zal wel verstoord gaan wordenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
Presidential Medal of Freedom aldus Trump
Misschien ook een staatsbegrafenis?
[ x ]
https://x.com/KaCurrie_45/status/1966184031122501703
Bron?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:45 schreef Akathisia het volgende:
Ik heb vandaag al meer dan 10 jonge mensen gezien die zonder blikken of blozen openlijk durfden toe te geven dat ze deze moord helemaal geweldig vinden. Op camera! En tot zingen aan toe.
Als je dit in één dag op beeld krijgt (!), dan is het lastig te geloven dat het een kleine groep extremisten betreft.
Ik zie ook niks, ja met wat moeite denk ik Kevin Bacon te zien, maar dat gelooft ook helemaal niemandquote:Op donderdag 11 september 2025 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie niks ad 'kaak of de houding' wat schreeuwt 'niet jong'. Wat zie je dan precies?
Wat heb je daar aan als je dood bent?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
Presidential Medal of Freedom aldus Trump
Misschien ook een staatsbegrafenis?
[ x ]
https://x.com/KaCurrie_45/status/1966184031122501703
Zoiets.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:00 schreef kree het volgende:
even kijken hoe ons staats journaal erover denkt dit hele verhaal
https://x.com/LavieJanRoos/status/1965883568833573211quote:Ik neem aan de mainstream media ons morgen gaan waarschuwen voor een rechts conservatieve wind. Zo werd een pogrom op joden binnen 24 uur omgedraaid naar islamofobie.
Kirk helemaal niks, dit is eigenlijk gewoon voor Trump zelf.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als je dood bent?
Is censuur maatjequote:Op donderdag 11 september 2025 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik krijg een foutmelding van fok als ik hem als tweet wil insluiten?
Zo iets kan je niet letterlijk uitleggenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie niks ad 'kaak of de houding' wat schreeuwt 'niet jong'. Wat zie je dan precies?
smerige reptilians weerquote:
Nee, hij heeft een oude mannetjes stem. Oude mannen krijgen een hogere stem.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef kree het volgende:
trump met zijn nazale stem, ik denk kondig staat van nationaal beleg af, dat zal ze leren allemaal
Echt dit is de grootste retard president ooit.
naja als dat het alleen maar was he?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een oude mannetjes stem. Oude mannen krijgen een hogere stem.
ja ze gaan zo kijken of je geen wapens in je kont hebt gestoptquote:Op donderdag 11 september 2025 19:05 schreef kree het volgende:
mag wel uitkijken wat ik zeg. De CIA leest mee he?
We zijn een vriendschap aan het beginnen, maar ik moet uit de kast komen. Ik ben een van de weinige fanatieke Ajacieden. Hopelijk zijn we nu nog vriendenquote:
Ja duh. Maar goed, het is niet anders.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
naja als dat het alleen maar was he?
Geef mij Obama maar alles boven hem. maar dat is mijn mening.
Amerika.quote:
Duurt best lang nog vind ik om uit te vinden wie het is, bij zo'n high-profile case.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens Steve hebben ze beelden van hem lopend richting het dak en van het terugkomen. En ze hebben een voetafdruk en een handafdruk.
Te brede schouders.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Die foto, dit is een transgender.
neem jij je pilletje even!quote:Op donderdag 11 september 2025 19:09 schreef kree het volgende:
en for shure đít ứa een black ops operatie.
je weet doe ik nooitquote:Op donderdag 11 september 2025 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
neem jij je pilletje even!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |