Jup, daardoor heb ik me echt lang afgevraagd hoe het kon dat hij in de scène ervoor nog zo echt leek.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef Writersright het volgende:
Die verwarring was dan nog groter bij de achtervolging, met Wil Sibbelee opeens als Nep-Adriaan.
Die snor inderdaad, dat kan dan niet bassie zijn... Behalve als het een nepsnor is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:39 schreef Writersright het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je als kind (ondanks de snor) ook gefopt kan worden door B2 als Bassie. Die schmink is zo sterk gedaan, dat verbergt iedereen's gezicht.
Hoewel de Diamant niet mijn favoriete serie is, vind ik het idee dan de boeven leuk gedaan. En ondanks dat de logica niet helemaal klopt, (Bassie en Adriaan waren in de dierentuin met genoeg getuigen) maakt het persoonlijke element het wel spannender.
Eigenlijk wel raar dat ze dit zo gedaan hebben.quote:Op zondag 14 september 2025 09:35 schreef Japepk het volgende:
[ afbeelding ]
De foto uit het vorige topic waar we over praten
Iedere superfan weet dat fakir Achenebbisj de Plaaggeest aanstuurde.quote:Op zondag 14 september 2025 17:01 schreef Writersright het volgende:
Recent item over het "laatste" optreden in Hellendoorn:
Bekijk deze YouTube-video
Ondanks dat het een superfan betreft, klopt het niet helemaal wat hij zegt over de Plaaggeest met claims dat de Plaaggeest het circus stal en banden liet leeglopen. Denk dat het ook wat zenuwen zijn.
Ik verdenk sommige collegas van mij ervan zo te zijn aangenomen..quote:Op zondag 14 september 2025 20:35 schreef TLC het volgende:
Zouden ze tegenwoordig ook moeten doen ; als je bij het solliciteren eigenlijk nergens verstand van hebt dat je dan een leuk liedje mag zingen en dan alsnog aan de slag mag![]()
Piet Kooy is niet scherpste. Vlak daarvoor nam hij ook Douwe aan.quote:Op zondag 14 september 2025 20:35 schreef TLC het volgende:
Zouden ze tegenwoordig ook moeten doen ; als je bij het solliciteren eigenlijk nergens verstand van hebt dat je dan een leuk liedje mag zingen en dan alsnog aan de slag mag![]()
Sowieso knap van Douwe dat ie überhaupt nog kon werken aangezien hij opgevreten was door de tijgersquote:Op zondag 14 september 2025 23:07 schreef Writersright het volgende:
En om het nog erger te maken...Douwe..de kracht die er nog maar 1 a 2 dagen werkt moet de twee nieuwe krachten inwerken en in de gaten houden. Dit ipv ook maar iemand van het vele personeel dat er waarschijnlijk al langer werkt.
Daarom bedekt de Plaaggeest zichzelf met zwarte kleding. Om de littekens van de tijgers te verwerken.quote:Op maandag 15 september 2025 03:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Sowieso knap van Douwe dat ie überhaupt nog kon werken aangezien hij opgevreten was door de tijgers
Serieus?quote:Op maandag 15 september 2025 10:38 schreef Writersright het volgende:
[..]
Daarom bedekt de Plaaggeest zichzelf met zwarte kleding. Om de littekens van de tijgers te verwerken.
Of de Plaaggeest is letterlijk een soort geest. Dat verklaart wel zijn bovennatuurlijke prestaties zoals alle ramen van de stad in een nacht zwart kunnen verfen.
Da's er ook zo een van, als je het weet kun je het niet 'niet zien'.quote:Op zondag 14 september 2025 23:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Een leuk feitje. Bij de scène uit De Huilende Professor, waarbij Bassie en Adriaan van de klif springen, terwijl ze worden achtervolgd door het leger aan gehypnotiseerde soldaten, hebben ze in het echt sex-opblaaspoppen gebruikt om die naar als stuntdouble naar beneden in zee te flikkeren....
Briljant!
Ik wil niet weten hoe die pop eruit ziet met Bassies schmink op het gezicht
https://www.omroepwest.nl(...)kocht-in-rosse-buurt
Laten we het niet te vaak herhalen. Voor je het weet staan ze in de webshop bij Aad.quote:Op zondag 14 september 2025 23:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Een leuk feitje. Bij de scène uit De Huilende Professor, waarbij Bassie en Adriaan van de klif springen, terwijl ze worden achtervolgd door het leger aan gehypnotiseerde soldaten, hebben ze in het echt sex-opblaaspoppen gebruikt om die naar als stuntdouble naar beneden in zee te flikkeren....
Briljant!
Ik wil niet weten hoe die pop eruit ziet met Bassies schmink op het gezicht
https://www.omroepwest.nl(...)kocht-in-rosse-buurt
Dat geldt ook voor de serie in Griekenland, waarbij in bepaalde shots van de bus van buiten ipv de echte Bassie en Adriaan de poppen ziet zitten op hun plek. Volgens mij was dat in de scene waarin B2 en Japie ze spotten.quote:Op maandag 15 september 2025 11:01 schreef Japepk het volgende:
[..]
Da's er ook zo een van, als je het weet kun je het niet 'niet zien'.
Dit klinken wel AI-antwoorden. Serieus, ik verbaas me over de hoeveelheid AI-crap die tegenwoordig in gave video's zitten. 'De Nationale Leeuw' had het laatst ook in die Ondergang van Telekids-video, zoveel onjuistheden. Hou op met me.quote:Op zondag 14 september 2025 17:01 schreef Writersright het volgende:
Ondanks dat het een superfan betreft, klopt het niet helemaal wat hij zegt over de Plaaggeest met claims dat de Plaaggeest het circus stal en banden liet leeglopen. Denk dat het ook wat zenuwen zijn.
Dit klinken wel AI-antwoorden. Serieus, ik verbaas me over de hoeveelheid AI-crap die tegenwoordig in gave video's zitten. 'De Nationale Leeuw' had het laatst ook in die Ondergang van Telekids-video, zoveel onjuistheden. Hou op met me.quote:Op zondag 14 september 2025 17:01 schreef Writersright het volgende:
Het verhaal al eerder gehoord (of gelezen in volgens mij Aads biografie).quote:Op zondag 14 september 2025 23:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Die video zag ik ook laatst. Dat hing echt met plakband aan elkaar. Als je echt de geschiedenis van Telekids wil lezen uit betrouwbare bron dan is dit boek, wat idd genoemd werd, een aanrader:quote:Op maandag 15 september 2025 22:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit klinken wel AI-antwoorden. Serieus, ik verbaas me over de hoeveelheid AI-crap die tegenwoordig in gave video's zitten. 'De Nationale Leeuw' had het laatst ook in die Ondergang van Telekids-video, zoveel onjuistheden. Hou op met me.
Nee helaas. Dit boek is ook aangehaald als bron, en staat eveneens barstensvol fouten. Als je serieus een niet bestaande datum aanhaalt omdat je te lui bent om even het bestaan van een kalenderdag te checken, dan ben je niet goed bezig (Zaterdag 4 september 1993 ja? Dat was toch echt 3).quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:00 schreef Writersright het volgende:
[..]
Die video zag ik ook laatst. Dat hing echt met plakband aan elkaar. Als je echt de geschiedenis van Telekids wil lezen uit betrouwbare bron dan is dit boek, wat idd genoemd werd, een aanrader:
[ afbeelding ]
Hoe zal zijn verjaardag eruit zien ? Allemalmaggies, dat zal ik even in de binnenkant van mijn ogen bekijkenquote:Op woensdag 17 september 2025 06:14 schreef DrDentz het volgende:
Bassie vandaag 90 jaar oud 🎉 Hieperdepiep zat op de stiep hoi hoi hoi!
Dat is jammer. Ik had gedacht dat met de betrokkenheid van Carlo, Irene en Daphny zoiets wel beter in elkaar had gezeten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee helaas. Dit boek is ook aangehaald als bron, en staat eveneens barstensvol fouten. Als je serieus een niet bestaande datum aanhaalt omdat je te lui bent om even het bestaan van een kalenderdag te checken, dan ben je niet goed bezig (Zaterdag 4 september 1993 ja? Dat was toch echt 3).
Ik denk een slagroomtaart als voorgerecht, als hoofdgerecht een slagroomtaart en dan een slagroomtaart als nagerechtquote:Op woensdag 17 september 2025 08:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe zal zijn verjaardag eruit zien ? Allemalmaggies, dat zal ik even in de binnenkant van mijn ogen bekijken![]()
Nee niet "ten ere daarvan". Die munt heeft Aad gewoon laten drukken om geld te verdienen. En nu gebruiken ze de verjaardag van Bas om het handeltje te promoten, ondanks dat de munt al bijna uitverkocht zou zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |