Dit klinken wel AI-antwoorden. Serieus, ik verbaas me over de hoeveelheid AI-crap die tegenwoordig in gave video's zitten. 'De Nationale Leeuw' had het laatst ook in die Ondergang van Telekids-video, zoveel onjuistheden. Hou op met me.quote:Op zondag 14 september 2025 17:01 schreef Writersright het volgende:
Ondanks dat het een superfan betreft, klopt het niet helemaal wat hij zegt over de Plaaggeest met claims dat de Plaaggeest het circus stal en banden liet leeglopen. Denk dat het ook wat zenuwen zijn.
Dit klinken wel AI-antwoorden. Serieus, ik verbaas me over de hoeveelheid AI-crap die tegenwoordig in gave video's zitten. 'De Nationale Leeuw' had het laatst ook in die Ondergang van Telekids-video, zoveel onjuistheden. Hou op met me.quote:Op zondag 14 september 2025 17:01 schreef Writersright het volgende:
Ondanks dat het een superfan betreft, klopt het niet helemaal wat hij zegt over de Plaaggeest met claims dat de Plaaggeest het circus stal en banden liet leeglopen. Denk dat het ook wat zenuwen zijn.
Het verhaal al eerder gehoord (of gelezen in volgens mij Aads biografie).quote:Op zondag 14 september 2025 23:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Een leuk feitje. Bij de scène uit De Huilende Professor, waarbij Bassie en Adriaan van de klif springen, terwijl ze worden achtervolgd door het leger aan gehypnotiseerde soldaten, hebben ze in het echt sex-opblaaspoppen gebruikt om die naar als stuntdouble naar beneden in zee te flikkeren....
Die video zag ik ook laatst. Dat hing echt met plakband aan elkaar. Als je echt de geschiedenis van Telekids wil lezen uit betrouwbare bron dan is dit boek, wat idd genoemd werd, een aanrader:quote:Op maandag 15 september 2025 22:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit klinken wel AI-antwoorden. Serieus, ik verbaas me over de hoeveelheid AI-crap die tegenwoordig in gave video's zitten. 'De Nationale Leeuw' had het laatst ook in die Ondergang van Telekids-video, zoveel onjuistheden. Hou op met me.
Nee helaas. Dit boek is ook aangehaald als bron, en staat eveneens barstensvol fouten. Als je serieus een niet bestaande datum aanhaalt omdat je te lui bent om even het bestaan van een kalenderdag te checken, dan ben je niet goed bezig (Zaterdag 4 september 1993 ja? Dat was toch echt 3).quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:00 schreef Writersright het volgende:
[..]
Die video zag ik ook laatst. Dat hing echt met plakband aan elkaar. Als je echt de geschiedenis van Telekids wil lezen uit betrouwbare bron dan is dit boek, wat idd genoemd werd, een aanrader:
[ afbeelding ]
Hoe zal zijn verjaardag eruit zien ? Allemalmaggies, dat zal ik even in de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op woensdag 17 september 2025 06:14 schreef DrDentz het volgende:
Bassie vandaag 90 jaar oud 🎉 Hieperdepiep zat op de stiep hoi hoi hoi!
Dat is jammer. Ik had gedacht dat met de betrokkenheid van Carlo, Irene en Daphny zoiets wel beter in elkaar had gezeten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee helaas. Dit boek is ook aangehaald als bron, en staat eveneens barstensvol fouten. Als je serieus een niet bestaande datum aanhaalt omdat je te lui bent om even het bestaan van een kalenderdag te checken, dan ben je niet goed bezig (Zaterdag 4 september 1993 ja? Dat was toch echt 3).
Ik denk een slagroomtaart als voorgerecht, als hoofdgerecht een slagroomtaart en dan een slagroomtaart als nagerechtquote:Op woensdag 17 september 2025 08:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe zal zijn verjaardag eruit zien ? Allemalmaggies, dat zal ik even in de binnenkant van mijn ogen bekijken![]()
Nee niet "ten ere daarvan". Die munt heeft Aad gewoon laten drukken om geld te verdienen. En nu gebruiken ze de verjaardag van Bas om het handeltje te promoten, ondanks dat de munt al bijna uitverkocht zou zijn.quote:
Waar doel je dan op?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:58 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom ziet hun merch er altijd vreselijk goedkoop uit?Het straalt eigen beheer uit.
Carlo had er heel weinig mee te maken - het was echt een project van Daphny en Irene, en die haalden er vervolgens twee jongens bij die heel erg de spotlights opzochten (cirkeltje rond; die twee waren namelijk ook deel van het drietal van die roadtrip-video op de Bassie en Adriaan-YouTubepagina, die met een zelfgekochte Honda Prelude naar Adriaan in Spanje toereden).quote:Op woensdag 17 september 2025 08:47 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had gedacht dat met de betrokkenheid van Carlo, Irene en Daphny zoiets wel beter in elkaar had gezeten.
Hear, fucking, hear. Ik denk alleen dat het een mooi licentiedealtje met Edel Collecties is.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Writersright het volgende:
[..]
Nee niet "ten ere daarvan". Die munt heeft Aad gewoon laten drukken om geld te verdienen. En nu gebruiken ze de verjaardag van Bas om het handeltje te promoten, ondanks dat de munt al bijna uitverkocht zou zijn.
Ze hebben niet eens hun best gedaan om de tekst te laten klinken alsof het door Bas geschreven/gezegd zou zijn.
Haast exploitatie zo'n foto.
Los daarvan ben ik benieuwd wat jullie van de munt vinden. Zelf zou ik het zonder kleur mooier vinden. De kleur steekt er op uit en laat het vreemd lijken doordat felle kleuren er uit steken en de huidskleur superbleek lijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |