Lijkt mij welquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Slobeend het volgende:
Zag ik Biermans zigzaggend naar de 4e plek gaan?
Die beurt van Rickaert in twee delen was al geen kattenpis en daarna Planckaert voor de rode loper.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Alpecin doet dit toch echt meesterlijk.
Vergelijk dat met het broddelwerk van Lidl-Trek.
Mes' eigen schuld, met z'n Norsgaard.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Alpecin doet dit toch echt meesterlijk.
Vergelijk dat met het broddelwerk van Lidl-Trek.
KOCK?quote:
Iewl vleesquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Han is in de Ardennen, 't is wel gelijk Ham ;-)
Je vriendje Krauw meenemen in plaats van een Gibbons of een Kirsch is een keuze.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mes' eigen schuld, met z'n Norsgaard.
Van wat ik las is dat die van de ploeg thuis mochten blijven omdat ze weggaan bij de ploeg. Mes was daar zelf ook niet al te blij mee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vriendje Krauw meenemen in plaats van een Gibbons of een Kirsch is een keuze.
Gibbons gaat met pensioen, beetje streng om hem dan thuis te laten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van wat ik las is dat die van de ploeg thuis mochten blijven omdat ze weggaan bij de ploeg. Mes was daar zelf ook niet al te blij mee.
Zo'n Kirsch kan je toch altijd gebruiken. Die vond ik dit voorjaar echt heel goed.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gibbons gaat met pensioen, beetje streng om hem dan thuis te laten.
Mooie grotten daarquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Han is in de Ardennen, 't is wel gelijk Ham ;-)
Lidl-Trek is sowieso een rare ploeg. Ik las toevallig vandaag dat ze Amanuel eerst geen nieuw contract geven omdat hij te stil was, daarom zou hij niet goed in de ploeg passen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n Kirsch kan je toch altijd gebruiken. Die vond ik dit voorjaar echt heel goed.
Dat verhaal over Amanuel was toch wel bekend? Of is dit al weer de tweede keer dat ze hem dit flikken?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lidl-Trek is sowieso een rare ploeg. Ik las toevallig vandaag dat ze Amanuel eerst geen nieuw contract geven omdat hij te stil was, daarom zou hij niet goed in de ploeg passen.Toch maar wel een nieuw contract gegeven en nu brommert hij iedere dag zonder een woord te zeggen op kop.
Nee, dit gaat om begin vorig jaar. Het was mij niet bekend dat het niet om zijn kwaliteiten ging maar om zijn introverte karakter.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat verhaal over Amanuel was toch wel bekend? Of is dit al weer de tweede keer dat ze hem dit flikken?
En ik maar denken dat een vorm van autisme juist een pre was als wielrenner.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lidl-Trek is sowieso een rare ploeg. Ik las toevallig vandaag dat ze Amanuel eerst geen nieuw contract geven omdat hij te stil was, daarom zou hij niet goed in de ploeg passen.Toch maar wel een nieuw contract gegeven en nu brommert hij iedere dag zonder een woord te zeggen op kop.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n Kirsch kan je toch altijd gebruiken. Die vond ik dit voorjaar echt heel goed.
En daarom gaan we nu vol voor Ayuso!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |