abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2025 @ 19:39:51 #251
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_219459788
Net nu ik de Huilende Professor steeds meer als productie ben gaan waarderen, he verdomme.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_219460569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 19:29 schreef TLC het volgende:

[..]
Iedereen moet huilen ! IEDEREEN !

*RIP Hans Otjes*
Opdracht begrepen, professor!
't Echte en 't ware!
pi_219461813
Eigenlijk is het ook heel apart dat hij zei ik heb watten in mijn neus gedaan dus kon niet door de professor beïnvloed worden door het betoverende gas. Via de mond kon niet?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219472606

Dit audio pakket bevat:

LP - Altijd Blijven Zingen
Dubbel CD - Liedjes van TV Deel 1+2
CD - Soundtrackalbum
CD Single - Medley + Benidorm
Dubbel CD - Alle Liedjes uit Grootmoederstijd

Normaal ¤82,75 Nu voor

¤ 70,00

Ik neem aan dat iedereen in dit topic voor deze spectaculaire deal gaat?
pi_219474149
Ik heb geen cd speler meer..
  vrijdag 12 december 2025 @ 16:20:00 #256
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_219475358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:18 schreef Writersright het volgende:
[ afbeelding ]

Dit audio pakket bevat:

LP - Altijd Blijven Zingen
Dubbel CD - Liedjes van TV Deel 1+2
CD - Soundtrackalbum
CD Single - Medley + Benidorm
Dubbel CD - Alle Liedjes uit Grootmoederstijd

Normaal ¤82,75 Nu voor

¤ 70,00

Ik neem aan dat iedereen in dit topic voor deze spectaculaire deal gaat?
Die cd met 'medley' en 'benidorm' met een totale speelduur van 6 minuten en 42 seconden is bijna een belediging :@
pi_219477629
Zelfs de singletjes die ik in de jaren 90 kocht hadden doorgaans een langere speelduur dan dat.
  dinsdag 16 december 2025 @ 21:08:45 #258
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_219512820
De eerder weggeclaimde video van FilMix, met een analyze over de verschillen tussen de uitgaven van de Plaaggeest, is weer terug op YouTube. Dikker, groter en voller met informatie dan eerst. Wie zin heeft om een analyze van ruim 2 uur te horen? Ga je gang.... :D _O- :D

Bekijk deze YouTube-video
pi_219512922
Ik luisterde een stukje en hij is er duidelijk enthousiast over. Ik weet niet hoeveel mensen zo lang naar een Plaaggeest-analyse willen luisteren en ik vind het ontzettend gaaf hoeveel passie hij heeft en dat hij zoiets gemaakt heeft.

Dit is het soort content dat Aad zou moeten omarmen.
  dinsdag 16 december 2025 @ 21:30:28 #260
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219513060
Ontzettend gaaf! Het is nu trouwens wel de volledige plaaggeest serie. Eerst had hij maar een klein deel, ik meen de eerste afleveringen.
Rini dankjewel.
pi_219515999
En....de video is weer weg. Dankje Aad. Ik wilde het net opzetten.

Hij zou het gewoon op Dailymotion of iets anders moeten gooien. Of Internet Archive.
  woensdag 17 december 2025 @ 12:15:35 #262
466281 WismutVeilchen83
pi_219516458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:50 schreef Writersright het volgende:

Hij zou het gewoon op Dailymotion of iets anders moeten gooien. Of Internet Archive.
Eens, maar gezien de intro die ik gisteren gezien heb vrees ik dat de maker het opgeeft.
Rini dankjewel.
pi_219516986
Wat zei hij in de intro dan?
Ik skimde gister door de video heen en zag vooral veel "Copyright Adrina producties" onder in beeld en geluid wat aangepast was om niet geflagd te worden.
pi_219517021
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:50 schreef Writersright het volgende:

haha dat jij ook denkt dat Aad dit zelf doet. Het bedrijf ctm entertainment houdt dit soort zaken in de gaten.
pi_219517068
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:32 schreef Retroboy2023 het volgende:

