SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🤐Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog altijd dat pottenbakken in de OP
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja de kids kunnen niet zonderquote:Op donderdag 11 september 2025 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
Nog altijd dat pottenbakken in de OP
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag weg, w.m.b.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
Nog altijd dat pottenbakken in de OPHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Irritant jaquote:Op donderdag 11 september 2025 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
Nog altijd dat pottenbakken in de OPWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Volgens moeder Jan Smit is alles weg.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Achja, duurt nog even paar jaar voor de kinders de mooiere dingen des leven kunnen waarderenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oud is maar een mening.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
De gastendoekjesquote:Op donderdag 11 september 2025 21:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Volgens moeder Jan Smit is alles weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: