejuicht
En vervolgens moeten we wel weer met zijn allen huilen van zo'n figuur als er een Hamas-terrorist wordt opgeblazenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hier op FOK! zijn ook meerderen die er absoluut niet rouwig om zijn.
Sommigen serieus ook: "Hij was toch zo'n voorvechter van vrijheid van meningsuiting? Nou, dat wij zijn dood toejuichen is ook vrijheid van meningsuiting dus zou hij dat 100% gesteund hebben!"
Aan de andere kant hoor je weinig mensen meer over de Epstein-files praten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
In een tijd waarin mensen hun hele leven kunnen verneuken door een baseball van een kind af te pakken... ik denk dat dit niet vergeten gaat worden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup en yup!
Overigens kan hij ook denken dat als hij maar lang genoeg wacht, dat de mensen hem wel weer vergeten.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En vervolgens moeten we wel weer met zijn allen huilen van zo'n figuur als er een Hamas-terrorist wordt opgeblazen
Hij kan Asha ten broeke aanschrijven tochquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
@:hemarookworst misschien is het een leuke match voor @:kree heeft hij wat te discussiėren
Ja YouTube met advertenties is gewoon niet te kijken. Ik ben nog even aan het bouwen maar dan ga ik er even goed voor zitten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had voorheen Youtube Premium, maar ze vonden dat ik moest bewijzen dat ik in Argentiniė woonde, en ging ineens van 1 euro per maand naar 12 ofzo
Gelijk opgezegd natuurlijk en deze app geinstalleerd
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij kan Asha ten broeke aanschrijven toch
Mja, de Epstein-files zijn ineens een Hoax, en Trump was een geheim agent die zich met Epstein ophield om hem ten val te kunnen brengen, volgens de leider van de Republikeinen in het Huis van Afgevaardigdenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoor je weinig mensen meer over de Epstein-files praten.
Baseball-dame en die CEO met het petje waren de nieuwste hypes.
"Hallo, ik ben Eva!"quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja YouTube met advertenties is gewoon niet te kijken. Ik ben nog even aan het bouwen maar dan ga ik er even goed voor zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |