abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218751400
Ik zit nu in mijn eindexamenjaar en wat is dat een kutvak zeg :')

Elke keer dat je de les in moet, zit je opgesloten bij een docent met een wat groter postuur en een haarlijn die er niet bepaald beter op geworden is. Je zit er een heel uur, maar leert werkelijk niks. Die man vertelt nauwelijks iets, en zodra je de klas weer uitloopt, ben je geen steek wijzer dan toen je binnenkwam.

En dan de stof zelf _O-. Bah, al die lijnen en grafieken maken me echt krankjorum. Wat heb je nou aan een kettingregel of een integraal? “Bereken de magnitude van de vector met behulp van Pythagoras.” Sodemieter eens op met zulke vragen. Wanneer ga je dat nou ooit gebruiken? Het enige wat ik nodig heb is optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen.

De laatste keer dat ik überhaupt iets met wiskunde deed was de stelling van Pythagoras gebruiken toen ik op vakantie was. ik moest een kruising overstreken en nam de lange zijde i.p.v. twee korte zijdes.
Remember! Reality's an illusion, the universe is a hologram, buy gold! Byeeee!
pi_218751545
Skill issue
  vrijdag 12 september 2025 @ 16:56:06 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218751552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:40 schreef Spermageddon het volgende:
Ik zit nu in mijn eindexamenjaar en wat is dat een kutvak zeg :')

Elke keer dat je de les in moet, zit je opgesloten bij een docent met een wat groter postuur en een haarlijn die er niet bepaald beter op geworden is. Je zit er een heel uur, maar leert werkelijk niks. Die man vertelt nauwelijks iets, en zodra je de klas weer uitloopt, ben je geen steek wijzer dan toen je binnenkwam.

En dan de stof zelf _O-. Bah, al die lijnen en grafieken maken me echt krankjorum. Wat heb je nou aan een kettingregel of een integraal? “Bereken de magnitude van de vector met behulp van Pythagoras.” Sodemieter eens op met zulke vragen. Wanneer ga je dat nou ooit gebruiken? Het enige wat ik nodig heb is optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen.

De laatste keer dat ik überhaupt iets met wiskunde deed was de stelling van Pythagoras gebruiken toen ik op vakantie was. ik moest een kruising overstreken en nam de lange zijde i.p.v. twee korte zijdes.
De lange zijde is wellicht korter, maar er ligt wel meer gevaar op de loer. Je zult een basis van de Undead moeten doorkruisen of moeten vernietigen.
De 2 korte zijdes zijn in totaal langer van lengte, maar zijn relatief veiliger. Groot voordeel is het rustpunt op de helft, maar wees gewaarschuwd voor hinderlagen! Bandieten en Undead patrouilles zijn veel actief op deze route.

Succes!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218751565
Ik gebruik Pythagoras nog wel eens als ik een omheining plaats en even een rechte hoek moet uitmeten. Dan doe ik een 3-4-5'je.

Maar bij wiskunde leer je het meeste bij het maken van de oefeningen. Niks blokken en woordjes stampen, gewoon lekker doen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218751620
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:55 schreef Evangelion het volgende:
Skill issue
Het is ook het enige vak waar ik een skill issue in heb :') _O-

Ik haal voor filosofie, aardrijkskunde, geschiedenis etc. etc. makkelijk achten want ik kan goed mijn argumenten formuleren, maar bij wiskunde gaat het altijd mis want je kan 1 ding in jouw argument fout hebben en dan valt het hele kaartenhuis in elkaar _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Spermageddon op 12-09-2025 17:23:32 ]
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:03:46 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218751630
Spermakunde
Want het wetboek ken ik ook
pi_218751635
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De lange zijde is wellicht korter, maar er ligt wel meer gevaar op de loer. Je zult een basis van de Undead moeten doorkruisen of moeten vernietigen.
De 2 korte zijdes zijn in totaal langer van lengte, maar zijn relatief veiliger. Groot voordeel is het rustpunt op de helft, maar wees gewaarschuwd voor hinderlagen! Bandieten en Undead patrouilles zijn veel actief op deze route.

Succes!
Bedankt!
pi_218751657
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
Ik gebruik Pythagoras nog wel eens als ik een omheining plaats en even een rechte hoek moet uitmeten. Dan doe ik een 3-4-5'je.

Maar bij wiskunde leer je het meeste bij het maken van de oefeningen. Niks blokken en woordjes stampen, gewoon lekker doen.
Dat merk ik ja, je moet meer het gedrag van de functies begrijpen i.p.v. de formules instampen. Natuurlijk is dat deel van het proces, zoals het onthouden hoe je moet differentiëren, maar je gaat het pas echt begrijpen wat een differentiequotiënt inhoudt.
pi_218751664
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Spermakunde
Ik sla cum laude op je moeder
pi_218752318
zo snel mogelijk stoppen met school, en de kapitaalmarkt op gaan. meteen in het diepe gooien
pi_218752344
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:
zo snel mogelijk stoppen met school, en de kapitaalmarkt op gaan. meteen in het diepe gooien
Als ik mijn vwo-diploma heb, dan ga ik sowieso een tussenjaar nemen, even wat geld verdienen en een beetje reizen.

Of ik kan na mijn tussenjaar mbo elektrotechnicus volgen en daarmee dikke cash verdienen i.p.v. een waardeloze communicatie of filosofie studie volgen aan de universiteit _O-
pi_218752644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:02 schreef Spermageddon het volgende:

[..]
Het is ook het enige vak waar ik een skill issue in heb :') _O-

Ik haal voor filosofie, aardrijkskunde, geschiedenis etc. etc. makkelijk achten want ik kan goed mijn argumenten formuleren, maar bij wiskunde gaat het altijd mis want je kan 1 ding in jouw argument fout hebben en dan valt het hele kaartenhuis in elkaar _O-
Ik heb nog nooit een wiskundeleraar gehad die alleen naar het eindantwoord keek. Het uiteindelijke antwoord is nog geen kwart van de punten. Ik heb zelfs wel eens punten ontvangen voor iets wat ik had doorgehaald, omdat ik klem kwam te zitten in de beredenering.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2025 @ 18:53:22 #13
38148 crew  Innisdemon
pi_218752692
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:14 schreef Spermageddon het volgende:

[..]
Als ik mijn vwo-diploma heb, dan ga ik sowieso een tussenjaar nemen, even wat geld verdienen en een beetje reizen.

Of ik kan na mijn tussenjaar mbo elektrotechnicus volgen en daarmee dikke cash verdienen i.p.v. een waardeloze communicatie of filosofie studie volgen aan de universiteit _O-
^O^
Slim. Vaklui kunnen momenteel inderdaad goud geld verdienen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_218752709
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit een wiskundeleraar gehad die alleen naar het eindantwoord keek. Het uiteindelijke antwoord is nog geen kwart van de punten. Ik heb zelfs wel eens punten ontvangen voor iets wat ik had doorgehaald, omdat ik klem kwam te zitten in de beredenering.
Ja, het ding is met wiskunde is dat je het bewijs goed moet beredeneren, want dat is veel belangrijker dan het uiteindelijke antwoord.

Sommige antwoorden zijn meer baanbrekend dan andere antwoorden. Als ik mijn eigen stelling verzin en dat bewijs, dan kan ik dat in andere situaties toepassen dan als ik een integraal bereken en een bepaald nummer terugkrijg. Natuurlijk zijn integralen overal toepasbaar, maar het bewijzen van de stelling zelf is meer aanzienlijk dan wat je ermee kan in mijn mening.
pi_218752904
quote:

[..]

Dat laatste. Prima idee. ^O^
pi_218753415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef Spermageddon het volgende:

[..]
Ja, het ding is met wiskunde is dat je het bewijs goed moet beredeneren, want dat is veel belangrijker dan het uiteindelijke antwoord.

Sommige antwoorden zijn meer baanbrekend dan andere antwoorden. Als ik mijn eigen stelling verzin en dat bewijs, dan kan ik dat in andere situaties toepassen dan als ik een integraal bereken en een bepaald nummer terugkrijg. Natuurlijk zijn integralen overal toepasbaar, maar het bewijzen van de stelling zelf is meer aanzienlijk dan wat je ermee kan in mijn mening.
Heb je ge-chatgpt't? :{
pi_218753566
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Heb je ge-chatgpt't? :{
Nee :/
pi_218753591
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:53 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
^O^
Slim. Vaklui kunnen momenteel inderdaad goud geld verdienen.
Soms is een simpele bezigheid genoeg om gelukkig te zijn
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 20:19:15 #19
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_218753638
Niet gewoon elke wiskundeles het klaslokaal kort en klein slaan en zeggen dat je het voor de palestijnen doet :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_218753656
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:19 schreef Plompzakker het volgende:
Niet gewoon elke wiskundeles het klaslokaal kort en klein slaan en zeggen dat je het voor de palestijnen doet :')
Ik zou gewoon lekker worteltrekken in de klas. Dat is gewoon plezier in het kwadraat
  vrijdag 12 september 2025 @ 20:42:11 #21
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218753897
Gisteren nog je moeder 3x23 geneukt
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_218753959
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:42 schreef Hogwarts het volgende:
Gisteren nog je moeder 3x23 geneukt
3x23 = 6+9x6+9
pi_218755082
quote:

[..]

als je wat beter in wiskunde was, kon je ook technische natuurkunde of electrotechniek gaan studeren en nog veel meer geld pakken en prof dr. ing. spermaklodder op je naamkaartje zetten
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_218755168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Maar daar leer je niets over tijdens de lessen economie op school. Hoop saaie shit over conjuncturen en arbeidsproductiviteit, maar gewoon praktische zaken zoals je geld voor je laten werken moet je zelf maar te laat achter komen zodat je aan het eind van de rit een hoop geld mist. Bijna alsof dat de bedoeling is.
pi_218755185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:59 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
als je wat beter in wiskunde was, kon je ook technische natuurkunde of electrotechniek gaan studeren en nog veel meer geld pakken en prof dr. ing. spermaklodder op je naamkaartje zetten
Daar ben ik te dom voor _O- Ik ben alleen goed in het aanraken van mijn dollo, wat op het minst loodrecht staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')