[..]
haha dat jij ook denkt dat Aad dit zelf doet. Het bedrijf ctm entertainment houdt dit soort zaken in de gaten.
Klopt, Sjef Scholte was al eerder qua naam gevallen. Dat zeggende is het heel duidelijk hoe Aad over anderen denkt die iets met zijn materiaal doen, dus past het mooi in die lijn.
pi_219517355
Godzijdank heb ik 'm gisteravond nog kunnen downloaden :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 17 december 2025 @ 15:28:11 #267
466281 WismutVeilchen83
pi_219517902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:21 schreef PeterKelder het volgende:
Godzijdank heb ik 'm gisteravond nog kunnen downloaden :D
Ik was zo naïef om te denken dat dat vandaag nog wel zou gaan..
Rini dankjewel.
  woensdag 17 december 2025 @ 15:29:51 #268
466281 WismutVeilchen83
pi_219517918
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:26 schreef Writersright het volgende:
Wat zei hij in de intro dan?
Ik skimde gister door de video heen en zag vooral veel "Copyright Adrina producties" onder in beeld en geluid wat aangepast was om niet geflagd te worden.
Dat hij na de vorige verwijdering besloten had om het niet meer te proberen. Maar vervolgens zag hij dat er een hoop video’s maandenlang online blijven die in zijn optiek vergelijkbaar waren. Hij had bovendien er alles aan gedaan om het gebruik van beelden en geluid tot een minimum te beperken en riep de controleurs op om de video alsjeblieft helemaal af te kijken voor te besluiten of hij offline moest. Nou, dat heeft geholpen.
Rini dankjewel.
pi_219517973
Wat triest dat ze het alsnog offline hebben gehaald.
Wat is hier de win van voor Adrina producties?
Dat nieuwere kijkers er niet achter komen dat ver verschillen zijn met de vorige versies? Of denken ze dat mensen de series niet legaal gaan kijken door deze video?
pi_219518185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:36 schreef Writersright het volgende:
Wat triest dat ze het alsnog offline hebben gehaald.
Wat is hier de win van voor Adrina producties?
Dat nieuwere kijkers er niet achter komen dat ver verschillen zijn met de vorige versies? Of denken ze dat mensen de series niet legaal gaan kijken door deze video?
Bij Elvis en Jackson vechten ze toch ook al jaren om de rechten. Ik kan me zo voorstellen dat de komende 20 jaar nog wel actief beleid gevoerd wordt op de B&A rechten.

Ik weet trouwens niet of iemand Sleepers seizoen 3 kijkt maar ook daar komt "Hallo Vriendjes" voorbij. Misschien een leuke combinatie deal van de broers omdat ze ook op Videoland uitzenden?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_219518425
Er wordt zeker om die rechten gevochten, maar er zijn genoeg amateurdocus over zowel Jackson als Elvis te vinden. Rechten beschermen is ook belangrijk, maar er zijn verschillende gradaties.

Een voorbeeld van Jackson is een bepaald muziekkanaal wat ik kijk dat zijn song analyseert nav de verschillende elementen die de track vormen aan de hand van de officiele mastertrack. Denk daarbij aan percussie, gitaar, bas, stem etc. Dat kanaal mag dat doen, mits hij steeds korte stukjes speelt en niet de hele track "gratis" afspeelt. Lijkt mij fair.Voor de officiele volledige tracks heb je immers de officiele kanalen. Dit kanaal voegt waarde toe aan het merk door er in te duiken hoe de muziek gemaakt werd en voegt waarde en inzicht toe.

Qua MJ en Elvis zijn er genoeg kanalen die over zowel hun muziek als films vertellen en clips ervan gebruiken. Dat wordt ook toegestaan.

Hoewel naar mijn mening beide estates het nog beter kunnen doen, voeren ze hiermee online een gezonde verstandshouding, waarmee je nieuwe fans kan aantrekken en bestaande fans dieper kan laten gaan. Belangrijk gezien Elvis een behoorlijke boost kreeg door de bio-pic van een paar jaar terug en Jackson er komend jaar ook een krijgt.Dan dient je online aanwezigheid ook "klaar te zijn" voor nieuwe fans.

Bij Bas en Aad mag er vrijwel geen seconde bewegend beeld of een foto gebruikt worden, voor de video uit de lucht gehaald wordt. Dat is nogal een verschil, helemaal gezien de waarde van het merk niet stijgende is en de komende jaren naar verwachting meer zal dalen.

Ik denk dat het laatste "grote" ding van B&A de AI-upscales van Videoland zijn. Een goedkope "oplossing" voor preservatie van een afdalend merk. En daarvoor?

• We hadden het boek van Aad dat geen enkele uitgever wilde uitgeven en Aad dus maar zelf heeft gedaan, inclusief schrijffouten ed. Als het merk populairder was, dan had een grote uitgever dit echt wel gedaan.
• De fraaie muntencollectie riekt naar wanhoop al vind ik het oprecht hilarisch hoe ze het presenteren alsof het een "eer" is dat ze die kregen.
• Het laatste "echte" grote project was denk ik dan Keet en Koen, wat geflopt is. Aad gaf zelf ook toe laatst dat het financieel te weinig opleverde om meer mee te doen.
pi_219525721
Nieuwe coins

pi_219526324
Jemig, die is lelijk. Robin en Lara lijken wel clipart die er opgeplakt is.Matchen ook totaal niet, door het afwijkende kleurgebruik bij Bas en Aad met de grijstinten.
Die afbeeldingen van Bas en Aad zijn dezelfde als op de eerdere munten maar dan gespiegeld :')
pi_219528219
Iemand had de bloopers op YT gezet, eens kijken hoe lang die online blijven

Bekijk deze YouTube-video

Aad wil vast niet dat hele wereld kan zien dat er ook wel eens wat fout ging :+
pi_219528896
Zou er ook nog een Jaap Stobbe munt komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')