Zap naar NPO2.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
De hele laatste 5 kilometer becommentarieerd vanuit het perspectief Philipsen.
Ze leveren wel!quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat heb je als gedoodverfde favoriet. En het was toch ook gewoon perfect uitgevoerd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat leek me wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Slobeend het volgende:
Zag ik Biermans zigzaggend naar de 4e plek gaan?
Lijkt mij welquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Slobeend het volgende:
Zag ik Biermans zigzaggend naar de 4e plek gaan?
Die beurt van Rickaert in twee delen was al geen kattenpis en daarna Planckaert voor de rode loper.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Alpecin doet dit toch echt meesterlijk.
Vergelijk dat met het broddelwerk van Lidl-Trek.
Mes' eigen schuld, met z'n Norsgaard.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Alpecin doet dit toch echt meesterlijk.
Vergelijk dat met het broddelwerk van Lidl-Trek.
KOCK?quote:
Iewl vleesquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Han is in de Ardennen, 't is wel gelijk Ham ;-)
Je vriendje Krauw meenemen in plaats van een Gibbons of een Kirsch is een keuze.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mes' eigen schuld, met z'n Norsgaard.
Van wat ik las is dat die van de ploeg thuis mochten blijven omdat ze weggaan bij de ploeg. Mes was daar zelf ook niet al te blij mee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vriendje Krauw meenemen in plaats van een Gibbons of een Kirsch is een keuze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |