hoe jij op mij overkomt ben je volgens mij gewoon een leuke vrouwquote:Op donderdag 11 september 2025 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben nooit Miss materiaal geweest, dus niet zo mooi als zij. Maar als ik zo door m'n oude FB foto's ga, dan zie ik een mooie jonge vrouw.
Nu ben ik gewoon een oud wijf met haar op de tanden en alles.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 september 2025 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft hij deze niet in elkaar gemept?
Miss Limburg?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit is zij dus ook?![]()
https://www.morsum-magnif(...)Miss_Limburg_PDF.pdf
Vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar dat terzijde.
Voor Fokkers goed genoeg dus...quote:Op donderdag 11 september 2025 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben nooit Miss materiaal geweest, dus niet zo mooi als zij. Maar als ik zo door m'n oude FB foto's ga, dan zie ik een mooie jonge vrouw.
Nu ben ik gewoon een oud wijf met haar op de tanden en alles.
Je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja OK.. maar toch, ik gun haar een beter leven, zelfs al heeft ze zichzelf dit aangedaan.
Overigens is ze redelijk geraffineerd te werk gegaan met vervalste facturen en alles:
https://www.standard.co.u(...)-court-b1246885.html
Die hele oude eerste denk ik. Van voor 1994 in ieder gevalquote:
2D of 3D???quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Die hele oude eerste denk ik. Van voor 1994 in ieder geval
quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe jij op mij overkomt ben je volgens mij gewoon een leuke vrouw
niet zo onaardig over jezelf doen, dat doen andere wel
In ieder geval haar familie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:42 schreef Ericr het volgende:
Zo te zien dezelfde Nabila H. Bijna twintig jaar terug al aan het frauderen.
Nahhh, ik weet niet of ik dit wel een celstraf waard vind, zelfs al heeft ze facturen vervalst. Eigenlijk zou dit geen verschil moeten maken, maar misschien zou het anders zijn als ze een kwetsbaar persoon had opgelicht. Edgar Davids kan wel tegen een stootje.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al.
Geraffineerd te werk
Dus voorbedachte rade, dus lekker de cel in...
Ze zal het wel verdiend hebben in bed? Of wat bedoel je? Was haar kunst toch niet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nahhh, ik weet niet of ik dit wel een celstraf waard vind, zelfs al heeft ze facturen vervalst. Eigenlijk zou dit geen verschil moeten maken, maar misschien zou het anders zijn als ze een kwetsbaar persoon had opgelicht. Edgar Davids kan wel tegen een stootje.
Hij miste ze 3 jaar na verdwijnen en daarna heeft het dus nog een tijd geduurd voor hij dat berichtje kreeg.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zal wel heel innemend zijn geweest want zo knap vind ik haar niet, ook niet die 20 jaar terug bij de missverkiezing.
En was dan ook geen topkunst, 37 stukken voor 212k en Davids kwam er pas 3 jaar later achter?
Als die geen Instagram bericht zou hebben gehad had die zo nooit gemist, denk ik maar zo.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zal wel heel innemend zijn geweest want zo knap vind ik haar niet, ook niet die 20 jaar terug bij de missverkiezing.
En was dan ook geen topkunst, 37 stukken voor 212k en Davids kwam er pas 3 jaar later achter?
Als die geen Instagram bericht zou hebben gehad had die zo nooit gemist, denk ik maar zo.![]()
Zie dit stukje:quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:54 schreef Twiitch het volgende:
Als je er pas jaren na dato achter komt dan kun je het missen moet je maar denken
Als hij die kunst meer als een soort belegging had en dacht dat ze in een kluis waren dan is het niet zo vreemd.quote:De oud-middenvelder was sindsdien in de veronderstelling dat zijn kunstwerken in een beveiligde opslag waren opgeborgen.
Das een kerelquote:Op donderdag 11 september 2025 22:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit is zij dus ook?![]()
Vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar dat terzijde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |